Q1 2023 - Daytrading & Status på aktiemarkedet
-
God tirsdag sen aften 28.feb )
Hermed en oversigt over det Norske Mid Cap index (+ de 6 Large Cap selskaber der ligger undenfor OBX 25 index'et)
Listen er på 4 sider.
Der er et par enkelte cases der ser interessante ud a la ...
- Wilh. Wilhelmsen Hld.
- BW Offshore
- Wallenius Wilhelmsen
...og jeg vil høre om der en af jer der gider lave de cases?

-
Side 2 - det Norske Mid Cap index

-
Side 3 - det Norske Mid Cap index

-
Side 4 - det Norske Mid Cap index

-
Hej Cupcake og Simonster

Jeg har lige sendt jer Powerpoint filerne, med oversigterne for Danmark, Sverige, Finland og Norge, med ...
Index
Large Cap
Mid Cap... så jeg mangler at lave oversigterne for udvalgte Small Caps. Men jeg ved at godt mør af at lave Excel-filer og Powerpoints slides i en seng på et hospice

Lad høre om i kan bruge dem ... for jeg ved ikke helt hvad jeg skal gøre, for at konvertere til MAC ...

Jeg synes dog at have set engang for år tilbage, at man vist kan køre en eller anden "basic" konvertering, men det er der nok nogle herinde der ved mere om.
-
Hej NordicStock (og @Simonster)
Alle 20 sider PowerPoints er velmodtaget samt redigerbare af mig. Tusind tak!
UPS! De sidste 4 sider, der indeholder "Norge Large & Mid CAP" er dog med tyk Blå Bjælke med teksten: "Mangler teknisk update."
Du har dog opdateret disse PowerPoints med teknisk data over midnat og lagt dem up her i debatten i uredigerbar stand, ser jeg. Har du mulighed ved lejlighed at maile din nyeste version af dine PowerPoints næste gang du udsender materiale.
Materialet er en uvurderlig gave du videregiver til os - og så tilmed i opdateret stand med seneste kvartalregnskaber...
Fuld forståeligt, at du er mør, NordicStock. Det er jo et kæmpe arbejde, der næsten kræver det umenneskelige i din situation. En situation, der er DIN virkelighed, og dog fortsat forekommer ubegribeligt og smerteligt. Tænker meget på dig og dine kære. Mangler simpelthen ord.
Jeg håber i det mindste, at maden på hospicet fortsat bekommer dig så godt, at de snart smider dig hjem igen

Pas godt på dig selv.
-
Norway Large & Mid Caps - 3 interessante cases, jf. NordicStock - 1. marts a.m.
- Wilh. Wilhelmen Holding - Industrials - Norge Mid Cap
Revenue: Q4 2022 1.350 mUSD 25,2%
Profit: Q4 2022 198 mUSD 195,5%
Profit margin: 80,5%
RSI: 62 Trend ↑
MACD signal: BUY

- Wilh. Wilhelmen Holding - Industrials - Norge Mid Cap
-
-
Endnu en gang tak, NordicStock, for fremsendelse af opdateret Excel-ark & PowerPoints.
Jeg sætter fortsat stor pris på din fortsat lyst til at vidensdele. Det er så lærerigt at arbejde med din metode - og det mærkes tydeligt, at jeg træffer nogle mere "informerede" beslutninger omkring køb og salg ved at anvende din handle-metode. Jeg er dybt taknemmelig.
Min resterende aktiebeholdning har også været igennem en tættekam - og havde jeg anvendt din metode, så havde min portefølje set anderledes ud... Det fremgår tydeligt, at aktierne hverken er købt eller suppleret på rette tidspunkt - og så har jeg heller ikke tidligere haft for vane at sætte en stop loss... Noget jeg vil gøre fremover.
Varme forårshilsener
Yvonne a.k.a. Cupcake -
God sen lørdag 4.mar

Hermed en update på det danske C25.
-
NORDEA SÆLG
-
ROYAL UNIBREW SÆLG
-
GN STORE NORD er tæt på at være klar til køb
-
CHR HANSEN er tæt på at være klar til køb
-
DEMANT er tæt på at være klar til køb
-
NETCOMPANY er tæt på at være klar til køb
-
ØRSTED er tæt på at være klar til køb

-
-
God lørdag morgen

Jeg har først fornyeligt opdaget denne tråd, og synes virkelig det er spændende at følge med i den form for investering. Herunder få nye inputs til bl.a., hvordan man bedre kan risikostyre sine investeringer. Jeg forsøger efter bedste evne at blive klogere på, hvordan udvælgelse af selskaber foregår, såfremt man skal vurdere om noget er en god investeringscase. Det er uden tvivl blevet nemmere med hjælp fra denne tråd.Jeg vil gerne tilslutte mig, hvad der allerede er skrevet. Det er virkelig et kæmpe stykke arbejde, som NordicStock gør og det er endda ganske gratis at følge med i. Et kæmpe stort tak for det.
Rigtig god weekend.
Mvh.
Michael
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
