Anavex HISTORISKE OG BANEBRYDENDE RESULTATER I ALZHEIMER!!!
-
Der er desværre mange virksomheder der venter med detaljerede rapportering af deres kliniske forsøg til det er optaget i et tidsskrifte. For ønsker virksomheden at publicere (det gør de fleste forsker) så må man ikke forud for publikationen have vist alle delkonklusionerne i detaljer.
Men der burde som minimum komme nogle headline data ud i de enkelte aktive arme frem for at pulje de data
-
Anavex Med alle forbehold fra anden platform.
En der angiveligt har talt med Anavex`s IR:
(Fin test om det har sin rigtighed)"He (IR) thought the rest of the data could be ready. And Anavex was invited to the JPMORGAN conference. . He did say parkinson's in December .. that's very soon obviously"
Så hvis dette er korrekt får vi måske flere data fra AD fase 2/3 og PDD OLE i år.
JP Morgan har en konference den 9.-12 januar 2023.
https://www.jpmorgan.com/solutions/cib/insights/health-care-conferenceDette ville være et rigtig fint sted, at præsenterer de gennemarbejdede AD resultater.
Tak for skatteinfo!
-
Anavex har udviklet sig til en tragisk affære rent kursmæssigt. Hvis ikke resultaterne fra CTAD kan stabilisere aktien over 10 USD, så ved jeg ikke, hvad der skal. Nul momentum og udpræget pessimisme i markedet, på trods af banebrydende resultater. Jeg ser lige december an, men forventer at sælge mig ud med tab, hvis der ikke sker et eller andre mirakel.
-
Anavex Mon de når disse ting i 2022?
Dem når de næppe alle sammen - bare der er fuld fokus på AD fase 2/3 med de 50 mg, men der venter da et par ting, som godt kan give lidt på kursen.
Data of 48-week OLE PDD Phase 2 study - expected by end 2022
EXCELLENCE completion: Potentially pivotal Phase 2/3 pediatric RTT clinical trial - expected by end 2022
Initiation of ANAVEX
2-73 imaging-focused Parkinson's disease clinical trial - expected 2022Initiation of potentially pivotal ANAVEX
2-73 Phase 2/3 Fragile X clinical trial - expected 2022Initiation of potentially pivotal ANAVEX
2-73 Phase 2/3 clinical trial for the treatment of a new, rare disease indication - expected 2022Initiation of ANAVEX
3-71 Phase 2 clinical trial for schizophrenias - expected 2022 -
-
Data er gode og alene et spørgsmål om hvornår vi får flere detaljer om data.
Men om det er i år eller til næste år er gætværk.
Først når der kommer penge fra salg i kassen vil vi se den sande værdi af Anavex.
Så hav tålmodighed potentialet skal nok blive udløst over de kommende år - og al ting tager længere tid end forventet i biotech.
-
Anavex Mener 100 % at overskriften til tråden stadig er gældende!
Her en der har efterberegnet Anavex`s foreløbige resultater med forskellige værktøjer.
Vedkommende lader til at have en professionel baggrund, men måske andre herinde kan vurdere det bedre?
Hans konklusion verificerer dog, at data er lige så gode, signifikante og forbundet med lille usikkerhed, som Anavex har påstået.Dette vi ser ske i Anavex casen nu er indbegrebet af den åbenlyse manipulation WS har praktiseret i stigende grad.
Skal man stole på data og udtalelser fra uvildige eksperter som NIH ansat George Perry https://en.wikipedia.org/wiki/George_Perry_(neuroscientist), der brugte ord som sensationelt om resultaterne - eller på lødige skribenter, der helt bevist fordrejer og med fuldt overlæg misfortolker data og dermed skaber et negativ narrativ til gavn for grådige shorter?Tror dog ikke vi behøver at vente til Anavex begynder at sælge 2-73, før vi får en større anerkendelse af videnskaben i casen - og dermed en mere retvisende MC. Udmeldinger fra myndighederne, som acceleret godkendelse eller partner aftaler mm., ville kunne skubbe voldsomt til kursen - noget tidligere end når der langes de første produkter over disken.
-
Kan du prøve at sende link igen.
Lige meget hvilken browser jeg benytter så er det et dødt link
-
Anavex Virker ellers fra anden PC og IPAD også?
-
Jeg må indrømme at hele forløbet efter CTAD har være forvirrende og temmelig absurd.
Først bliver data fremlagt som slår benene under alle. 20 minutter efter præsentationen, begynder de første kommentarer om regnefejl og underlige sammenligninger at florerer på diverse medier!
Dagen efter indkalder Anavex til en nærmere præsentation den efterfølgende mandag, assisteret af to professorer, som var med som back up for anvendte regnemetoder, og så bryder helvede løs.
Reaktionen fra marked på denne opfølger er meget lunken mildest talt.
Herefter begynder et kursmæssigt muderskred, som jeg kun har set magen til i Fingerprint cards, (åhh nej ikke igen, når jeg at tænke). Men jo, fra ca.12$ til nu 7$. Og hvad så nu?
Folk som er mere eller mindre inde i biotek og forsøg/godkendelse, skriger til højre og venstre om det ene og det andet, hvad er sandt hvad er falsk?
Har man fundet guld eller har man ikke?
I alle andre industrier er resultatet lige til; positivt eller falsk.Hvorfor skal det være så svært at svare på?
Jeg må godt nok indrømme at det er svært at vente hele og halve år på det ene eller på det andet, det burde faktisk være ulovligt rent lovmæssigt.Jeg er nede med knap 50 procent på min investering i Anavex, det er som sådan okay, bare ikke når jeg stadig ikke har fattet hvad fanden det var der ramte dette papir efter CTAD fremlæggelsen.
Det næste logiske skridt i den her farce må være, at få 100 procent på plads om det her stof virker og finde ud af om myndighederne vil have yderligere forsøg eller om man vil tilbyde det i en eller anden form nu, da det tilsyneladende er helt ufarligt at indtage!
Heldigvis er der ingen bivirkninger, og i en verden hvor der ingen behandling findes, må disse data alt andet lige være bedre end ingenting.
-
Hvis man har lyst til lidt underholdning en søndag eftermiddag, uden VM i fodbold, giver denne dokumentar, et glimrende indtryk i hvordan hedgefonde og andre aktører, smadrer aktier i bund..
https://archive.org/details/wall-street-conspiracy -
Anavex @Tasso1
Vedr link. Såvidt jeg kan skimte, så omregner vedkommende blot standard error til standard deviation. Det er bare jonglering med tal for at nå til samme konklusion. Skal man foretage en ny analyse med statistiske værktøjer skal man have rå data; dvs. data for de enkelte patienter. Standard error er ikke bedre end standard deviation, men standard deviation er blevet det foretrukne, da det er mere gennemskueligt.
En statistisk analyse bliver i øvrigt ikke bedre end det man fylder i den. Populært sagt: Crap in - crap out.
Det jeg har set indtil videre, ser jo fornuftigt ud. Det er et relativt stort klinisk dobbelt blinded multicenter studie... man får det altså ikke meget finere inden for sundhedsvidenskab. Har de dertil hyret eksternt analysefirma til at tage sig af databehandling og statistik, så har jeg meget svært ved at forstå kursen skal skydes i sænk. Det skulle da lige være, hvis de direkte lyver. Men så lever firmaet vel næppe længe.
Det største kritikpunkt må aktuelt være, at Missling igen, igen præsenterer noget af data og ikke al data. Så kan man skyde Anavex i skoene, at der er tale om "cherry picking". Jeg har ikke tjekket om de har præsenteret alle "main outcomes"? I fald alle main outcomes er præsenteret, så er det også meget normalt at melde dem ud før al data bliver tilgængeligt. Vil ikke mene det er cherry picking fra et sundhedsfagligt perspektiv.
Jeg er så forundret som mange andre herinde. Tilliden til selskabet er dårlig... må være eneste oplagte forklaring.
-
Lad os nu se de endelige data. Meget lo.. lukkes ud i diverse fora. Mange tager det for givet, at der er noget galt med firmaet, når kursen ikke reagerer som forventet.
Det eneste der er galt i min optik er selve US markedet, hvor pengene (hedgefonde mv) styrer kursen og ikke data.
Vi ser først den rigtige kurs, når der er helt klarhed over data fra AD fase 2b/3 forsøget. Og det er måske ikke nok. Så senest når approval og pengene kører i kassen.
Så måske lang tålmodighed eller måske i morgen ...
Det er vilkåret i US biotech.
-
Anavex Missling`s største fejl er hans tidsregning.
Har gennem årene aldrig oplevet Missling være uærlig, tværtimod så virker han oprigtig dedikeret til at gøre en forskel for de forskellige typer af ubehandlede patienter.
Misslings og Anavexs største brøde er manglende og sparsomme kommunikation til aktionærerne og så de gentagende udskudte tidslinjer.
Så har fremdriften i casen, på trods af flere store kapaciteter i teamet haltet - måske dels pga. COVID-19, men også pga. selskabets beskedne størrelse og antallet af ansatte. (Håber på snarlig partner)
Videnskaben og resultaterne har endnu ikke fejlet eller vist svagheder.
Så i en dokumentar for et par år siden, hvordan algoritmer der anvendes af bl.a hedgefonde, havde indregnet menneskelig adfærd for at optimerer afkastet. Der spilles helt kynisk og målrettet på menneskelig adfærd, hvordan og hvornår man både køber og sælger aktier - her så man også, at aktionæres frygt for at miste penge var ca. en faktor 10 gange stærkere en glæden ved at se kursen stige og en mulig gevinst!
Algoritmerne er sikkert nu endnu mere udviklet end vi så i videoen fra Vestasfan.
Rigtig fint med Boersboe til at analysere - nu skal vi bare have hele datapakken/rådata, så vi får hele billedet.
Tror senest vi får dette på JP Morgan i starten af januar 2023, hvis Anavex da fremlægger her.Der kan nå at ske rigtig meget de næste uger.
Klar til endnu en uge i aktiecirkusset! -
Anavex Præsenterer på JP Morgan 12. januar 2023.
Webcast 17.15-17.55 DK-tid.
http://newsfilter.io/a/70f3c3e1d5f65befe67da0a8be0c6860
Kontakten og informationen fra Anavex´s IR synes reel.
Mener at de senest her har de komplette data for AD fase 2/3.
40 min. på JP Morgan må kunne gøre en forskel.Vi burde jo også få PDD OLE data før, hvilket jo burde underbygge data fra AD, hvis de svarer til deres super positive PDD fase 2 resultater.
Flere større analytikere med kompetence indenfor AD/CNS kunne måske også være noget, der kan fremme casen.
Alt forudsat, at videnskaben holder vand
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
