Anavex HISTORISKE OG BANEBRYDENDE RESULTATER I ALZHEIMER!!!
-
Anavex Youtube præsentation fra CTAD.
youtube.com/watch?v=UNc6MbA...
Anavex har kun haft data i 14 dage, så pga. tidsnød samlede de bl.a. resultaterne for 30 og 50 mg - men har alligevel opnået utrolig stærke resultater.
Selv høj dosis var vel tolereret, så der kan sandsynligvis opnås endnu bedre resultater ved endnu større dosis.Anavex har i praksis udvisket værdien af hele fedtfjernelsestilgangen!
-
https://www.tipranks.com/stocks/avxl/forecast
Hævet target 80$
Godmorgen glæder mig til åbningenMvh

-
Fantastisk !
En af de sygdomme, der skræmmer mig mest og nu er der håb.. Stor tak til særligt Tasso men også andre faste skribenter for at holde os andre løbende orienteret og ilden tændt.
Min længst varende investering. Bliver meget spændende, hvordan markedet reagerer... -
Nyt link til CTAD; https://www.youtube.com/watch?v=UNc6MbA1B2Y
-
Dejlig nyhed og jeg siger også tak til de gode skribenter,
Hold da kæft det bliver en god dag ,kursstigning og julefrokost på arbejde, det kan kun blive den perfekte dag i dag -
Trods glæden ved data så er jeg forundret over oplysningen om, at Anavex først har fået data dagen før præsentationen. Det virker uprofessionelt. Kritikkerne har travlt med at finde fejl i præsentationen og uoverensstemmelser med presse meddelsen. Ikke just det der er brug for efter forløbet med RETT data.
-
Om hvorvidt data og studiets størrelse er nok til, at FDA ikke forlanger et endnu større studie før eventuel ansøgning er det store spørgsmål lige nu.
-
Anavex...Ser desværre ud til at deres meget korte tid med data har bevirket fejl i deres PR.
Jeg havde ikke forventet, at de ville pulje de to dosis. Men det er gjort og hele populationen er med i deres statistiske analyse.
Tror først vi har de korrekte tal, når de to forskellige grupper med behandling (30 og 50 mg) er analyseret til bunds. Samt analyse for Sigma-1 wild type vs non wild.
Lidt svært at ikke være irriteret over at de ike har alle data, men et forsøgssted var meget lang tid om at lave data lock.
Vi kan næppe sige noget med sikkerhed om en evt godkendelsesproces.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind