Skip to content
  • Debatforum
  • Seneste
  • Populære
  • Bruger
Temaer
  • Light
  • Dark

Kollaps
FORSIDEN
Log ind Opret konto

Anavex HISTORISKE OG BANEBRYDENDE RESULTATER I ALZHEIMER!!!

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Debatforum
523 Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • SolsenS Offline
    SolsenS Offline
    Solsen
    wrote on sidst redigeret af
    #122

    Her nogle pts fra Alzheimersforsøget. Og der er flere end dem

    1 Reply Last reply
    4
    • D Offline
      D Offline
      deleted-user
      wrote on sidst redigeret af
      #123

      Anavex 40 % bedre end Lecanemab ved 48 uger!

      Solsen - Missling henviste også til Lecanemab - (ikke kun Aduhelm)

      Ca. 19 min. inde i webcastet den 5. dec.:
      https://video.wixstatic.com/video/79bcf7_6566f1d485d2424eadf745c64a05ff7a/480p/mp4/file.mp4

      Missling sammenlignede her data fra Anavexs 48 ugers forsøg med Lecanemab, som var på 18 mdr. og en 27 % bedre end placebo. Her interpolerede man de 18 mdr. så de svarede til Anavexs 48 uger.
      Resultater blev at 2-73 (30 mg + 50 mg) var 40 % bedre end Lecanemab.

      Når engang vi får udspecificeret resultaterne alene fra 50 mg gruppen, hvor vi også har superresponserne, der reverserede, så må vi få endnu større forskel mellem 2-73 og Lecanemab!

      Ja - frustrerende at se kursen ikke afspejle resultaterne og anerkendelse fra kapaciteter som George Perry - det understreger bare hvor korrupt og manipuleret markedet er.
      Som en skrev, så blev Anavex behandlet som var det et Nordkoreansk scam selskab.
      Selv hvis Anavex havde påvist, at de kunne genoplive mennesker, så havde de fået samme behandling, fordi shorterne har så unaturlig mange aktier i klemme.
      Selv større potentielle investorer/fonde kan have en interesse i at drive kursen ned, for at kunne optimerer et bedre køb af aktier i Anavex.

      Vil gerne se Missling gøre alvor af hans udtalelse om, at Anavex aggressivt vil presse de forskellige myndigheder i US, EMA, AUS mm. for at få 2-73 hurtigt på markedet.
      En større BP, som f.eks Roche (MC på 252 milliarder $), der lige har fejlet og nu afvikler deres Alzheimer program. Har udtalt, at de vil søge partnerskaber inde for området.
      En BP ville kunne hjælpe rigtig meget i processen med myndighederne allerede nu og BP burde også have tilstrækkelig med data fra Anavex, at en aftale kan indgås på nuværende tidspunkt.

      Videnskaben i Anavex og hele platformen er innovativ og banebrydende.
      Er helt overbevist om, at selskabet værdisættes svarende til dette på sigt.

      Husk også at PDD OLE er lovet inden udgangen af 2022!

      1 Reply Last reply
      7
      • SolsenS Offline
        SolsenS Offline
        Solsen
        wrote on sidst redigeret af
        #124

        Rett video. Helt ny.

        Linket burde virke.

        1 Reply Last reply
        5
        • H Offline
          H Offline
          Hyst
          wrote on sidst redigeret af
          #125

          Jeg har lagt mit frimærke i nederste skuffe.

          1 Reply Last reply
          4
          • SolsenS Offline
            SolsenS Offline
            Solsen
            wrote on sidst redigeret af
            #126

            Tasso ... ja jeg er klar over, at jeg kun fik nævnt aduhelm.

            Men for mig at se en ligegyldig sammenligning. Både fordi en sådan næppe er gjort på korrekt og på sikkert grundlag. Jeg har lært at kun head to head forsøg kan bruges til det :-). Og fordi de to antistoffer er uden mening i min optik, når bivirkningerne er som beskrevet.

            Anavex har noget helt nyskabende i behandling af CNS betingede sygdomme.

            Homeostasis og autophagy er nøgleord som ingen tidligere behandling har skabt.

            1 Reply Last reply
            6
            • SolsenS Offline
              SolsenS Offline
              Solsen
              wrote on sidst redigeret af
              #127

              Endnu et link. Hav er serviet klar.

              1 Reply Last reply
              4
              • F Offline
                F Offline
                Fandel
                wrote on sidst redigeret af
                #128

                Det er fuldstændig hen i vejret og uanstændig, at der er er nogle i medicinalbranchen, der kan miskreditere et så lovende og overbevisende resultat uden hensynstagende til data og de patienter, som virkelig behøver nyskabende medicin for at få en bedre tilværelse.

                1 Reply Last reply
                5
                • D Offline
                  D Offline
                  deleted-user
                  wrote on sidst redigeret af
                  #129

                  Anavex Meget rørende RETT video Solsen!

                  Har lige videresendt den til min kontakt på RETT afdelingen på Rigshospitalet!
                  Enhver der modarbejder en sådan medicin og videnskab burde skamme sig.
                  Ved at shorte og presse markedsværdien på Anavex, kan det potentiel gøre det sværere at skaffe midler til at udvikle casen, fordi de skal udvande selskabet ved salg af aktier ved en lavere kurs.
                  Heldigvis har Anavex næsten 150 mill. $ på bogen, så man kan ikke stoppe dem.
                  UK er nu uafhængig af EMA og med disse resultater vi ser i videoen, vil der komme et stort pres fra forældre til øvrige RETT patienter i UK.
                  Ikke usandsynligt at vi her får en meget hurtig markeds adgang - for hvad er alternativet?

                  1 Reply Last reply
                  7
                  • SolsenS Offline
                    SolsenS Offline
                    Solsen
                    wrote on sidst redigeret af
                    #130

                    Hvis blot fornuften rådede så blev stoffet hurtigt godkendt. Bivirkningsprofilen er et kæmpe plus til den hurtige vej til markedet.

                    Missling er ikke tosset og hvis han har potentielle partnere til at kigge i data, så er det mulig, at de har skrevet under på at de ikke må lægge bud ind på hele selskabet. En partner før alle data bliver frigivet er muligt.

                    Med det begrænsede medarbejdere de har ansat skal de have en bigpharma ind over deres ansøgninger om godkendelse i hele verden.

                    Tror de foretrækkeret US selskab - kun et gæt.

                    Jeg vil trøste alle med, at shorterne ikke kan presse kursen under $0 !

                    Jeg har øget siden data blev frigivet.

                    1 Reply Last reply
                    6
                    • TDT123T Offline
                      TDT123T Offline
                      TDT123
                      wrote on sidst redigeret af
                      #131

                      Godt jeg ventede, har taget et swing i dag godt under forventninger fra I går omkring 8,5 det kan sagtens blive endnu værre

                      Jeg siger altid at market har ret, og det selvfølgelig lidt bekymrende, om de har ret denne gang den kan kun tiden vise..

                      Mvh

                      1 Reply Last reply
                      5
                      • U Offline
                        U Offline
                        Urban
                        wrote on sidst redigeret af
                        #132

                        Er der nogen, der har et gæt til en realistisk tidshorisont til hvornår produktet, kan blive FDA godkendt og klar til lancering?

                        Er vi fremme i 2024 - eller?

                        1 Reply Last reply
                        5
                        • M Offline
                          M Offline
                          MBCruise
                          wrote on sidst redigeret af
                          #133

                          Ang. PDD OLE, hvad er forventningerne til resultaterne og hvader er der er perspektiver? Takker på forhånd :-9

                          1 Reply Last reply
                          3
                          • A Offline
                            A Offline
                            Aps_invest
                            wrote on sidst redigeret af
                            #134

                            Man kan vist konkludere at biotek er en verden for sig selv....Jeg er ikke investor i Anavex, men kunne sagtens unde jer en stigning på et produkt som umiddelbart vil kunne hjælpe mange mennesker. Men det her er kapitalisme og nogen ser noget andet end flertallet herinde åbenbart gør.:(

                            1 Reply Last reply
                            4
                            • troldmandenT Offline
                              troldmandenT Offline
                              troldmanden
                              wrote on sidst redigeret af
                              #135

                              Godkendelse i 2024? Der kommer til t gå adskillige år mere end det.

                              FDA godkender ikke med blot ét enkelt studie på ca 500 patienter i 3 arme. Det er alt for lidt data.

                              Der skal flere fase 3 studier til på omkring 1500 patienter. Så de skal starte med at finde en partner der kan funde de store fase 3 studier.

                              Alzheimers bliver generelt kaldt CNS stoffernes kirkegård. Historisk er der en del stoffer der har vist pæne data i fase 2. Men når der så skaleres op til store fase 3 forsøg med klinikker i flere forskellige lande, så er stort set alt fejlet de sidste 20 år.

                              Af samme grund er der flere selskaber der over det sidste årti er stoppe med at udvikle stoffer rettet mod AD

                              En af de ting der ofte "går galt", er at placebo gruppen klare sig en hel del bedre en forventet i de store forsøg. Placebo patienterne i dette studie har også klaret sig bedre end ventet

                              1 Reply Last reply
                              9
                              • A Offline
                                A Offline
                                Aps_invest
                                wrote on sidst redigeret af
                                #136

                                Og som Troldmanden skriver: Så kræver det MANGE penge at bringe produktet på markedet, og penge er ikke gratis mere...tværtimod 😞

                                1 Reply Last reply
                                3
                                • A Offline
                                  A Offline
                                  Aps_invest
                                  wrote on sidst redigeret af
                                  #137

                                  Det er samme mønster HVER ENESTE GANG, positive data= store stigninger og hype. Så kommer tømmermændene = hvordan finansierer man produktet det sidste stykke til markedet og INDTJENING? Ved godt jeg er lidt mørkemand, men det er sådan de store investorer tænker. Emissioner til KÆMPE rabatkurser er NO GO.....Kan man finde en partner der betaler er det noget andet, men de hænger ikke på træerne p.t. 😞

                                  1 Reply Last reply
                                  4
                                  • SolsenS Offline
                                    SolsenS Offline
                                    Solsen
                                    wrote on sidst redigeret af
                                    #138

                                    Nu er det sådan med indikationer der er såkaldt unmet så acceptere fda mindre forsøg og p værdier over 0,05.

                                    De har accepteret fase 3 forsøg hos andre firmaer i alzheimers med sammen størrelse.

                                    Så ovenstående konklusion er forkert.

                                    Ikke hermed sagt at en godkendelse er sikker.

                                    1 Reply Last reply
                                    8
                                    • TDT123T Offline
                                      TDT123T Offline
                                      TDT123
                                      wrote on sidst redigeret af
                                      #139

                                      Anavex har pt. Penge nok, jeg kan ikke huske de har lavet en emission de år jeg har været med, de hente penge via handel med deres egen beholdning af aktier, og det ikke ret tit som jeg husker det, der er vist kun handlet en gang de sidste 18 mdr

                                      Mvh

                                      1 Reply Last reply
                                      3
                                      • TDT123T Offline
                                        TDT123T Offline
                                        TDT123
                                        wrote on sidst redigeret af
                                        #140

                                        Man skal jo tror på det, men noget siger mig vi lukker i grønt..
                                        Nede 10% det meste af dagen, tænker at 8,9 kommer vi over plus det sidste over 9,2
                                        (Ren gæt)

                                        Ingen handler ud fra dette indlæg tak 🙂

                                        Det burde alene være FA og ikke TA der satte retningen.

                                        Mvh

                                        108455_IMG_7231.jpg

                                        1 Reply Last reply
                                        3
                                        • M Offline
                                          M Offline
                                          Milito
                                          wrote on sidst redigeret af
                                          #141

                                          Vi er meget langt fra grøn.

                                          1 Reply Last reply
                                          3

                                          Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                                          Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                                          With your input, this post could be even better 💗

                                          Tilmeld Log ind

                                          • Log ind

                                          • Har du ikke en konto? Tilmeld

                                          • Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • Debatforum
                                          • Seneste
                                          • Populære
                                          • Bruger