Skip to content
  • Debatforum
  • Seneste
  • Populære
  • Bruger
Temaer
  • Light
  • Dark

Kollaps
FORSIDEN
Log ind Opret konto

Anavex Ny tråd feb. 2023 - Nyt Parkinsonforsøg i Australien!

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Debatforum
443 Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • D Offline
    D Offline
    deleted-user
    wrote on sidst redigeret af
    #162

    Anavex Missling på webinar den 26. April!

    Link Preview Image
    Video Conferencing, Web Conferencing, Webinars, Screen Sharing

    Zoom is the leader in modern enterprise video communications, with an easy, reliable cloud platform for video and audio conferencing, chat, and webinars across mobile, desktop, and room systems. Zoom Rooms is the original software-based conference room solution used around the world in board, conference, huddle, and training rooms, as well as executive offices and classrooms. Founded in 2011, Zoom helps businesses and organizations bring their teams together in a frictionless environment to get more done. Zoom is a publicly traded company headquartered in San Jose, CA.

    favicon

    Zoom (us02web.zoom.us)

    Næste møder.
    Kvartalsregnskab omkring den 10 maj og GF den 23 maj 2023.

    Godt arbejde som altid Jesse!

    1 Reply Last reply
    8
    • TDT123T Offline
      TDT123T Offline
      TDT123
      wrote on sidst redigeret af
      #163

      Opdatering short... 18-4-23
      https://shortsqueeze.com/?symbol=Avxl
      http://shortvolumes.com/?t=Avxl

      112127_D5DD40E6_8C01_499A_B5C6_8D297BE27DCF.png

      1 Reply Last reply
      2
      • M Offline
        M Offline
        Milito
        wrote on sidst redigeret af
        #164

        Spørgsmålet er om man tror på TAs anvendelse i mindre biotek aktier, men i hvert fald opleves der en jævn stigning henover dagen og ikke mindst et brud op af en faldende trendkanal. Momentum i RSI samt et brud i glidende gennemsnit. Vi får at se, måske det blot er ønsketænkning.

        112135_AVXL_2023_04_19_21_37_59.png

        1 Reply Last reply
        5
        • SolsenS Offline
          SolsenS Offline
          Solsen
          wrote on sidst redigeret af
          #165

          Signalet er nok udløst af at shorterne ved, at deres tid er ved at rinde ud 😉

          Fik endelig lyttet til Needham præsentationen. Jeg må sige, at jeg sover roligt !

          1 Reply Last reply
          9
          • F Offline
            F Offline
            Fandel
            wrote on sidst redigeret af
            #166

            Det gør jeg også Solsen...

            1 Reply Last reply
            4
            • M Offline
              M Offline
              Makingmoney
              wrote on sidst redigeret af
              #167

              Anavex Yderst relevant og spændende læsning hapset fra FB gruppen.
              https://news.stanford.edu/2023/04/20/study-finds-new-pathway-clearing-misfolded-proteins/

              Hilsen fra Thailand. Kyed, er du i nærheden af Ao Nang?

              1 Reply Last reply
              4
              • TDT123T Offline
                TDT123T Offline
                TDT123
                wrote on sidst redigeret af
                #168

                Makingmoney ... dit heldig asen 🙂 der gad jeg godt opholde mig pt. Har jo selv boet i Phuket i nogle år...

                Nåååå:
                I Q4 er der øget fra IV, dog uden det har haft andet end den modsatte effekt, de øger og kursen falder.

                Opdatering på kursmål, jeg personligt, dog ikke giver meget for.

                Jeg set helst at bare, et produkt fra Anavex kommer over målstregen, og gerne de Data fra december, vi stadigvæk afventer hovedet og hale på.

                Hvis den kommer i hus, så har vi en helt anden leg med kursen, da det giver stor sikkerhed for at mange af de andre lige ved og næsten, i deres pipeline også kommer i mål. Farvel til Short, og goddag til nye investorer.

                Mvh

                112287_C1FD6A59_882B_4388_8A7C_A750A148963A.jpeg
                112287_F01F56F9_6BBE_404F_B998_09574B734728.jpeg

                1 Reply Last reply
                5
                • TDT123T Offline
                  TDT123T Offline
                  TDT123
                  wrote on sidst redigeret af
                  #169

                  Lidt mod min sidste udmelding, har jeg købt lidt....
                  Den er under 8 - volumen er ultra svag, som i næsten ingen bevægelse, mulig den ender over 8$ ( gæt )

                  Mvh

                  1 Reply Last reply
                  3
                  • SolsenS Offline
                    SolsenS Offline
                    Solsen
                    wrote on sidst redigeret af
                    #170

                    Det gør jeg sikkert også.

                    Den lave omsætning lokker mig 🙂

                    1 Reply Last reply
                    4
                    • TDT123T Offline
                      TDT123T Offline
                      TDT123
                      wrote on sidst redigeret af
                      #171

                      Solsen netop også derfor jeg lod mig friste.......

                      1 Reply Last reply
                      4
                      • TDT123T Offline
                        TDT123T Offline
                        TDT123
                        wrote on sidst redigeret af
                        #172

                        Det her er normalt bare lidt støj... https://finance.yahoo.com/news/anavex-life-sciences-present-h-113000140.html

                        112298_DAF89AFB_57F6_42ED_85BF_0AC85A38BCFC.jpeg

                        1 Reply Last reply
                        3
                        • K Offline
                          K Offline
                          Kyed01
                          wrote on sidst redigeret af
                          #173

                          @Mm, nej jeg er i central Thailand området.

                          En anden "fireside" den 2 may, jaja i det mindste er det tæt på Anavex kontoret.

                          1 Reply Last reply
                          4
                          • D Offline
                            D Offline
                            deleted-user
                            wrote on sidst redigeret af
                            #174

                            Anavex. Webcast fra den 26. April 2023.

                            https://sih-st-charts.stocktwits-cdn.com/fit-in/500x0/filters:quality(75)/https%3A%2F%2Fi.ytimg.com%2Fvi%2FBAdClzLxkRs%2Fhqdefault.jpg

                            Mange guldkorn og en indikering af, at Anavex på baggrund af de gode resultater, tror på markedsgodkendelse ikke så langt ude i fremtiden - der diskuteres bl.a typen af en potentiel partner til Alzheimer og Parkinson - men at Anavex selv vil stå for RETT.
                            ( Missling tidsregning skal dog tages med forbehold )
                            Under alle omstændigheder, så efterlader præsentationen et indtryk af, at Anavex er meget overbevist om, at skidtet virker og de nok skal komme i mål.
                            AAIC den 16.-20 juli 2023, https://aaic.alz.org/ - synes at passe fint ind i præsentationen af de komplette AD fase 2/3 resultater - bekræftede igen, at Peer Reviewet vil udkomme i et større fagblad.

                            Vi må afvente som altid!

                            1 Reply Last reply
                            10
                            • D Offline
                              D Offline
                              deleted-user
                              wrote on sidst redigeret af
                              #175

                              Anavex Bedre link.

                              1 Reply Last reply
                              6
                              • M Offline
                                M Offline
                                Milito
                                wrote on sidst redigeret af
                                #176

                                Gårsdagens stigning tyder i hvert fald på, at det gjorde en eller anden grad af indtryk.

                                1 Reply Last reply
                                4
                                • M Offline
                                  M Offline
                                  Milito
                                  wrote on sidst redigeret af
                                  #177

                                  Mayo has been asked an interesting question at Ihub in relation to a guy he met at CTAD (I remember it to be a person related to a BP company, please correct me if I'm wrong) and if Mayo does still have any contact to this person. The answer from Mayo is just as interesting as the question IMO:

                                  "I speak with him on a near-daily basis as he has become one of the SOTC consultants.

                                  I won't share our private conversations (as with all of my consultants) but let it be known his opinions are weighed in throughout my own projections - albeit not the end all for my conclusions.

                                  Speaking of projections - AAIC 2023 looks ever likely for full AD release. In my opinion - based on all available evidence - this AD release will be world news and deserves a worthy platform."

                                  Mayo, just in case if you do still hang around here, I have a question in relation to your projection about the AAIC conference July. Are you talking about more than just the long awaited peer review article when stating a full release? If yes, what is your take on a release date just for the article? Thanks a lot, I appreciate the time you put into this.

                                  1 Reply Last reply
                                  8
                                  • M Offline
                                    M Offline
                                    Makingmoney
                                    wrote on sidst redigeret af
                                    #178

                                    Tak. Han ser sgu træt ud, vi må håbe det er fordi han har megatravlt. For satan da, det har aldrig været mere spændende. Kom nu med den PR, partner eller peer review.

                                    1 Reply Last reply
                                    6
                                    • M Offline
                                      M Offline
                                      MayoMobile
                                      wrote on sidst redigeret af
                                      #179

                                      Milito, if indeed presenting at AAIC (which appears ever likely), I expect the company to present a dataset similar in quality & specificity to Eisai's core presentation at CTAD 2022. They released a peer-review right after expanding on the already-in-depth analysis at CTAD.

                                      1 Reply Last reply
                                      8
                                      • M Offline
                                        M Offline
                                        Milito
                                        wrote on sidst redigeret af
                                        #180

                                        Thanks Mayo. Let's hope you are right in terms of an in-depth presentation with a quality dataset.

                                        1 Reply Last reply
                                        4
                                        • SolsenS Offline
                                          SolsenS Offline
                                          Solsen
                                          wrote on sidst redigeret af
                                          #181

                                          Så fik jeg endelig tid til webinaret fra forleden dag.

                                          Må give jer ret i, at det lyder godt. Jeg vil endda gå så langt at det lyder næsten som "we got it"

                                          Missling siger før første gang, at deres cash skal bruges til bl.a. marketing af produktet. At de har en klar strategi omkring prissætning på differentieret 2-73 produkt (flydende form til rare diseases og piller til AD, PDD etc). Han nævnte også at 2-73 ville være dyrere, hvis man kun vil gå efter de 80% i AD som har bedst virkning end hvis hele populationen omfattes af en evt godkendelse.

                                          I Rett kan man kun udføre forsøg på børn +5 år, fordi variationen er stor på dem der er under. Hermed ikke sagt, at man ikke vil gå længere ned i forhold til at igangsætte behandling - lyder spændende, idet behandling med start kort efter diagnose kunne være interessant i denne spontant opståede og forfærdelige sygdom.

                                          De er langt i partnerovervejelser. De sjældne sygdomme kan komme ind i partneraftaler i visse regioner i verden. Ellers vil de selv markedsføre i de sjældne sygdomme - med den høje prissætning.

                                          Med mindre manden er en notorisk løgner så bliver de næste år mega spændende som aktieejer. Og jeg tror ikke han kunne komme afsted med at forføre os med de folk der er ansat eller er tilknyttet selskabet som rådgivere.

                                          Lad os håbe, at noget af forløsningen kommer på AAIC medio Juli.

                                          Mayomobile, hvis arbejde er uvurderlig, vil deltage i AAIC i Amsterdam. Det er muligt at støtte ham ved at bidrage med at betale rejseomkostningerne.
                                          https://www.gofundme.com/f/attend-aaic-2023-alzheimers-conference?utm_source=customer&utm_medium=copy_link&utm_campaign=p_cf+share-flow-1&fbclid=IwAR0veuxcs9RsMKRUN4alUyg-2iUnp_GpSdh_xih-b0yU15MyPMIWKW4lxqg

                                          1 Reply Last reply
                                          10

                                          Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                                          Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                                          With your input, this post could be even better 💗

                                          Tilmeld Log ind

                                          • Log ind

                                          • Har du ikke en konto? Tilmeld

                                          • Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • Debatforum
                                          • Seneste
                                          • Populære
                                          • Bruger