ANAVEX. NY TRÅD NY TRÅD over 100 % indrulning i Alzheimer!
-
TASSO og andre: så kommer der lige et dumt spørgsmål . Er vi ikke blevet lovet de såkaldte" Peer Reviews på RETT og PDD" inden udgangen af 2. kvartal?
Midt i begejstringen i går tænkte jeg nemlig i starten, at det måtte være uvildige bedømmelser af data, der blev offentliggjort, men måtte jo desværre indse, at det var udsendt af Anavex selv. -
Selskabet (Annavex) har ingen kontrol over/indflydelse på, hvornår videnskabelige artikler indsendt til et tidsskrift vil blive publiceret.
-
Tak Solsen. Jeg har investeret i biotek i en årrække og kender efterhånden til volatiliteten og handlesmønsteret i de fleste af mine aktier.
Det gør jeg ikke endnu ikke i Anavex, hvor jeg lige har købt endnu flere på faldet. Nu må vi se hvor klogt det er.

-
Købte 150 stk til 25,55 som bliver mine (trading)handels aktier.
Jeg har før købt aktier til samme formål men de endte med at blive i portfølgen.
Jeg kan se at nogle af de tunge drenge på Ihub kører det med handels aktier meget succesfuldt omkring en kerne position. Nogle af dem har gjort det så godt at deres kerne position er gratis og har tjent rigtigt mange penge oveni, men okay en af dem bruger 5000 stk som handels aktier så han er oppe på et helt andet plan end lille mig.
-
Anavex. Er fuldstændig enig med Solsen.
Dette er bare en del af spillet for at Wall Street banden - banditter i habitter, får generet mest mulig afkast.
Har 5-6 aktier i min portefølje, der næsten helt ned i de små udsving i løbet af dagen, har bevæget sig synkront med Anavex.- og kursudsvingene i en brint aktie, fortæller vel næppe noget om, at et lille biotek selskab er ved at udvikle en behandling mod Parkinson mm.?
Man skal tænk på, at langt de fleste handler udføres af super computer med special udviklet algoritmer og ikke af personer, der sidder og trykker på køb og salg knappen.
Hold derfor fokus på fakta og videnskaben - og agere derefter.
Jeg er fuldstændig kold overfor disse udsving og ser ofte muligheder frem for ulemper, når fundamentet stadig er stærk.Nye store investorer vil gerne have bekræftet, hvor nuværende bund er henne i casen - potentielle gabs, inden de går ind i aktien.
Mange større spillere har jo først lige opdaget Anavex og skal først nu til at positionere sig.
Samtidig har vi også ca, 7 mill. shortede aktier, der forsøger at begrænse deres tab.Så træde et skridt tilbage og observere eller sluk pc'en og se en fodboldkamp.
Casen Anavex har aldrig været stærkere og de udestående Peer Reviews kan hurtig vende alt på hovedet igen, hvis de er lige så positive som den vi fik for Alzheimer her for nogle dage siden!De nye kursmål fortæller jo også, at pilen peger opad!
-
Helt godnat med dagens kursudvikling. Men ikke uventet.
Piotrpiet har skrevet lidt til opmuntring:
https://piotrpeterblog.com/2021/06/29/parkinsons-drug-delivered-not-just-parkinsons-disease-dementia-drug-avxl/Jeg vil være parat til at købe flere AVXL.
Lad dem blive billigere !
-
GAPet lukket, tror ikke på de 21$ emi. (Ved det dog ikke) køre en swing yderligere i 24,7 ... fik 4$ stk på mit swing fra 23,3 (kunne have været bedre, men var ikke vågen i går)
Man kan jo satse på, at den lave samme nummer som sidst, hvor den steg kraftig, dagen efter faldt den markant for så på 3 dagen at tage et ordentligt hop op.

-
Ejjjjj har dog ikke læst om der skulle være nogle krav i forbindelse med emi. Men vi læste jo at den nye aktionær var langsigtet i sine investeringer... jeg tænker mere: steget rigtig meget/gevinsthjemtagning/buy the rumor sell the fact/daytrader/short osv
Det nok meget sundt den lige trækker vejret lidt, selv havde jeg da gerne set den over de 30$ nu....
Men som noteret mange gange før, nu har vi set 32$ så det kommer vi til igen, skulle 21$ mod forventning, være næste stop, så må jeg simpelthen købe lidt flere til knægtens depot..... ( han har et fint gak, synd at flytte det op )
Vi får at se hvad mit næste træk bliver..
Mvh
Torben
-
Gennem årene har jeg set rettede emissioner i Norge, hvor emi-kursen er et pænt stykke under den aktuelle kurs. Der er således et gap som emi-investoren kan udnytte at sælge aktierne med en god fortjeneste.
Hvorvidt det er tilfældet lige nu i Anavex kan jeg ikke bedømme. Tanken er dog nærliggende at få.
-
Anavex. Intet er sikkert i aktiemarkedet og især ikke når man ser, hvordan der endnu engang bliver manipuleret med Anavex efter de bedste nyheder/data man hidtil har set inden for PDD.
Samtidig har vi set heraf øgede kursmål - alt efter bogen - undtagen kursen.
Havde det været Vestas eller lignende, så havde man nok set en mere naturlig positive reaktion på højere kursmål.Min forventning af en højere kurs, er bl.a. baseret på forventninger om, at de omtalte forventede Peer Reviews for PDD og RETT er lige så positive, som den vi så for Alzheimer.
Hidtil har vi udelukkende set meget positive data fra Anavex over hele linjen på tværs af samtlige indikationer - så forventer ingen grund til andet end at disse også skulle falde positive ud - især ikke efter vi har set selve resultaterne fra både RETT og PDD!Som Solsen skriver, så er Anavex og Missling skønt bedste intensioner ikke herre udgivelsen og tidspunktet af videnskabelige afhandlinger i et given fagmagasin.
Tvivler meget på et gab luk i 21 $ - men alt afhænger som altid i Anavex af nyhedsstrømmen og hvor gode disse er.
Tålmodighed er nok den bedste egenskab lige pt. -
God morgen fra Thailand,
Det var ikke så rart at vågne op og se at vi raslede ned hele dagen, min trading position blev skudt godt og grundigt i sænk, ha-ha.
Som nævnt af Tasso og flere andre på tråden har vi investeret i videnskaben i medicinen bag ved firmaet så kursen på kort sigt betyder overhovedet intet, vi køber og holder fordi vi tror på at medicinen virker og bliver godkendt en dag ude i fremtiden.
Der er dog lidt svært at undgå at blive påvirket når man taber hundredtusindvis af kroner af papir penge på en dag, men Bio i udviklings stadiet er ikke for sarte sjæle.
Har set på Stocktwist set at folk panik sælger, nogle skifter "hest" og køber SAVA eller ANVS. Jeg ved ikke om de 2 firmaers medicin virker eller ej, har ikke rigtigt fulgt dem! De går jo kun efter Alzheimers mens vi har mange flere jern i ilden og 4 forskellige medicin på hylden.
Vi hører kun godt nyt om Anavex så jeg er overhovet ikke bekymret over min meget store (for lille mig) investering i firmaet så jeg bliver selvfølgelig inde and skifter ikke hest eller køber aktier i de 2 firmaer da de allerede er meget dyre synes jeg.SAVA kommer med fase 2 resultater i juli så det bliver spændende at se. Vores ven https://piotrpeterblog.com/2021/06/29/parkinsons-drug-delivered-not-just-parkinsons-disease-dementia-drug-avxl/
tror ikke på dem som han skrev i en tidligere Blog på samme site. -
Ja det er surt at se papirpengene forsvinde op i den blå luft. Jeg håber selv at Missling hurtigt sender nyt til markedet om forhandlinger med FDA, men selvfølgelig bedre med nogen Peer Rewievs. Denne gang havde jeg besluttet at blive inde med det hele, var faktisk ret sikker på at den ville holde sig over 30. Kommer der et boom mere sælge jeg 2/9 dele af potten. Skal arbejde i udlandet fra medio juli, håber jeg har rammer til at kunne følge den så tæt som jeg hart gjort i år.
God dag derude
Morten
PS: For satan jeg glæder mig til at kunne komme til Thailand igen !!! Sådan, helt frit kunne bevæge sig dernede. Nu har julegaverne fdra 2019 (dyrt snorkling udstyr) ligget under sengen alt for længe -
Anavex. Lidt mere positiv omtale.
Hvis man som ny investor læste dette og samtidig kiggede på udviklingen af kursen, ville man nok undre sig en lille smule, at niveauet nu er lavere end før denne udmelding fra Anavex!
Videnskaben er så bred og stærk funderet, at vi skal nok vinde kampen i sidste ende!
Er slet ikke misundelig Kyed01

-
Anavex Mer omtale - god overskrift!
A POTENTIAL BLOCKBUSTER DRUG IN THE MAKING!
Conclusion
We believe that Anavex Life Sciences has a potential blockbuster in the making, which can completely transform the Alzheimer Disease treatment landscape. The Company's differentiated approach, promising clinical data and a pipeline of indications with large unmet medical need make it a winner!
ANAVEX®2-73: A Potential Blockbuster Drug in the Making!
Top equity research firm that authors institutional quality equity research reports, with special focus on undervalued Micro-Cap stocks that lacks adequate coverage.
Avise Analytics | we value your company (www.aviseanalytics.com)
Altid godt for moralen!
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
️