Anavex HISTORISKE OG BANEBRYDENDE RESULTATER I ALZHEIMER!!!
-
Møder både primære og sekundære endpoints med stor signifikant!!
Disse resultater er endda bedre end man turde håbe på.
Prof. Steve Macfarlane:
"People living with Alzheimer's disease desperately need new therapies and I am truly impressed with the outcome of this study, which demonstrated reversal of cognitive decline," said A/Professor Stephen Macfarlane, FRANZCP, Head of Clinical Services at the Dementia Centre, HammondCare and Principal Investigator. "These results complement and are consistent with findings from the previously completed Alzheimer's disease Phase 2a ANAVEX
2-73 trial, which also demonstrated therapeutic effect on cognition and function. ANAVEX
2-73 might be a very much needed solution for many patients with Alzheimer's disease."Tak for kampen herinde - vi vandt alligevel i sidste ende!
-
Anavex. Vildt - resultaterne er for 30 og 50 mg 2-73 samlet!!!
Tænk hvad en udredning for patienter alene for 50 mg vil vise!!
Dette er virkelig historisk og at sammenligne med penecillin for Alzheimer og sandsynligvis mange andre CNS indikationer!
-
Præsentationen er her:
https://www.anavex.com/_files/ugd/79bcf7_669721c3ce0e4868b5c52ba343b24064.pdf -
Anavex Youtube præsentation fra CTAD.
youtube.com/watch?v=UNc6MbA...
Anavex har kun haft data i 14 dage, så pga. tidsnød samlede de bl.a. resultaterne for 30 og 50 mg - men har alligevel opnået utrolig stærke resultater.
Selv høj dosis var vel tolereret, så der kan sandsynligvis opnås endnu bedre resultater ved endnu større dosis.Anavex har i praksis udvisket værdien af hele fedtfjernelsestilgangen!
-
https://www.tipranks.com/stocks/avxl/forecast
Hævet target 80$
Godmorgen glæder mig til åbningenMvh

-
Fantastisk !
En af de sygdomme, der skræmmer mig mest og nu er der håb.. Stor tak til særligt Tasso men også andre faste skribenter for at holde os andre løbende orienteret og ilden tændt.
Min længst varende investering. Bliver meget spændende, hvordan markedet reagerer... -
Nyt link til CTAD; https://www.youtube.com/watch?v=UNc6MbA1B2Y
-
Dejlig nyhed og jeg siger også tak til de gode skribenter,
Hold da kæft det bliver en god dag ,kursstigning og julefrokost på arbejde, det kan kun blive den perfekte dag i dag -
Trods glæden ved data så er jeg forundret over oplysningen om, at Anavex først har fået data dagen før præsentationen. Det virker uprofessionelt. Kritikkerne har travlt med at finde fejl i præsentationen og uoverensstemmelser med presse meddelsen. Ikke just det der er brug for efter forløbet med RETT data.
-
Om hvorvidt data og studiets størrelse er nok til, at FDA ikke forlanger et endnu større studie før eventuel ansøgning er det store spørgsmål lige nu.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind