Skip to content
  • Debatforum
  • Seneste
  • Populære
  • Bruger
Temaer
  • Light
  • Dark

Kollaps
FORSIDEN
Log ind Opret konto

Anavex HISTORISKE OG BANEBRYDENDE RESULTATER I ALZHEIMER!!!

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Debatforum
523 Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • H Offline
    H Offline
    Hyst
    wrote on sidst redigeret af
    #125

    Jeg har lagt mit frimærke i nederste skuffe.

    1 Reply Last reply
    4
    • SolsenS Offline
      SolsenS Offline
      Solsen
      wrote on sidst redigeret af
      #126

      Tasso ... ja jeg er klar over, at jeg kun fik nævnt aduhelm.

      Men for mig at se en ligegyldig sammenligning. Både fordi en sådan næppe er gjort på korrekt og på sikkert grundlag. Jeg har lært at kun head to head forsøg kan bruges til det :-). Og fordi de to antistoffer er uden mening i min optik, når bivirkningerne er som beskrevet.

      Anavex har noget helt nyskabende i behandling af CNS betingede sygdomme.

      Homeostasis og autophagy er nøgleord som ingen tidligere behandling har skabt.

      1 Reply Last reply
      6
      • SolsenS Offline
        SolsenS Offline
        Solsen
        wrote on sidst redigeret af
        #127

        Endnu et link. Hav er serviet klar.

        1 Reply Last reply
        4
        • F Offline
          F Offline
          Fandel
          wrote on sidst redigeret af
          #128

          Det er fuldstændig hen i vejret og uanstændig, at der er er nogle i medicinalbranchen, der kan miskreditere et så lovende og overbevisende resultat uden hensynstagende til data og de patienter, som virkelig behøver nyskabende medicin for at få en bedre tilværelse.

          1 Reply Last reply
          5
          • D Offline
            D Offline
            deleted-user
            wrote on sidst redigeret af
            #129

            Anavex Meget rørende RETT video Solsen!

            Har lige videresendt den til min kontakt på RETT afdelingen på Rigshospitalet!
            Enhver der modarbejder en sådan medicin og videnskab burde skamme sig.
            Ved at shorte og presse markedsværdien på Anavex, kan det potentiel gøre det sværere at skaffe midler til at udvikle casen, fordi de skal udvande selskabet ved salg af aktier ved en lavere kurs.
            Heldigvis har Anavex næsten 150 mill. $ på bogen, så man kan ikke stoppe dem.
            UK er nu uafhængig af EMA og med disse resultater vi ser i videoen, vil der komme et stort pres fra forældre til øvrige RETT patienter i UK.
            Ikke usandsynligt at vi her får en meget hurtig markeds adgang - for hvad er alternativet?

            1 Reply Last reply
            7
            • SolsenS Offline
              SolsenS Offline
              Solsen
              wrote on sidst redigeret af
              #130

              Hvis blot fornuften rådede så blev stoffet hurtigt godkendt. Bivirkningsprofilen er et kæmpe plus til den hurtige vej til markedet.

              Missling er ikke tosset og hvis han har potentielle partnere til at kigge i data, så er det mulig, at de har skrevet under på at de ikke må lægge bud ind på hele selskabet. En partner før alle data bliver frigivet er muligt.

              Med det begrænsede medarbejdere de har ansat skal de have en bigpharma ind over deres ansøgninger om godkendelse i hele verden.

              Tror de foretrækkeret US selskab - kun et gæt.

              Jeg vil trøste alle med, at shorterne ikke kan presse kursen under $0 !

              Jeg har øget siden data blev frigivet.

              1 Reply Last reply
              6
              • TDT123T Offline
                TDT123T Offline
                TDT123
                wrote on sidst redigeret af
                #131

                Godt jeg ventede, har taget et swing i dag godt under forventninger fra I går omkring 8,5 det kan sagtens blive endnu værre

                Jeg siger altid at market har ret, og det selvfølgelig lidt bekymrende, om de har ret denne gang den kan kun tiden vise..

                Mvh

                1 Reply Last reply
                5
                • U Offline
                  U Offline
                  Urban
                  wrote on sidst redigeret af
                  #132

                  Er der nogen, der har et gæt til en realistisk tidshorisont til hvornår produktet, kan blive FDA godkendt og klar til lancering?

                  Er vi fremme i 2024 - eller?

                  1 Reply Last reply
                  5
                  • M Offline
                    M Offline
                    MBCruise
                    wrote on sidst redigeret af
                    #133

                    Ang. PDD OLE, hvad er forventningerne til resultaterne og hvader er der er perspektiver? Takker på forhånd :-9

                    1 Reply Last reply
                    3
                    • A Offline
                      A Offline
                      Aps_invest
                      wrote on sidst redigeret af
                      #134

                      Man kan vist konkludere at biotek er en verden for sig selv....Jeg er ikke investor i Anavex, men kunne sagtens unde jer en stigning på et produkt som umiddelbart vil kunne hjælpe mange mennesker. Men det her er kapitalisme og nogen ser noget andet end flertallet herinde åbenbart gør.:(

                      1 Reply Last reply
                      4
                      • troldmandenT Offline
                        troldmandenT Offline
                        troldmanden
                        wrote on sidst redigeret af
                        #135

                        Godkendelse i 2024? Der kommer til t gå adskillige år mere end det.

                        FDA godkender ikke med blot ét enkelt studie på ca 500 patienter i 3 arme. Det er alt for lidt data.

                        Der skal flere fase 3 studier til på omkring 1500 patienter. Så de skal starte med at finde en partner der kan funde de store fase 3 studier.

                        Alzheimers bliver generelt kaldt CNS stoffernes kirkegård. Historisk er der en del stoffer der har vist pæne data i fase 2. Men når der så skaleres op til store fase 3 forsøg med klinikker i flere forskellige lande, så er stort set alt fejlet de sidste 20 år.

                        Af samme grund er der flere selskaber der over det sidste årti er stoppe med at udvikle stoffer rettet mod AD

                        En af de ting der ofte "går galt", er at placebo gruppen klare sig en hel del bedre en forventet i de store forsøg. Placebo patienterne i dette studie har også klaret sig bedre end ventet

                        1 Reply Last reply
                        9
                        • A Offline
                          A Offline
                          Aps_invest
                          wrote on sidst redigeret af
                          #136

                          Og som Troldmanden skriver: Så kræver det MANGE penge at bringe produktet på markedet, og penge er ikke gratis mere...tværtimod 😞

                          1 Reply Last reply
                          3
                          • A Offline
                            A Offline
                            Aps_invest
                            wrote on sidst redigeret af
                            #137

                            Det er samme mønster HVER ENESTE GANG, positive data= store stigninger og hype. Så kommer tømmermændene = hvordan finansierer man produktet det sidste stykke til markedet og INDTJENING? Ved godt jeg er lidt mørkemand, men det er sådan de store investorer tænker. Emissioner til KÆMPE rabatkurser er NO GO.....Kan man finde en partner der betaler er det noget andet, men de hænger ikke på træerne p.t. 😞

                            1 Reply Last reply
                            4
                            • SolsenS Offline
                              SolsenS Offline
                              Solsen
                              wrote on sidst redigeret af
                              #138

                              Nu er det sådan med indikationer der er såkaldt unmet så acceptere fda mindre forsøg og p værdier over 0,05.

                              De har accepteret fase 3 forsøg hos andre firmaer i alzheimers med sammen størrelse.

                              Så ovenstående konklusion er forkert.

                              Ikke hermed sagt at en godkendelse er sikker.

                              1 Reply Last reply
                              8
                              • TDT123T Offline
                                TDT123T Offline
                                TDT123
                                wrote on sidst redigeret af
                                #139

                                Anavex har pt. Penge nok, jeg kan ikke huske de har lavet en emission de år jeg har været med, de hente penge via handel med deres egen beholdning af aktier, og det ikke ret tit som jeg husker det, der er vist kun handlet en gang de sidste 18 mdr

                                Mvh

                                1 Reply Last reply
                                3
                                • TDT123T Offline
                                  TDT123T Offline
                                  TDT123
                                  wrote on sidst redigeret af
                                  #140

                                  Man skal jo tror på det, men noget siger mig vi lukker i grønt..
                                  Nede 10% det meste af dagen, tænker at 8,9 kommer vi over plus det sidste over 9,2
                                  (Ren gæt)

                                  Ingen handler ud fra dette indlæg tak 🙂

                                  Det burde alene være FA og ikke TA der satte retningen.

                                  Mvh

                                  108455_IMG_7231.jpg

                                  1 Reply Last reply
                                  3
                                  • M Offline
                                    M Offline
                                    Milito
                                    wrote on sidst redigeret af
                                    #141

                                    Vi er meget langt fra grøn.

                                    1 Reply Last reply
                                    3
                                    • BudweisB Offline
                                      BudweisB Offline
                                      Budweis
                                      wrote on sidst redigeret af
                                      #142

                                      Hvordan er Anavex beskyttet mod et (fjendtligt) opkøb? Med den aktuelle prissætning er det efterhånden en mere end almindeligt attraktiv genvej til en bred pipeline incl fornuftige resultater i flere indikationer.

                                      1 Reply Last reply
                                      4
                                      • SolsenS Offline
                                        SolsenS Offline
                                        Solsen
                                        wrote on sidst redigeret af
                                        #143

                                        Som en skriver på Ihub:

                                        "Var investering let så var vi alle rige"

                                        Tålmodighed - har man ikke det skulle man læse Helges bog med det ord i overskriften.

                                        Lige et link til et andet fase 3 forsøg i alzheimers i tilsvarende størrelse som Anavex netop afsluttede.
                                        https://clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT04669028?term=NE3107&draw=2&rank=2

                                        De store forsøg kun for at få gode p værdier på ringe effektivitet på forsøgsmidlet.

                                        Vigtigt og tidligere understreget er safetyprofilen for Blarcamesine.

                                        1 Reply Last reply
                                        7
                                        • TDT123T Offline
                                          TDT123T Offline
                                          TDT123
                                          wrote on sidst redigeret af
                                          #144

                                          Haha ja, men man skal tror på det, og det gør jeg helt til luk..

                                          Hvem troede at Spanien blev sparket ud af VM af Marokko....
                                          De troede på det helt til slut

                                          Jeg har odds imod mig, jeg ved det 🙂

                                          1 Reply Last reply
                                          2

                                          Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                                          Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                                          With your input, this post could be even better 💗

                                          Tilmeld Log ind

                                          • Log ind

                                          • Har du ikke en konto? Tilmeld

                                          • Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • Debatforum
                                          • Seneste
                                          • Populære
                                          • Bruger