Anavex Ny tråd feb. 2023 - Nyt Parkinsonforsøg i Australien!
-
Anavex Vi kan nok forvente TLD for Excellence okt. 2023.
Anavex kunne godt have oplyst, hvor mange af de 92 piger, der ønsker at forsætte i OLE forsøget.
-
The Company expects to announce topline results from this study in the second half of this year.
Eller næste år eller der omkring -
Rimeligt lille forsøg så de burde have TLD klar til sep/okt, isaer med 3 tidligere FDA folk i firmaet.
Ak ja så er der sgu snart gået et år mere.Gider ikke at læse indlæg på Ihub mere omkring AVXL medmindre jeg ser noget nyt på Yahoo finance.
Det er en stor børnehave, men kan dog til tider værre hylende morsomme at læse hvis jeg keder mig. -
Annovis Bio (ANVS) spilder ikke tiden (host-host) men har indrullet 520 patienter på bare 9 måneder i deres fase3 (ja fase 3 og ikke 2/3- host host) i Parkinson's.
De er en direkte konkurent til Anavex og har også AD forsøg men tror at Anavex har den bedste medicin. -
-
Udløb på call optioner kan være årsag.
https://finance.yahoo.com/quote/AVXL/options?date=1686268800&p=AVXL -
Breaking
An FDA advisory panel has voted 6-0 in favour of recommending that Eisai and Biogen's Alzheimer's drug Leqembi be granted full approval. -
Anavex Life Sciences Reports Publication in Medical Journal Signifying Continued Commitment for Improvement of the Rett Syndrome Caregiver Outcome Measure RSBQ
NEW YORK, June 12, 2023 (GLOBE NEWSWIRE) -- Anavex Life Sciences Corp. (“Anavex” or the “Company”) (Nasdaq: AVXL), a clinical-stage biopharmaceutical company developing differentiated therapeutics for the treatment of neurodegenerative and neurodevelopmental disorders including Alzheimer’s disease, Parkinson’s disease, Rett syndrome and other central nervous system (CNS) disorders, today announced the publication of a relevant new peer-reviewed study in the American Journal on Intellectual and D
Yahoo Finance (finance.yahoo.com)
NEW YORK, June 12, 2023 (GLOBE NEWSWIRE) -- Anavex Life Sciences Corp. ("Anavex" or the "Company") (Nasdaq: AVXL), a clinical-stage biopharmaceutical company d...
Lidt fremgang er der da.
-
Det er måske fordi det ikke blev et mainstream journal.
https://academic-accelerator.com/Impact-of-Journal/AJIDD-American-Journal-on-Intellectual-and-Developmental-DisabilitiesMen RETT er jo ej heller mainstream.
Kan ikke læse det, men det er vel bare et metode study?
Received:
November 27 2021
Accepted:
October 18 2022
Volume 128, Issue 3
May 2023 -
Det nævnte studie har jo ikke rigtig noget at gøre med Anavex som sådan. Havde Anavex en reel indflydelse var studiet nok blevet publiceret "omkring årsskiftet"

Spøg til side. Det studie har og bør ikke have nogen som helst indflydelse på Anavex' kurs. Ren metode. Har svært ved at forstå hvordan de kan lave en PR ud af det.Jeg håber stadigvæk på noget nyt engang i efteråret, men som tiden går, synes jeg mit håb svinder. Jeg er efterhånden mest bekymret for at et stort farma-selskab finder og lancerer et fornuftigt produkt mod Alz inden Anavex får deres 2-73 på markedet. Med den hastighed Anavex skyder, vurderer jeg, at det er en ganske reel "trussel". De har jo ikke engang fået deres små Rett studier ud over rampen.
-
Helt enig...
Har nævnt det før, de står i stampe, og konkurrenterne flyver snart forbi...
Og tiltroen til om de reelt har noget brugbart, kan man vel også godt snart være lidt bekymret over....Kan ikke huske at jeg tidligere har været aktionær i et Bio selskab hvor det føles som om man bare går rundt i en svingdør, man kommer ikke rigtig nogen steder...
Bliver sagt et masse om potientiale og blockbuster, og nu er vi næsten i mål, men målstregen rykkes hele tiden.
Man kunne få det skøre ide, at det en måde at holde forretningen kørende.
Hmm. Mon vi også sidder og skriver det samme næste år, som vi har skrevet de sidste par år

jeg har været med så længe, at jeg selvfølgelig holder ved hele vejen.....
Mvh
Torben
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind