Anavex HISTORISKE OG BANEBRYDENDE RESULTATER I ALZHEIMER!!!
-
Anavex 40 % bedre end Lecanemab ved 48 uger!
Solsen - Missling henviste også til Lecanemab - (ikke kun Aduhelm)
Ca. 19 min. inde i webcastet den 5. dec.:
https://video.wixstatic.com/video/79bcf7_6566f1d485d2424eadf745c64a05ff7a/480p/mp4/file.mp4Missling sammenlignede her data fra Anavex
s 48 ugers forsøg med Lecanemab, som var på 18 mdr. og en 27 % bedre end placebo. Her interpolerede man de 18 mdr. så de svarede til Anavexs 48 uger.
Resultater blev at 2-73 (30 mg + 50 mg) var 40 % bedre end Lecanemab.Når engang vi får udspecificeret resultaterne alene fra 50 mg gruppen, hvor vi også har superresponserne, der reverserede, så må vi få endnu større forskel mellem 2-73 og Lecanemab!
Ja - frustrerende at se kursen ikke afspejle resultaterne og anerkendelse fra kapaciteter som George Perry - det understreger bare hvor korrupt og manipuleret markedet er.
Som en skrev, så blev Anavex behandlet som var det et Nordkoreansk scam selskab.
Selv hvis Anavex havde påvist, at de kunne genoplive mennesker, så havde de fået samme behandling, fordi shorterne har så unaturlig mange aktier i klemme.
Selv større potentielle investorer/fonde kan have en interesse i at drive kursen ned, for at kunne optimerer et bedre køb af aktier i Anavex.Vil gerne se Missling gøre alvor af hans udtalelse om, at Anavex aggressivt vil presse de forskellige myndigheder i US, EMA, AUS mm. for at få 2-73 hurtigt på markedet.
En større BP, som f.eks Roche (MC på 252 milliarder $), der lige har fejlet og nu afvikler deres Alzheimer program. Har udtalt, at de vil søge partnerskaber inde for området.
En BP ville kunne hjælpe rigtig meget i processen med myndighederne allerede nu og BP burde også have tilstrækkelig med data fra Anavex, at en aftale kan indgås på nuværende tidspunkt.Videnskaben i Anavex og hele platformen er innovativ og banebrydende.
Er helt overbevist om, at selskabet værdisættes svarende til dette på sigt.Husk også at PDD OLE er lovet inden udgangen af 2022!
-
Tasso ... ja jeg er klar over, at jeg kun fik nævnt aduhelm.
Men for mig at se en ligegyldig sammenligning. Både fordi en sådan næppe er gjort på korrekt og på sikkert grundlag. Jeg har lært at kun head to head forsøg kan bruges til det :-). Og fordi de to antistoffer er uden mening i min optik, når bivirkningerne er som beskrevet.
Anavex har noget helt nyskabende i behandling af CNS betingede sygdomme.
Homeostasis og autophagy er nøgleord som ingen tidligere behandling har skabt.
-
Det er fuldstændig hen i vejret og uanstændig, at der er er nogle i medicinalbranchen, der kan miskreditere et så lovende og overbevisende resultat uden hensynstagende til data og de patienter, som virkelig behøver nyskabende medicin for at få en bedre tilværelse.
-
Anavex Meget rørende RETT video Solsen!
Har lige videresendt den til min kontakt på RETT afdelingen på Rigshospitalet!
Enhver der modarbejder en sådan medicin og videnskab burde skamme sig.
Ved at shorte og presse markedsværdien på Anavex, kan det potentiel gøre det sværere at skaffe midler til at udvikle casen, fordi de skal udvande selskabet ved salg af aktier ved en lavere kurs.
Heldigvis har Anavex næsten 150 mill. $ på bogen, så man kan ikke stoppe dem.
UK er nu uafhængig af EMA og med disse resultater vi ser i videoen, vil der komme et stort pres fra forældre til øvrige RETT patienter i UK.
Ikke usandsynligt at vi her får en meget hurtig markeds adgang - for hvad er alternativet? -
Hvis blot fornuften rådede så blev stoffet hurtigt godkendt. Bivirkningsprofilen er et kæmpe plus til den hurtige vej til markedet.
Missling er ikke tosset og hvis han har potentielle partnere til at kigge i data, så er det mulig, at de har skrevet under på at de ikke må lægge bud ind på hele selskabet. En partner før alle data bliver frigivet er muligt.
Med det begrænsede medarbejdere de har ansat skal de have en bigpharma ind over deres ansøgninger om godkendelse i hele verden.
Tror de foretrækkeret US selskab - kun et gæt.
Jeg vil trøste alle med, at shorterne ikke kan presse kursen under $0 !
Jeg har øget siden data blev frigivet.
-
-
Man kan vist konkludere at biotek er en verden for sig selv....Jeg er ikke investor i Anavex, men kunne sagtens unde jer en stigning på et produkt som umiddelbart vil kunne hjælpe mange mennesker. Men det her er kapitalisme og nogen ser noget andet end flertallet herinde åbenbart gør.:(
-
Godkendelse i 2024? Der kommer til t gå adskillige år mere end det.
FDA godkender ikke med blot ét enkelt studie på ca 500 patienter i 3 arme. Det er alt for lidt data.
Der skal flere fase 3 studier til på omkring 1500 patienter. Så de skal starte med at finde en partner der kan funde de store fase 3 studier.
Alzheimers bliver generelt kaldt CNS stoffernes kirkegård. Historisk er der en del stoffer der har vist pæne data i fase 2. Men når der så skaleres op til store fase 3 forsøg med klinikker i flere forskellige lande, så er stort set alt fejlet de sidste 20 år.
Af samme grund er der flere selskaber der over det sidste årti er stoppe med at udvikle stoffer rettet mod AD
En af de ting der ofte "går galt", er at placebo gruppen klare sig en hel del bedre en forventet i de store forsøg. Placebo patienterne i dette studie har også klaret sig bedre end ventet
-
Og som Troldmanden skriver: Så kræver det MANGE penge at bringe produktet på markedet, og penge er ikke gratis mere...tværtimod

-
Det er samme mønster HVER ENESTE GANG, positive data= store stigninger og hype. Så kommer tømmermændene = hvordan finansierer man produktet det sidste stykke til markedet og INDTJENING? Ved godt jeg er lidt mørkemand, men det er sådan de store investorer tænker. Emissioner til KÆMPE rabatkurser er NO GO.....Kan man finde en partner der betaler er det noget andet, men de hænger ikke på træerne p.t.

-
Nu er det sådan med indikationer der er såkaldt unmet så acceptere fda mindre forsøg og p værdier over 0,05.
De har accepteret fase 3 forsøg hos andre firmaer i alzheimers med sammen størrelse.
Så ovenstående konklusion er forkert.
Ikke hermed sagt at en godkendelse er sikker.
-
Anavex har pt. Penge nok, jeg kan ikke huske de har lavet en emission de år jeg har været med, de hente penge via handel med deres egen beholdning af aktier, og det ikke ret tit som jeg husker det, der er vist kun handlet en gang de sidste 18 mdr
Mvh
-
Man skal jo tror på det, men noget siger mig vi lukker i grønt..
Nede 10% det meste af dagen, tænker at 8,9 kommer vi over plus det sidste over 9,2
(Ren gæt)Ingen handler ud fra dette indlæg tak

Det burde alene være FA og ikke TA der satte retningen.
Mvh

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind