Skip to content
  • Debatforum
  • Seneste
  • Populære
  • Bruger
Temaer
  • Light
  • Dark

Kollaps
FORSIDEN
Log ind Opret konto

Anavex Ny tråd feb. 2023 - Nyt Parkinsonforsøg i Australien!

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Debatforum
443 Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • SolsenS Offline
    SolsenS Offline
    Solsen
    wrote on sidst redigeret af
    #170

    Det gør jeg sikkert også.

    Den lave omsætning lokker mig 🙂

    1 Reply Last reply
    4
    • TDT123T Offline
      TDT123T Offline
      TDT123
      wrote on sidst redigeret af
      #171

      Solsen netop også derfor jeg lod mig friste.......

      1 Reply Last reply
      4
      • TDT123T Offline
        TDT123T Offline
        TDT123
        wrote on sidst redigeret af
        #172

        Det her er normalt bare lidt støj... https://finance.yahoo.com/news/anavex-life-sciences-present-h-113000140.html

        112298_DAF89AFB_57F6_42ED_85BF_0AC85A38BCFC.jpeg

        1 Reply Last reply
        3
        • K Offline
          K Offline
          Kyed01
          wrote on sidst redigeret af
          #173

          @Mm, nej jeg er i central Thailand området.

          En anden "fireside" den 2 may, jaja i det mindste er det tæt på Anavex kontoret.

          1 Reply Last reply
          4
          • D Offline
            D Offline
            deleted-user
            wrote on sidst redigeret af
            #174

            Anavex. Webcast fra den 26. April 2023.

            https://sih-st-charts.stocktwits-cdn.com/fit-in/500x0/filters:quality(75)/https%3A%2F%2Fi.ytimg.com%2Fvi%2FBAdClzLxkRs%2Fhqdefault.jpg

            Mange guldkorn og en indikering af, at Anavex på baggrund af de gode resultater, tror på markedsgodkendelse ikke så langt ude i fremtiden - der diskuteres bl.a typen af en potentiel partner til Alzheimer og Parkinson - men at Anavex selv vil stå for RETT.
            ( Missling tidsregning skal dog tages med forbehold )
            Under alle omstændigheder, så efterlader præsentationen et indtryk af, at Anavex er meget overbevist om, at skidtet virker og de nok skal komme i mål.
            AAIC den 16.-20 juli 2023, https://aaic.alz.org/ - synes at passe fint ind i præsentationen af de komplette AD fase 2/3 resultater - bekræftede igen, at Peer Reviewet vil udkomme i et større fagblad.

            Vi må afvente som altid!

            1 Reply Last reply
            10
            • D Offline
              D Offline
              deleted-user
              wrote on sidst redigeret af
              #175

              Anavex Bedre link.

              1 Reply Last reply
              6
              • M Offline
                M Offline
                Milito
                wrote on sidst redigeret af
                #176

                Gårsdagens stigning tyder i hvert fald på, at det gjorde en eller anden grad af indtryk.

                1 Reply Last reply
                4
                • M Offline
                  M Offline
                  Milito
                  wrote on sidst redigeret af
                  #177

                  Mayo has been asked an interesting question at Ihub in relation to a guy he met at CTAD (I remember it to be a person related to a BP company, please correct me if I'm wrong) and if Mayo does still have any contact to this person. The answer from Mayo is just as interesting as the question IMO:

                  "I speak with him on a near-daily basis as he has become one of the SOTC consultants.

                  I won't share our private conversations (as with all of my consultants) but let it be known his opinions are weighed in throughout my own projections - albeit not the end all for my conclusions.

                  Speaking of projections - AAIC 2023 looks ever likely for full AD release. In my opinion - based on all available evidence - this AD release will be world news and deserves a worthy platform."

                  Mayo, just in case if you do still hang around here, I have a question in relation to your projection about the AAIC conference July. Are you talking about more than just the long awaited peer review article when stating a full release? If yes, what is your take on a release date just for the article? Thanks a lot, I appreciate the time you put into this.

                  1 Reply Last reply
                  8
                  • M Offline
                    M Offline
                    Makingmoney
                    wrote on sidst redigeret af
                    #178

                    Tak. Han ser sgu træt ud, vi må håbe det er fordi han har megatravlt. For satan da, det har aldrig været mere spændende. Kom nu med den PR, partner eller peer review.

                    1 Reply Last reply
                    6
                    • M Offline
                      M Offline
                      MayoMobile
                      wrote on sidst redigeret af
                      #179

                      Milito, if indeed presenting at AAIC (which appears ever likely), I expect the company to present a dataset similar in quality & specificity to Eisai's core presentation at CTAD 2022. They released a peer-review right after expanding on the already-in-depth analysis at CTAD.

                      1 Reply Last reply
                      8
                      • M Offline
                        M Offline
                        Milito
                        wrote on sidst redigeret af
                        #180

                        Thanks Mayo. Let's hope you are right in terms of an in-depth presentation with a quality dataset.

                        1 Reply Last reply
                        4
                        • SolsenS Offline
                          SolsenS Offline
                          Solsen
                          wrote on sidst redigeret af
                          #181

                          Så fik jeg endelig tid til webinaret fra forleden dag.

                          Må give jer ret i, at det lyder godt. Jeg vil endda gå så langt at det lyder næsten som "we got it"

                          Missling siger før første gang, at deres cash skal bruges til bl.a. marketing af produktet. At de har en klar strategi omkring prissætning på differentieret 2-73 produkt (flydende form til rare diseases og piller til AD, PDD etc). Han nævnte også at 2-73 ville være dyrere, hvis man kun vil gå efter de 80% i AD som har bedst virkning end hvis hele populationen omfattes af en evt godkendelse.

                          I Rett kan man kun udføre forsøg på børn +5 år, fordi variationen er stor på dem der er under. Hermed ikke sagt, at man ikke vil gå længere ned i forhold til at igangsætte behandling - lyder spændende, idet behandling med start kort efter diagnose kunne være interessant i denne spontant opståede og forfærdelige sygdom.

                          De er langt i partnerovervejelser. De sjældne sygdomme kan komme ind i partneraftaler i visse regioner i verden. Ellers vil de selv markedsføre i de sjældne sygdomme - med den høje prissætning.

                          Med mindre manden er en notorisk løgner så bliver de næste år mega spændende som aktieejer. Og jeg tror ikke han kunne komme afsted med at forføre os med de folk der er ansat eller er tilknyttet selskabet som rådgivere.

                          Lad os håbe, at noget af forløsningen kommer på AAIC medio Juli.

                          Mayomobile, hvis arbejde er uvurderlig, vil deltage i AAIC i Amsterdam. Det er muligt at støtte ham ved at bidrage med at betale rejseomkostningerne.
                          https://www.gofundme.com/f/attend-aaic-2023-alzheimers-conference?utm_source=customer&utm_medium=copy_link&utm_campaign=p_cf+share-flow-1&fbclid=IwAR0veuxcs9RsMKRUN4alUyg-2iUnp_GpSdh_xih-b0yU15MyPMIWKW4lxqg

                          1 Reply Last reply
                          10
                          • A Offline
                            A Offline
                            Akku
                            wrote on sidst redigeret af
                            #182

                            Håber han ikke er fuld af løgn.

                            1 Reply Last reply
                            5
                            • M Offline
                              M Offline
                              Makingmoney
                              wrote on sidst redigeret af
                              #183

                              Jeg forstår stadig ikke at han kan tale om kommercialisering før noget er godkendt. Der er vel minimum 1,5 til 2 år før vi kan stå med en godkendelse. Han må vide noget vi ikke ved. Jeg har selv støttet Jesse, det mindste vi kan gøre for den ihærdige soldat. Vi må se hvad han tager med hjem fra konferencen.
                              Pøj pøj til os
                              MM

                              1 Reply Last reply
                              7
                              • M Offline
                                M Offline
                                MayoMobile
                                wrote on sidst redigeret af
                                #184

                                I appreciate the support and already nearly reached my goal.

                                I will have a video published Monday regarding one of the questions Missling was asked. Specifically, about the difference between Blarcamesine and 3-71.

                                Missling regularly dodges this question. I think because he wants to sell the SIGMAR1 component. This really only tells a half-truth however as the secondary binding affinities make the drugs fairly distinct.

                                1 Reply Last reply
                                15
                                • V Offline
                                  V Offline
                                  vestasfan
                                  wrote on sidst redigeret af
                                  #185

                                  Nyt patent;https://www.anavex.com/post/anavex-life-sciences-announces-issuance-of-new-u-s-patent-anavex-2-73-blarcamesine

                                  1 Reply Last reply
                                  7
                                  • D Offline
                                    D Offline
                                    deleted-user
                                    wrote on sidst redigeret af
                                    #186

                                    Anavex Tildeling af nyt patent for 2-73 i forhøjet blodtryk.

                                    Just a moment...

                                    favicon

                                    (quantisnow.com)

                                    Granted a new U.S. Patent No. 11,622,955 entitled "SIGMA-1 RECEPTOR AGONIST SYSTOLIC BLOOD PRESSURE THERAPY," - løber til 2038.

                                    High blood pressure costs the United States about USD 131 billion each year.

                                    Et stort potentiel marked alene i US.

                                    Først skal vi dog lige have skidtet godkendt, før Anavex kan få adgang til alle disse markeder!
                                    Tror ikke heller Missling kan slippe af sted med udtale sig som han gør i det seneste webcast, uden at der noget hold i tingene.

                                    1 Reply Last reply
                                    8
                                    • TDT123T Offline
                                      TDT123T Offline
                                      TDT123
                                      wrote on sidst redigeret af
                                      #187

                                      Link Preview Image
                                      Page not found | Anavex Life Sciences

                                      favicon

                                      Anavex Life Sciences (www.anavex.com)

                                      112380_A5F5D73C_5B32_4617_8248_464984D52659.jpeg

                                      1 Reply Last reply
                                      6
                                      • H Offline
                                        H Offline
                                        Hyst
                                        wrote on sidst redigeret af
                                        #188

                                        Hm, der er der vel ikke mange penge i?
                                        Nogen info hvorfor man søger et patent på et område hvor masser af kopi eksisterer i forvejen?

                                        1 Reply Last reply
                                        4
                                        • SolsenS Offline
                                          SolsenS Offline
                                          Solsen
                                          wrote on sidst redigeret af
                                          #189

                                          Video af Mayomobile

                                          1 Reply Last reply
                                          7

                                          Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                                          Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                                          With your input, this post could be even better 💗

                                          Tilmeld Log ind

                                          • Log ind

                                          • Har du ikke en konto? Tilmeld

                                          • Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • Debatforum
                                          • Seneste
                                          • Populære
                                          • Bruger