ANAVEX. NY TRÅD NY TRÅD over 100 % indrulning i Alzheimer!
-
GAPet lukket, tror ikke på de 21$ emi. (Ved det dog ikke) køre en swing yderligere i 24,7 ... fik 4$ stk på mit swing fra 23,3 (kunne have været bedre, men var ikke vågen i går)
Man kan jo satse på, at den lave samme nummer som sidst, hvor den steg kraftig, dagen efter faldt den markant for så på 3 dagen at tage et ordentligt hop op.

-
Ejjjjj har dog ikke læst om der skulle være nogle krav i forbindelse med emi. Men vi læste jo at den nye aktionær var langsigtet i sine investeringer... jeg tænker mere: steget rigtig meget/gevinsthjemtagning/buy the rumor sell the fact/daytrader/short osv
Det nok meget sundt den lige trækker vejret lidt, selv havde jeg da gerne set den over de 30$ nu....
Men som noteret mange gange før, nu har vi set 32$ så det kommer vi til igen, skulle 21$ mod forventning, være næste stop, så må jeg simpelthen købe lidt flere til knægtens depot..... ( han har et fint gak, synd at flytte det op )
Vi får at se hvad mit næste træk bliver..
Mvh
Torben
-
Gennem årene har jeg set rettede emissioner i Norge, hvor emi-kursen er et pænt stykke under den aktuelle kurs. Der er således et gap som emi-investoren kan udnytte at sælge aktierne med en god fortjeneste.
Hvorvidt det er tilfældet lige nu i Anavex kan jeg ikke bedømme. Tanken er dog nærliggende at få.
-
Anavex. Intet er sikkert i aktiemarkedet og især ikke når man ser, hvordan der endnu engang bliver manipuleret med Anavex efter de bedste nyheder/data man hidtil har set inden for PDD.
Samtidig har vi set heraf øgede kursmål - alt efter bogen - undtagen kursen.
Havde det været Vestas eller lignende, så havde man nok set en mere naturlig positive reaktion på højere kursmål.Min forventning af en højere kurs, er bl.a. baseret på forventninger om, at de omtalte forventede Peer Reviews for PDD og RETT er lige så positive, som den vi så for Alzheimer.
Hidtil har vi udelukkende set meget positive data fra Anavex over hele linjen på tværs af samtlige indikationer - så forventer ingen grund til andet end at disse også skulle falde positive ud - især ikke efter vi har set selve resultaterne fra både RETT og PDD!Som Solsen skriver, så er Anavex og Missling skønt bedste intensioner ikke herre udgivelsen og tidspunktet af videnskabelige afhandlinger i et given fagmagasin.
Tvivler meget på et gab luk i 21 $ - men alt afhænger som altid i Anavex af nyhedsstrømmen og hvor gode disse er.
Tålmodighed er nok den bedste egenskab lige pt. -
God morgen fra Thailand,
Det var ikke så rart at vågne op og se at vi raslede ned hele dagen, min trading position blev skudt godt og grundigt i sænk, ha-ha.
Som nævnt af Tasso og flere andre på tråden har vi investeret i videnskaben i medicinen bag ved firmaet så kursen på kort sigt betyder overhovedet intet, vi køber og holder fordi vi tror på at medicinen virker og bliver godkendt en dag ude i fremtiden.
Der er dog lidt svært at undgå at blive påvirket når man taber hundredtusindvis af kroner af papir penge på en dag, men Bio i udviklings stadiet er ikke for sarte sjæle.
Har set på Stocktwist set at folk panik sælger, nogle skifter "hest" og køber SAVA eller ANVS. Jeg ved ikke om de 2 firmaers medicin virker eller ej, har ikke rigtigt fulgt dem! De går jo kun efter Alzheimers mens vi har mange flere jern i ilden og 4 forskellige medicin på hylden.
Vi hører kun godt nyt om Anavex så jeg er overhovet ikke bekymret over min meget store (for lille mig) investering i firmaet så jeg bliver selvfølgelig inde and skifter ikke hest eller køber aktier i de 2 firmaer da de allerede er meget dyre synes jeg.SAVA kommer med fase 2 resultater i juli så det bliver spændende at se. Vores ven https://piotrpeterblog.com/2021/06/29/parkinsons-drug-delivered-not-just-parkinsons-disease-dementia-drug-avxl/
tror ikke på dem som han skrev i en tidligere Blog på samme site. -
Ja det er surt at se papirpengene forsvinde op i den blå luft. Jeg håber selv at Missling hurtigt sender nyt til markedet om forhandlinger med FDA, men selvfølgelig bedre med nogen Peer Rewievs. Denne gang havde jeg besluttet at blive inde med det hele, var faktisk ret sikker på at den ville holde sig over 30. Kommer der et boom mere sælge jeg 2/9 dele af potten. Skal arbejde i udlandet fra medio juli, håber jeg har rammer til at kunne følge den så tæt som jeg hart gjort i år.
God dag derude
Morten
PS: For satan jeg glæder mig til at kunne komme til Thailand igen !!! Sådan, helt frit kunne bevæge sig dernede. Nu har julegaverne fdra 2019 (dyrt snorkling udstyr) ligget under sengen alt for længe -
Anavex. Lidt mere positiv omtale.
Hvis man som ny investor læste dette og samtidig kiggede på udviklingen af kursen, ville man nok undre sig en lille smule, at niveauet nu er lavere end før denne udmelding fra Anavex!
Videnskaben er så bred og stærk funderet, at vi skal nok vinde kampen i sidste ende!
Er slet ikke misundelig Kyed01

-
Anavex Mer omtale - god overskrift!
A POTENTIAL BLOCKBUSTER DRUG IN THE MAKING!
Conclusion
We believe that Anavex Life Sciences has a potential blockbuster in the making, which can completely transform the Alzheimer Disease treatment landscape. The Company's differentiated approach, promising clinical data and a pipeline of indications with large unmet medical need make it a winner!
ANAVEX®2-73: A Potential Blockbuster Drug in the Making!
Top equity research firm that authors institutional quality equity research reports, with special focus on undervalued Micro-Cap stocks that lacks adequate coverage.
Avise Analytics | we value your company (www.aviseanalytics.com)
Altid godt for moralen!
-
Parkinsons news today:
Oral Anavex 2-73 Eases Dementia, Disease Symptoms in Phase 2 Trial
-
Anavex Kursmanipulation?
På en måde er det betryggende at konstaterer, at selv ekstrem positive udgivelser i relevante fagmagasiner, som "Parkinsons News Today" ikke har en større indvirkning på kursudviklingen.
Dette fortæller bare, at kursen ikke afspejler det videnskabelige opnåede i casen, men er et udtryk for manipulation og teknisk betinget spekulation.Videnskaben vil helt sikkert og uundgåeligt vinde i sidste ende!!!
-
Helt sikkert

Men ganske interessant, at der nu stille og roligt kan akkumuleres billige aktier efter gårdsdagens prygl.
Banditterne i habitter skal nu have flere handelsdage uden nyheder for at tjene deres raid hjem.
Mon ikke de købte tidligt på dagen mandag for derefter at sælge igen. I går pressede de skrækslagne kortsigtede investorer ud, der nu holder fingrene fra aktien som de ikke aner en ski. om

Jeg er spændt på detaljerne i peer review artiklerne, som vel dukker op snarest.
Hvis 3-71 også kunne komme med lidt bekræftende data ville det jo heller ikke skade vores tiltro til fremtiden.
Jeg sover godt selv på minusdage.
-
Måske er jeg ikke den rette til at udtale mig om det her men: Artiklen i "Parkinsons News Today" virker ligegyldig. Den signalerer altså ikke noget "stort" efter min mening. Indholdet er nogenlunde det samme som i en artikel fra oktober 2020, hvor PDD resultater fra Anavex blev fremlagt. Blot skrevet af en anden forfatter. Parkinson News Today har gennem årene skrevet en del gange om Anavex . Så vidt jeg kan se første gang i 2015.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
️