Anavex Ny tråd feb. 2023 - Nyt Parkinsonforsøg i Australien!
-
Spørgsmålet er om man tror på TAs anvendelse i mindre biotek aktier, men i hvert fald opleves der en jævn stigning henover dagen og ikke mindst et brud op af en faldende trendkanal. Momentum i RSI samt et brud i glidende gennemsnit. Vi får at se, måske det blot er ønsketænkning.

-
Anavex Yderst relevant og spændende læsning hapset fra FB gruppen.
https://news.stanford.edu/2023/04/20/study-finds-new-pathway-clearing-misfolded-proteins/Hilsen fra Thailand. Kyed, er du i nærheden af Ao Nang?
-
Makingmoney ... dit heldig asen
der gad jeg godt opholde mig pt. Har jo selv boet i Phuket i nogle år...Nåååå:
I Q4 er der øget fra IV, dog uden det har haft andet end den modsatte effekt, de øger og kursen falder.Opdatering på kursmål, jeg personligt, dog ikke giver meget for.
Jeg set helst at bare, et produkt fra Anavex kommer over målstregen, og gerne de Data fra december, vi stadigvæk afventer hovedet og hale på.
Hvis den kommer i hus, så har vi en helt anden leg med kursen, da det giver stor sikkerhed for at mange af de andre lige ved og næsten, i deres pipeline også kommer i mål. Farvel til Short, og goddag til nye investorer.
Mvh


-
Det her er normalt bare lidt støj... https://finance.yahoo.com/news/anavex-life-sciences-present-h-113000140.html

-
Anavex. Webcast fra den 26. April 2023.
Mange guldkorn og en indikering af, at Anavex på baggrund af de gode resultater, tror på markedsgodkendelse ikke så langt ude i fremtiden - der diskuteres bl.a typen af en potentiel partner til Alzheimer og Parkinson - men at Anavex selv vil stå for RETT.
( Missling tidsregning skal dog tages med forbehold )
Under alle omstændigheder, så efterlader præsentationen et indtryk af, at Anavex er meget overbevist om, at skidtet virker og de nok skal komme i mål.
AAIC den 16.-20 juli 2023, https://aaic.alz.org/ - synes at passe fint ind i præsentationen af de komplette AD fase 2/3 resultater - bekræftede igen, at Peer Reviewet vil udkomme i et større fagblad.Vi må afvente som altid!
-
Anavex Bedre link.
-
Mayo has been asked an interesting question at Ihub in relation to a guy he met at CTAD (I remember it to be a person related to a BP company, please correct me if I'm wrong) and if Mayo does still have any contact to this person. The answer from Mayo is just as interesting as the question IMO:
"I speak with him on a near-daily basis as he has become one of the SOTC consultants.
I won't share our private conversations (as with all of my consultants) but let it be known his opinions are weighed in throughout my own projections - albeit not the end all for my conclusions.
Speaking of projections - AAIC 2023 looks ever likely for full AD release. In my opinion - based on all available evidence - this AD release will be world news and deserves a worthy platform."
Mayo, just in case if you do still hang around here, I have a question in relation to your projection about the AAIC conference July. Are you talking about more than just the long awaited peer review article when stating a full release? If yes, what is your take on a release date just for the article? Thanks a lot, I appreciate the time you put into this.
-
Tak. Han ser sgu træt ud, vi må håbe det er fordi han har megatravlt. For satan da, det har aldrig været mere spændende. Kom nu med den PR, partner eller peer review.
-
Milito, if indeed presenting at AAIC (which appears ever likely), I expect the company to present a dataset similar in quality & specificity to Eisai's core presentation at CTAD 2022. They released a peer-review right after expanding on the already-in-depth analysis at CTAD.
-
Så fik jeg endelig tid til webinaret fra forleden dag.
Må give jer ret i, at det lyder godt. Jeg vil endda gå så langt at det lyder næsten som "we got it"
Missling siger før første gang, at deres cash skal bruges til bl.a. marketing af produktet. At de har en klar strategi omkring prissætning på differentieret 2-73 produkt (flydende form til rare diseases og piller til AD, PDD etc). Han nævnte også at 2-73 ville være dyrere, hvis man kun vil gå efter de 80% i AD som har bedst virkning end hvis hele populationen omfattes af en evt godkendelse.
I Rett kan man kun udføre forsøg på børn +5 år, fordi variationen er stor på dem der er under. Hermed ikke sagt, at man ikke vil gå længere ned i forhold til at igangsætte behandling - lyder spændende, idet behandling med start kort efter diagnose kunne være interessant i denne spontant opståede og forfærdelige sygdom.
De er langt i partnerovervejelser. De sjældne sygdomme kan komme ind i partneraftaler i visse regioner i verden. Ellers vil de selv markedsføre i de sjældne sygdomme - med den høje prissætning.
Med mindre manden er en notorisk løgner så bliver de næste år mega spændende som aktieejer. Og jeg tror ikke han kunne komme afsted med at forføre os med de folk der er ansat eller er tilknyttet selskabet som rådgivere.
Lad os håbe, at noget af forløsningen kommer på AAIC medio Juli.
Mayomobile, hvis arbejde er uvurderlig, vil deltage i AAIC i Amsterdam. Det er muligt at støtte ham ved at bidrage med at betale rejseomkostningerne.
https://www.gofundme.com/f/attend-aaic-2023-alzheimers-conference?utm_source=customer&utm_medium=copy_link&utm_campaign=p_cf+share-flow-1&fbclid=IwAR0veuxcs9RsMKRUN4alUyg-2iUnp_GpSdh_xih-b0yU15MyPMIWKW4lxqg -
Jeg forstår stadig ikke at han kan tale om kommercialisering før noget er godkendt. Der er vel minimum 1,5 til 2 år før vi kan stå med en godkendelse. Han må vide noget vi ikke ved. Jeg har selv støttet Jesse, det mindste vi kan gøre for den ihærdige soldat. Vi må se hvad han tager med hjem fra konferencen.
Pøj pøj til os
MM
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind