Skip to content
  • Debatforum
  • Seneste
  • Populære
  • Bruger
Temaer
  • Light
  • Dark

Kollaps
FORSIDEN
Log ind Opret konto

Aktier - Den positive stemning kommer og går

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Debatforum
22 Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • bgadkB Offline
    bgadkB Offline
    bgadk
    wrote on sidst redigeret af

Jeg ved at vi ikke er uenige om krigens idioti og Putins kriminelle handlemåde.

Vi er også enige om at fred er godt, omend ikke for en hver pris. (hvilket jeg også tror vi er helt enige om).

Det er bare ønsketænkningen om at MÅSKE kunne der snart komme fred, ved bare den mindste kontakt eller kommentar, når nu alle tegn peger på det modsatte. Det er også dejligt at drømme om 10% stigninger, men så bør man også have 50% fald med i ens overvejelser.

Og som sagt, så er du ikke de eneste som drømmer om en snarlig afslutning på krigen. Senest er tyskerne nu i gang med at vende rundt på deres "Zeitenwende". Det bliver alligevel for dyrt, og tyskerne er et påholdent folk.

Og krigen slutter nok snart, og russerne kunne vel ikke finde på at udvide den, sålænge vi bare spiller død i Europa (og lad os nu lige tysse på englænderne, amerikanerne og de der hidsige polakker).

PS. Jeg tager dig ikke til indtægt for tyskernes holdning. Jeg skriver bare at ønsketænkningen om snarlig fred er bredt funderet især i Europa.

1 Reply Last reply
    0
    • bgadkB Offline
      bgadkB Offline
      bgadk

Jeg vil dog tillade mig at omskrive din følgende sætning:

"Bomber kan ikke stoppe krigen, det kan kun dialog"

Til:

"Når bomberne reelt har stoppet krigen, så kan dialogen afslutte den formelt".

1 Reply Last reply
      0
      • bgadkB Offline
        bgadkB Offline
        bgadk

Her en status over forhandlingerne indtil nu, og hvorfor der næppe kommer forhandlinger nu, selvom russerne prøver at fryse situationen på jorden ved at sige at de vil forhandle.
        De beder både om at få i pose og sæk, så det er kun skuespil. Eller også er russerne helt virkelighedsfjerne.

Fra Lawrence Freedman der er en ledende engelsk historikker med speciale i udenrigspolitik, internationale relationer og strategi.

Link Preview Image
        Getting to Negotiations

Why it's so hard to find a route to a diplomatic resolution in Ukraine

favicon

(samf.substack.com)

1 Reply Last reply
        0

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

With your input, this post could be even better 💗

Tilmeld Log ind

• Log ind

• Har du ikke en konto? Tilmeld

• Login or register to search.
        • First post
          Last post
        0
        • Debatforum
        • Seneste
        • Populære
        • Bruger