Skip to content
  • Debatforum
  • Seneste
  • Populære
  • Bruger
Temaer
  • Light
  • Dark

Kollaps
FORSIDEN
Log ind Opret konto

Anavex Ny tråd feb. 2023 - Nyt Parkinsonforsøg i Australien!

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Debatforum
443 Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • P Offline
    P Offline
    poppelkongen
    wrote on sidst redigeret af
    #250

    The Company expects to announce topline results from this study in the second half of this year.
    Eller næste år eller der omkring

    1 Reply Last reply
    7
    • M Offline
      M Offline
      Milito
      wrote on sidst redigeret af
      #251

      Når Anavex udmelder "second half of this year" forventer jeg et tidspunkt i december. Helt enig i at de godt kunne have udmeldt mere.

      1 Reply Last reply
      3
      • K Offline
        K Offline
        Kyed01
        wrote on sidst redigeret af
        #252

        Rimeligt lille forsøg så de burde have TLD klar til sep/okt, isaer med 3 tidligere FDA folk i firmaet.
        Ak ja så er der sgu snart gået et år mere.

        Gider ikke at læse indlæg på Ihub mere omkring AVXL medmindre jeg ser noget nyt på Yahoo finance.
        Det er en stor børnehave, men kan dog til tider værre hylende morsomme at læse hvis jeg keder mig.

        1 Reply Last reply
        5
        • TDT123T Offline
          TDT123T Offline
          TDT123
          wrote on sidst redigeret af
          #253

          🙂 ja hvis det ikke bliver i 25 eller 26 eller....
          Glæder mig til der bare leveres en fuld afsluttet datapakke, som entydigt, og så krystalklart, at alle og en hver uden tvivl kan forstå fremlagte data...

          Bare en eneste gang 🙂

          1000000 tak

          1 Reply Last reply
          5
          • K Offline
            K Offline
            Kyed01
            wrote on sidst redigeret af
            #254

            Annovis Bio (ANVS) spilder ikke tiden (host-host) men har indrullet 520 patienter på bare 9 måneder i deres fase3 (ja fase 3 og ikke 2/3- host host) i Parkinson's.
            De er en direkte konkurent til Anavex og har også AD forsøg men tror at Anavex har den bedste medicin.

            Just a moment...

            favicon

            (ih.advfn.com)

            1 Reply Last reply
            5
            • TDT123T Offline
              TDT123T Offline
              TDT123
              wrote on sidst redigeret af
              #255

              Øv troede lige vi var ved at få en squeeze - data eller nogen havde hørt noget på vandrørene, men det vist bare options....

              Der smuttet 2 mil aktier igennem på meget kort tid

              Nåååå men det kan da stadigvæk godt lade sig med en squezze

              God weekend

              113099_4ED49B11_1D88_4FE8_85FB_32DD1EEA2F49.jpeg

              1 Reply Last reply
              6
              • L Offline
                L Offline
                lkr
                wrote on sidst redigeret af
                #256

                Hold da op et indkøb nogen har lavet. Forsæt bare 🙂

                1 Reply Last reply
                5
                • SolsenS Offline
                  SolsenS Offline
                  Solsen
                  wrote on sidst redigeret af
                  #257

                  Udløb på call optioner kan være årsag.
                  https://finance.yahoo.com/quote/AVXL/options?date=1686268800&p=AVXL

                  1 Reply Last reply
                  5
                  • TDT123T Offline
                    TDT123T Offline
                    TDT123
                    wrote on sidst redigeret af
                    #258

                    Ak ja... +9% til -2 lige så hurtig som der lå en mulig optur..
                    Der 37 min tilbage, så grøn eller rød, sikkert rød arghh

                    113103_C90F0FD6_6666_4197_AFA1_E7DB3045728A.jpeg

                    1 Reply Last reply
                    4
                    • P Offline
                      P Offline
                      ProinvestorNEWS
                      wrote on sidst redigeret af
                      #259

                      Breaking
                      An FDA advisory panel has voted 6-0 in favour of recommending that Eisai and Biogen's Alzheimer's drug Leqembi be granted full approval.

                      Just a moment...

                      favicon

                      (firstwordpharma.com)

                      1 Reply Last reply
                      3
                      • P Offline
                        P Offline
                        poppelkongen
                        wrote on sidst redigeret af
                        #260

                        Link Preview Image
                        Anavex Life Sciences Reports Publication in Medical Journal Signifying Continued Commitment for Improvement of the Rett Syndrome Caregiver Outcome Measure RSBQ

                        NEW YORK, June 12, 2023 (GLOBE NEWSWIRE) -- Anavex Life Sciences Corp. (“Anavex” or the “Company”) (Nasdaq: AVXL), a clinical-stage biopharmaceutical company developing differentiated therapeutics for the treatment of neurodegenerative and neurodevelopmental disorders including Alzheimer’s disease, Parkinson’s disease, Rett syndrome and other central nervous system (CNS) disorders, today announced the publication of a relevant new peer-reviewed study in the American Journal on Intellectual and D

                        favicon

                        Yahoo Finance (finance.yahoo.com)

                        NEW YORK, June 12, 2023 (GLOBE NEWSWIRE) -- Anavex Life Sciences Corp. ("Anavex" or the "Company") (Nasdaq: AVXL), a clinical-stage biopharmaceutical company d...

                        Lidt fremgang er der da.

                        1 Reply Last reply
                        5
                        • H Offline
                          H Offline
                          Hyst
                          wrote on sidst redigeret af
                          #261

                          Samme risk advarsel.

                          1 Reply Last reply
                          2
                          • TDT123T Offline
                            TDT123T Offline
                            TDT123
                            wrote on sidst redigeret af
                            #262

                            Ikke det forventede overhovedet...... market giver ikke meget for den Peer ..

                            Vi venter bare lidt endnu meget længere 🙂

                            113167_B6EA09AC_2958_4C5F_A255_E9AF4C7FF682.jpeg
                            113167_9C1D6132_3632_4BCB_B062_BA928851E79C.jpeg

                            1 Reply Last reply
                            3
                            • SolsenS Offline
                              SolsenS Offline
                              Solsen
                              wrote on sidst redigeret af
                              #263

                              Aktien stiger og falder uden at nogen af os ved hvorfor.

                              Afvent afgørende data, fda udmelding mv.

                              Al kursudvikling frem til de afgørende begivenheder er ligegyldig.

                              1 Reply Last reply
                              6
                              • H Offline
                                H Offline
                                Hyst
                                wrote on sidst redigeret af
                                #264

                                Det er måske fordi det ikke blev et mainstream journal.
                                https://academic-accelerator.com/Impact-of-Journal/AJIDD-American-Journal-on-Intellectual-and-Developmental-Disabilities

                                Men RETT er jo ej heller mainstream.

                                Kan ikke læse det, men det er vel bare et metode study?

                                Received:
                                November 27 2021
                                Accepted:
                                October 18 2022
                                Volume 128, Issue 3
                                May 2023

                                1 Reply Last reply
                                3
                                • V Offline
                                  V Offline
                                  vestasfan
                                  wrote on sidst redigeret af
                                  #265

                                  Omkring CTAD data 1. december sidste år, er jeg stadig undrende over at det skulle præsenteres i al hast og efterfølgende er der ikke kommet så meget som et pip! Det er fandme uanstændigt overfor pts og aktionærer!

                                  1 Reply Last reply
                                  8
                                  • B Offline
                                    B Offline
                                    Boersboe
                                    wrote on sidst redigeret af
                                    #266

                                    Det nævnte studie har jo ikke rigtig noget at gøre med Anavex som sådan. Havde Anavex en reel indflydelse var studiet nok blevet publiceret "omkring årsskiftet" 🙂
                                    Spøg til side. Det studie har og bør ikke have nogen som helst indflydelse på Anavex' kurs. Ren metode. Har svært ved at forstå hvordan de kan lave en PR ud af det.

                                    Jeg håber stadigvæk på noget nyt engang i efteråret, men som tiden går, synes jeg mit håb svinder. Jeg er efterhånden mest bekymret for at et stort farma-selskab finder og lancerer et fornuftigt produkt mod Alz inden Anavex får deres 2-73 på markedet. Med den hastighed Anavex skyder, vurderer jeg, at det er en ganske reel "trussel". De har jo ikke engang fået deres små Rett studier ud over rampen.

                                    1 Reply Last reply
                                    7
                                    • TDT123T Offline
                                      TDT123T Offline
                                      TDT123
                                      wrote on sidst redigeret af
                                      #267

                                      Helt enig...
                                      Har nævnt det før, de står i stampe, og konkurrenterne flyver snart forbi...
                                      Og tiltroen til om de reelt har noget brugbart, kan man vel også godt snart være lidt bekymret over....

                                      Kan ikke huske at jeg tidligere har været aktionær i et Bio selskab hvor det føles som om man bare går rundt i en svingdør, man kommer ikke rigtig nogen steder...

                                      Bliver sagt et masse om potientiale og blockbuster, og nu er vi næsten i mål, men målstregen rykkes hele tiden.

                                      Man kunne få det skøre ide, at det en måde at holde forretningen kørende.

                                      Hmm. Mon vi også sidder og skriver det samme næste år, som vi har skrevet de sidste par år 🙂

                                      jeg har været med så længe, at jeg selvfølgelig holder ved hele vejen.....

                                      Mvh

                                      Torben

                                      1 Reply Last reply
                                      5
                                      • S Offline
                                        S Offline
                                        Steen 0
                                        wrote on sidst redigeret af
                                        #268

                                        Hvor realistisk er det at de har ansat velrenommerede FDA eksperter, hvis ikke der er noget substans bag?
                                        Omvendt er det utroligt der aldrig er et insider køb, og alle optioner bliver solgt øjeblikkeligt...

                                        1 Reply Last reply
                                        5
                                        • TDT123T Offline
                                          TDT123T Offline
                                          TDT123
                                          wrote on sidst redigeret af
                                          #269

                                          Ja det rigtigt, det burde være en rette snor.
                                          men der er dog stadigvæk masser af spørgsmål.... mener vi afventer/mangler nogle klare svar/handling/udmeldinger fra selskabet....

                                          Jeg lidt ligeglad med at de skal være med på en eller anden healtcare messe, som i bund og grund er det vi høre mest om.

                                          Jeg kan kun bruge en færdig datapakke fra deres pipeline til noget, alt det andet er bare støj.....

                                          Håber det er stilhed før stormen 🙂

                                          Jeg skal ingen steder, bare små irriteret over det hele bliver trukket ud til verdens længste elastik, nu sker der måske noget i slutning af året, det samme snakkede vi om sidste år, og året før

                                          Mvh

                                          Torben

                                          1 Reply Last reply
                                          7

                                          Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                                          Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                                          With your input, this post could be even better 💗

                                          Tilmeld Log ind

                                          • Log ind

                                          • Har du ikke en konto? Tilmeld

                                          • Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • Debatforum
                                          • Seneste
                                          • Populære
                                          • Bruger