Skip to content
  • Debatforum
  • Seneste
  • Populære
  • Bruger
Temaer
  • Light
  • Dark

Kollaps
FORSIDEN
Log ind Opret konto

Anavex Ny tråd feb. 2023 - Nyt Parkinsonforsøg i Australien!

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Debatforum
443 Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • TDT123T Offline
    TDT123T Offline
    TDT123
    wrote on sidst redigeret af
    #389

    Lidt ærgeligt den abe (Adam) kom på banen, det startet ellers som jeg tegnede op igår...
    Han skulle have lov at krydse motorvejen, med 2 fyldte bæreposer med glas 🙂 det gas 🙂

    Fedt hvis der lander en god PR, som lige kunne sende os i den rigtige retning igen ...

    Mvh

    114601_B1C83170_99F8_4923_B10E_22622249CAE0.jpeg

    1 Reply Last reply
    6
    • D Offline
      D Offline
      deleted-user
      wrote on sidst redigeret af
      #390

      Anavex. Kommunikation med FDA pågår løbende!

      Med alle mulige forbehold, så har troværdige Trainguy1 fra Stocktwits igen haft kontakt med IR fra Anavex.
      Iflg. ham, så er der en løbende kommunikation med FDA i processen.
      Trainguy1 har gennem årene flere gange påstået at have kontaktet Anavex og fået mere eller mindre brugbare svar. IR/Anavex kan kun i begrænset og i et generelt omfang fortælle noget til enkeltpersoner - men positivt, at der åbenbart er en løbende dialog med myndighederne. (forventeligt med bl.a. Fast Track i flere indikationer i min optik)

      Question to IR fromTrainguy1 on ST-
      If the FDA agrees to evaluate
      Blarcamesine for accelerated
      approval for Alzhiemers, has the FDA
      indicated what parts of the standard
      NDA need to be submitted to obtain
      accelerated approval? Also, is
      Anavex's response to 21 CFR 312.120
      [Foreign Clinical Studies Not
      Conducted Under An IND] required to
      obtain accelerated approval?

      >IR-We communicate with the FDA if
      and when needed, as such, final
      decisions are made based on
      management, board of directors and
      scientific advisors input, as well as
      potentially lawyers and others that
      are well-versed in the dealings with
      the FDA. Communications with the
      FDA are ongoing and it would be
      impossible to constantly disclose
      each and every correspondence. If
      and when something is material, we
      will issue a press release and/or file
      an 8K.

      1 Reply Last reply
      9
      • F Offline
        F Offline
        Fandel
        wrote on sidst redigeret af
        #391

        Jeg tror der sker rigtig meget på gangene lige nu. Nu venter jeg bare på den helt rigtige nyhed/kommunikation fra Anavex...

        1 Reply Last reply
        8
        • SolsenS Offline
          SolsenS Offline
          Solsen
          wrote on sidst redigeret af
          #392

          Piotr har begået et nyt indlæg:

          https://piotrpeterblog.com/2023/08/12/cohens-d-effect-size-and-time-in-the-trials-for-alzheimers-drug-blarcamesine-and-why-results-come-in-the-second-half-of-2024-avxl-sava/

          Interessant læsning. Han opfordre til, at man ser rett som første indikation der kan give medvind, idet han ser risiko for, at man afventer måske hele OLE forsøget i AD før man offentliggør noget.

          Godt at han stadig er "sikker" på casen i AD. Modsat alle endre stoffer så ser det ud til, at Blarcamesine holder effekten over tid. Hvorfor OLE forsøget vil skyde enhver tvivl væk om hvorvidt Blarcamesine har effekt.

          OLE forsøget er som forkortelsen siger, et open label extension forsøg. Derfor kan Anavex eller hvem de har til det hele tiden følge med i resultaterne. Mange pts er færdige og monitorering på de der stadig er i forsøg er tilgængelig. FDA kunne jo også kigge i dem og måske derfor, at Missling antyder, at det kunne udgøre et fase 4 forsøg.

          Det at de taler fase 4 indikerer at approval eller NDA godt kan effektueres inden OLE er færdig, hvorfor tidslinien ikke nødvendigvis går helt medio 2024, som Piotr antyder (OLE slutter juli 2024).

          Mange spændende måneder forude.

          1 Reply Last reply
          9
          • TDT123T Offline
            TDT123T Offline
            TDT123
            wrote on sidst redigeret af
            #393

            Groundhog day ... swing smidt på stigningen, med lille gevinst/ ser ud til at jeg kan starter forfra igen
            Og det må bliver omkring 8/ nærmere 7,7 da jeg lige skal se om den holder støtten, hvis market fortsætter den negative trend, så det en mulighed at vi skal under 7 måske 6,5 uden nyheder altså.....

            Desværre

            Mvh

            1 Reply Last reply
            3
            • M Offline
              M Offline
              Milito
              wrote on sidst redigeret af
              #394

              Nede med over 13% i denne uge. TA bestemmer i den grad udviklingen pt.

              1 Reply Last reply
              3
              • TDT123T Offline
                TDT123T Offline
                TDT123
                wrote on sidst redigeret af
                #395

                Er market bare en smule til den negative side, så står anavex først i rækken til kurstab...

                Anavex (m/nyheder) i en nøddeskal 🙂
                Det faktisk lidt ærgerligt, at deres IR ikke kan holde aktionærende lidt til fadet, det kunne evt. ske med en smule mere udadvendt kommunikation til market, der skal faktisk ikke meget til.

                Man kunne måske følge lidt op, på de dårlige artikler (aben) 🙂 smider i market.

                Ved godt, det kun er data der tæller, men får vi så snart noget konkret 🙂

                Mvh

                1 Reply Last reply
                3
                • S Offline
                  S Offline
                  Sjufta
                  wrote on sidst redigeret af
                  #396

                  Af ren nysgerrighed, hvor mange % udgør Anavex i jeres portfølje. Investere selv meget highrisk og den udgør omkring 5-7% hos mig.

                  1 Reply Last reply
                  4
                  • D Offline
                    D Offline
                    deleted-user
                    wrote on sidst redigeret af
                    #397

                    Anavex Missling ejer min. 1.250.000 aktier.

                    https://wallmine.com/people/1816/christopher-u-missling

                    Med tanke på, at Anavex præsenterede TLD fra AD fase 2/3 den 2. December 2022 og nu sandsynligvis er i tæt dialog vedr. den lovede Peer Review, hvor kendskab til resultaterne er en nødvendig forudsætning, samt at Excellence forsøget i RETT blev afslutte for ca. 2 mdr. siden, hvor de første patienter længe er gået videre i ekstension forsøget, hvor der i et eller andet omfang må have været noget løbende feedback fra forældre/plejer og læger - så synes Anavex og især vores kære Missling, at være så tryg/overbevist om et positivt udfald, at han stadig holder fast i sine min. 1.250.000 aktier til en nuværende værdi på ca. 10.000.000 $.

                    Ja han har ikke købt flere, udover de ca. 235.000 stk. han genkøbte ud af optionspakken på 500.000 aktier - men i min optik er et ikke salg et lige så stærkt signal, som et køb.
                    Måske han endda undlader køb af nye aktier, for ikke at komme i klemme på den insiderviden han nødvendigvis må have på dette tidspunkt.

                    Bare lige et par tanker efter en uges fisketur ved de norske elve:)

                    Afventer stadig nyheder af en vis afgørende betydning for opstart af en ny tråd!

                    1 Reply Last reply
                    7
                    • K Offline
                      K Offline
                      Kyed01
                      wrote on sidst redigeret af
                      #398

                      Synes at man kan lugte lidt ugler i mosen her og der.

                      Nogle af dem som har virkelig forstand på at læse data fra et forsøg var mildest talt ikke tilfredse med det som kom i december 2022.

                      En af de dygtigste analytikere (den højst rangerende) Charles Duncan holdt op med at følge firmaet efter den præsentation, han vil have mere klarhed.

                      Jeg tror selv at RETT er sikker så jeg beholder mine aktier for nu.

                      Access to this page has been denied

                      px-captcha

                      favicon

                      (seekingalpha.com)

                      1 Reply Last reply
                      4
                      • SolsenS Offline
                        SolsenS Offline
                        Solsen
                        wrote on sidst redigeret af
                        #399

                        Den er fra dec 22.

                        Mit indtryk er, at det bliver mere og mere klart, at Blarcamesine virker og bliver ved med at virke, hvorfor man måske afventer langtidsdata i AD.

                        Mange artikler om SIGMA1 og Blarcamesine er lagt op på det seneste, der understøtter ovennævnte.

                        Missling siger, at netop OLE - langtidsfosøget - kan udgøre fase 4 i en approvalproces i AD.

                        Hvis de udmeldte opnående resultater i AD forsøget ikke holder er Missling på dybt vand. Jeg tror ikke på, at man har kunnet holde på de mange dygtige medarbejdere og tilknyttede eksperter, hvis der er ugler i mosen.

                        Rett skal i mål og så er vi i smult vande.

                        Hvis ikke bliver der bølgegang og det er ikke til den positive side.

                        Vi må have mere tålmodighed.

                        1 Reply Last reply
                        6
                        • K Offline
                          K Offline
                          Kyed01
                          wrote on sidst redigeret af
                          #400

                          Jeg ved godt at den er fra sidste år.

                          Jeg kan bare ikke lide at han sidder på data i så lang tid, det er ikke normalt.

                          Okay nu har jeg været her så længe så jeg bliver indtil vi kommer over stregen.

                          Jeg har lært en del om biotech siden jeg gik ind, det tager utroligt langt tid og hvis "timeline" er "ung" boer man handle lidt undervejs.
                          Den "spike" op til 30$ vi havde for ca 2 år siden var helt uventet og man skulle have solgt dengang/eller bare 10-20% som mange af de garvede også gjorde på Ihub for så senere at købe tilbage/eller have "gratis" aktier.

                          Man skal lære så længe man lever!

                          1 Reply Last reply
                          6
                          • H Offline
                            H Offline
                            Hyst
                            wrote on sidst redigeret af
                            #401

                            Det ville være at bruge sine kræfter forkert.

                            1 Reply Last reply
                            0
                            • H Offline
                              H Offline
                              Hyst
                              wrote on sidst redigeret af
                              #402

                              Svar til Sjufta 2,1%

                              1 Reply Last reply
                              4
                              • M Offline
                                M Offline
                                Milito
                                wrote on sidst redigeret af
                                #403

                                "Jeg tror ikke på, at man har kunnet holde på de mange dygtige medarbejdere og tilknyttede eksperter, hvis der er ugler i mosen."

                                Hvilke dygtige medarbejdere og eksperter tænker du på her?

                                1 Reply Last reply
                                2
                                • SolsenS Offline
                                  SolsenS Offline
                                  Solsen
                                  wrote on sidst redigeret af
                                  #404

                                  Der er jo flere tidligere medarbejdere fra fda med bl.a. statistik som speciale og rigtig mange års erfaring fra fda. De om nogen ville flygte, hvis de fattede mistanke om urent trav.

                                  Derudover er der en lang række eksterne eksperter tilknyttet Anavex (professorer mv), som optræder på deres hjemmeside. De vil også springe fra ved mistanke.

                                  Alle sørger for at deres renomme ikke spoleres af fusk.

                                  1 Reply Last reply
                                  6
                                  • SolsenS Offline
                                    SolsenS Offline
                                    Solsen
                                    wrote on sidst redigeret af
                                    #405

                                    Mere specifik er det Kun Jin Phd, jeg tænker på:
                                    https://www.anavex.com/about-us

                                    Jin kom til Anavex i januar 23 umiddelbart efter offentliggørelsen af AD resultaterne i fase 2a/3.

                                    Før dette arbejdede han i fda i 27 år og sidst som teamleder i statistisk afd. med neurologiske sygdomme som speciale.

                                    favicon

                                    (www.linkedin.com)

                                    Man skulle næsten tro, at fda har plantet ham i organisationen. Mere realistisk er han blevet lokket til Anavex med god løn og evt. interesse for og godt øje til firmaet.

                                    Han er leder af statistisk afd i Anavex og vil nu have indgående kendskab til resultater og virksomheden. Tvivler på, at han bliver siddende, hvis Missling er en bedrager !

                                    Tilsvarende kan man finde andre, hvoraf jeg kan nævne prof. Grimmer, som bla. har fremlagt AD resultaterne i december. Han har bl.a. nævnt overfor Mayomobile, at han tror at Anavex pt arbejder på at finde en partner. Næppe et udsagn fra ham, hvis han var i tvivl om resultaterne.

                                    Intet er 100% bevisførelse. Men intet peger på fusk i min optik.

                                    1 Reply Last reply
                                    5
                                    • M Offline
                                      M Offline
                                      Milito
                                      wrote on sidst redigeret af
                                      #406

                                      Jeg er helt med på Kun Jin som der blev skrevet en del om rundt omkring på de forskellige fora da nyheden kom frem.

                                      Er en ansættelse hos FDA et kvalitetsstempel? Jeg spørger af ren uvidenhed. Herhjemme er det at være ansat 27 år i et offentligt anliggende i sig selv på ingen måde et kvalitetsstempel, nok nærmere tværtimod.

                                      Hvem er der ellers ansat af dygtige medarbejdere direkte hos Anavex? Jeg har længe forsøgt at snuse det frem på LinkedIn, men det er begrænset hvor meget jeg finder det.

                                      Mayo har jeg respekt for, men jeg kender ham ikke personligt og jeg har derfor halvsvært ved at bedømme ægtheden i de påstået samtaler.

                                      Misforstå mig ikke, jeg er selv lastet med 1000 AVXL aktier, men det er sundt med en hvis mængde skepsis, især med tanke på at vi nu har ventet 8 måneder på artiklen. Ansættelsen af Kun Jin ser jeg også som ret positivt.

                                      1 Reply Last reply
                                      5
                                      • M Offline
                                        M Offline
                                        Milito
                                        wrote on sidst redigeret af
                                        #407

                                        "Han er leder af statistisk afd i Anavex og vil nu have indgående kendskab til resultater og virksomheden. Tvivler på, at han bliver siddende, hvis Missling er en bedrager !"

                                        Hvilken årgang er Kun Jin fra? Anavex er vel ikke den sidste store løncheck inden man lader sig pensionerer?

                                        1 Reply Last reply
                                        3
                                        • SolsenS Offline
                                          SolsenS Offline
                                          Solsen
                                          wrote on sidst redigeret af
                                          #408

                                          Som skrevet er det ikke et 100% bevis. Men alt kan man jo sætte spørgsmålstegn ved - men hvorfor ?

                                          Flere andre medarbejdere er meget kvalificerede og anerkendte eksperter indenfor bl.a. rett (Kaufmann) https://scholar.google.com/citations?hl=da&user=5TQE7xgAAAAJ&view_op=list_works&sortby=pubdate

                                          En række eksterne KOL/eksperter står opført på hjemmesiden. En stribe af professorer, MD, Phd, MBA etc

                                          Fuskerfirma - næppe.

                                          Men jo heller ikke 100% garanti for succes, idet biotech er med indbygget høj risiko.

                                          1 Reply Last reply
                                          5

                                          Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                                          Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                                          With your input, this post could be even better 💗

                                          Tilmeld Log ind

                                          • Log ind

                                          • Har du ikke en konto? Tilmeld

                                          • Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • Debatforum
                                          • Seneste
                                          • Populære
                                          • Bruger