Skip to content
  • Debatforum
  • Seneste
  • Populære
  • Bruger
Temaer
  • Light
  • Dark

Kollaps
FORSIDEN
Log ind Opret konto

ANAVEX. NY TRÅD NY TRÅD over 100 % indrulning i Alzheimer!

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Debatforum
368 Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • A Offline
    A Offline
    Annacre
    wrote on sidst redigeret af

Tror du stadig på de 45-50 dollars inden for 2 måneder, Tasso? ☺️

Kh
    En lidt for ivrig der købte ved 30 $ i går

1 Reply Last reply
    1
    • D Offline
      D Offline
      deleted-user

Anavex. Intet er sikkert i aktiemarkedet og især ikke når man ser, hvordan der endnu engang bliver manipuleret med Anavex efter de bedste nyheder/data man hidtil har set inden for PDD.
      Samtidig har vi set heraf øgede kursmål - alt efter bogen - undtagen kursen.
      Havde det været Vestas eller lignende, så havde man nok set en mere naturlig positive reaktion på højere kursmål.

Min forventning af en højere kurs, er bl.a. baseret på forventninger om, at de omtalte forventede Peer Reviews for PDD og RETT er lige så positive, som den vi så for Alzheimer.
      Hidtil har vi udelukkende set meget positive data fra Anavex over hele linjen på tværs af samtlige indikationer - så forventer ingen grund til andet end at disse også skulle falde positive ud - især ikke efter vi har set selve resultaterne fra både RETT og PDD!

Som Solsen skriver, så er Anavex og Missling skønt bedste intensioner ikke herre udgivelsen og tidspunktet af videnskabelige afhandlinger i et given fagmagasin.

Tvivler meget på et gab luk i 21 $ - men alt afhænger som altid i Anavex af nyhedsstrømmen og hvor gode disse er.
      Tålmodighed er nok den bedste egenskab lige pt.

1 Reply Last reply
      6
      • K Offline
        K Offline
        Kyed01

God morgen fra Thailand,

Det var ikke så rart at vågne op og se at vi raslede ned hele dagen, min trading position blev skudt godt og grundigt i sænk, ha-ha.

Som nævnt af Tasso og flere andre på tråden har vi investeret i videnskaben i medicinen bag ved firmaet så kursen på kort sigt betyder overhovedet intet, vi køber og holder fordi vi tror på at medicinen virker og bliver godkendt en dag ude i fremtiden.

Der er dog lidt svært at undgå at blive påvirket når man taber hundredtusindvis af kroner af papir penge på en dag, men Bio i udviklings stadiet er ikke for sarte sjæle.

Har set på Stocktwist set at folk panik sælger, nogle skifter "hest" og køber SAVA eller ANVS. Jeg ved ikke om de 2 firmaers medicin virker eller ej, har ikke rigtigt fulgt dem! De går jo kun efter Alzheimers mens vi har mange flere jern i ilden og 4 forskellige medicin på hylden.
        Vi hører kun godt nyt om Anavex så jeg er overhovet ikke bekymret over min meget store (for lille mig) investering i firmaet så jeg bliver selvfølgelig inde and skifter ikke hest eller køber aktier i de 2 firmaer da de allerede er meget dyre synes jeg.

SAVA kommer med fase 2 resultater i juli så det bliver spændende at se. Vores ven https://piotrpeterblog.com/2021/06/29/parkinsons-drug-delivered-not-just-parkinsons-disease-dementia-drug-avxl/
        tror ikke på dem som han skrev i en tidligere Blog på samme site.

1 Reply Last reply
        4
        • M Offline
          M Offline
          Makingmoney

Ja det er surt at se papirpengene forsvinde op i den blå luft. Jeg håber selv at Missling hurtigt sender nyt til markedet om forhandlinger med FDA, men selvfølgelig bedre med nogen Peer Rewievs. Denne gang havde jeg besluttet at blive inde med det hele, var faktisk ret sikker på at den ville holde sig over 30. Kommer der et boom mere sælge jeg 2/9 dele af potten. Skal arbejde i udlandet fra medio juli, håber jeg har rammer til at kunne følge den så tæt som jeg hart gjort i år.

God dag derude
          Morten
          PS: For satan jeg glæder mig til at kunne komme til Thailand igen !!! Sådan, helt frit kunne bevæge sig dernede. Nu har julegaverne fdra 2019 (dyrt snorkling udstyr) ligget under sengen alt for længe

1 Reply Last reply
          4
          • D Offline
            D Offline
            deleted-user

Anavex. Lidt mere positiv omtale.

https://www.pmlive.com/pharma_news/anavexs_cns_drug_slows_progression_of_motor_and_non-motor_symptoms_in_parkinsons_disease_1372379?SQ_DESIGN_NAME=2&fbclid=IwAR2E5DcVvbB9-0whg8CywuDsjqjoNXKZBr3BXwaImzMFgisEMKseNW-Xa-c

Hvis man som ny investor læste dette og samtidig kiggede på udviklingen af kursen, ville man nok undre sig en lille smule, at niveauet nu er lavere end før denne udmelding fra Anavex!

Videnskaben er så bred og stærk funderet, at vi skal nok vinde kampen i sidste ende!

Er slet ikke misundelig Kyed01 🙂

1 Reply Last reply
            5
            • H Offline
              H Offline
              Hyst

Tak, jeg tømte ellers den ene bankkonto sent i går aftes - men ikke helt sent nok.

Min tidligere gode GAP har lidt. (smil)

1 Reply Last reply
              5
              • D Offline
                D Offline
                deleted-user

Anavex Mer omtale - god overskrift!

A POTENTIAL BLOCKBUSTER DRUG IN THE MAKING!

Conclusion
                We believe that Anavex Life Sciences has a potential blockbuster in the making, which can completely transform the Alzheimer Disease treatment landscape. The Company's differentiated approach, promising clinical data and a pipeline of indications with large unmet medical need make it a winner!

Link Preview Image
                ANAVEX®2-73: A Potential Blockbuster Drug in the Making!

Top equity research firm that authors institutional quality equity research reports, with special focus on undervalued Micro-Cap stocks that lacks adequate coverage.

favicon

Avise Analytics | we value your company (www.aviseanalytics.com)

Altid godt for moralen!

1 Reply Last reply
                7
                • SolsenS Offline
                  SolsenS Offline
                  Solsen

En god overskrift til en ny tråd 😉

1 Reply Last reply
                  3
                  • TDT123T Offline
                    TDT123T Offline
                    TDT123

Hmmmm. Køre vi med short restrektioner i dag, 10% grænsen ? Nå svare og selv 🙂 det gør vi 😉

1 Reply Last reply
                    1
                    • K Offline
                      K Offline
                      Kyed01

TDT, kan du venligst forklare det naeremere tak?

1 Reply Last reply
                      3
                      • K Offline
                        K Offline
                        Kyed01

Parkinsons news today:

Oral Anavex 2-73 Eases Dementia, Disease Symptoms in Phase 2 Trial

Link Preview Image
                        Page not found

Page "" not found.

favicon

Parkinson's News Today (parkinsonsnewstoday.com)

1 Reply Last reply
                        3
                        • D Offline
                          D Offline
                          deleted-user

Anavex Kursmanipulation?

På en måde er det betryggende at konstaterer, at selv ekstrem positive udgivelser i relevante fagmagasiner, som "Parkinsons News Today" ikke har en større indvirkning på kursudviklingen.
                          Dette fortæller bare, at kursen ikke afspejler det videnskabelige opnåede i casen, men er et udtryk for manipulation og teknisk betinget spekulation.

Videnskaben vil helt sikkert og uundgåeligt vinde i sidste ende!!!

1 Reply Last reply
                          6
                          • SolsenS Offline
                            SolsenS Offline
                            Solsen

Helt sikkert 🙂

Men ganske interessant, at der nu stille og roligt kan akkumuleres billige aktier efter gårdsdagens prygl.

Banditterne i habitter skal nu have flere handelsdage uden nyheder for at tjene deres raid hjem.

Mon ikke de købte tidligt på dagen mandag for derefter at sælge igen. I går pressede de skrækslagne kortsigtede investorer ud, der nu holder fingrene fra aktien som de ikke aner en ski. om 😉

Jeg er spændt på detaljerne i peer review artiklerne, som vel dukker op snarest.

Hvis 3-71 også kunne komme med lidt bekræftende data ville det jo heller ikke skade vores tiltro til fremtiden.

Jeg sover godt selv på minusdage.

1 Reply Last reply
                            5
                            • K Offline
                              K Offline
                              Kikl

Måske er jeg ikke den rette til at udtale mig om det her men: Artiklen i "Parkinsons News Today" virker ligegyldig. Den signalerer altså ikke noget "stort" efter min mening. Indholdet er nogenlunde det samme som i en artikel fra oktober 2020, hvor PDD resultater fra Anavex blev fremlagt. Blot skrevet af en anden forfatter. Parkinson News Today har gennem årene skrevet en del gange om Anavex . Så vidt jeg kan se første gang i 2015.

1 Reply Last reply
                              2
                              • K Offline
                                K Offline
                                Kyed01

Jeg har lige købt flere til 23.4, de går så in swing trade potten.

Ja kurs manipulation, ingen tvivl om det.

1 Reply Last reply
                                2
                                • TDT123T Offline
                                  TDT123T Offline
                                  TDT123

Kyed01 et forsøg på ikke at kunne crashe market, en regel man indførte i 2010

94807_C908125C_CB8E_41A8_8086_8833B101C316.jpeg
                                  94807_6C562DE1_0AFB_4156_A3E9_BEF1521B2215.jpeg

1 Reply Last reply
                                  2
                                  • TDT123T Offline
                                    TDT123T Offline
                                    TDT123

Der bliver nok leget med aktien, men kursmanipulation det ved jeg nu ikke, husk på vi kom fra 2,5$ sidste år.

Vi mangler stadigvæk at data/casen bliver slået/naglet fast med syvtommer søm, hvis alt omkring Avxl var 100% sikkert så hed kursen nu 123$ mindst....

Market er ikke 100% overbevist, vi mangler de sidste brikker.

Mvh

Torben

P.s. men vi tæt på tror/håber jeg

1 Reply Last reply
                                    2
                                    • T Offline
                                      T Offline
                                      Thorkild01

Enig. Jeg tror heller ikke, der er forsøg på at manipulere aktien, men blot, der er nogle investorer/traders, der har valgt at sælge og tage en sikker gevinst. Da ugen startede var AVXL den seneste måned steget ca. 130%. Jeg er ret sikker på, der er mange, der synes, det er et fint afkast, og derfor har valgt at sælge. Ligesom nok de fleste - bortset fra TDT 🙂 der optræder på den tråd, så har vi nok valgt en anden strategi og valgt at beholde vores position, og jeg er ret sikker på, vi også vil blive "belønnet" før eller siden.

1 Reply Last reply
                                      3
                                      • TDT123T Offline
                                        TDT123T Offline
                                        TDT123

Tilgengæld kan jeg mærke at vi lukker over 25$ 😕 man skal ikke spille på det, medmindre man selv hæfter for et evt. tab til følge....

Forleden var vi overkøbt, nu vi oversolgt......

1 Reply Last reply
                                        1
                                        • TDT123T Offline
                                          TDT123T Offline
                                          TDT123

Jeg har en fast position, som jeg ikke piller ved, jeg har tilgengæld yndet at lege med aktien ved siden af....

Ikke så meget mere, men rigtig meget da den lå og swinget mellem 2,5-3,5 $ igennem flere mdr....

Min fastposition har jeg ingen planer om at sælge i nuværende kursleje, jeg vil gerne med over målstregen (forhåbentlig er det som kommer til at ske på et tidspunkt)

Mvh

Torben

1 Reply Last reply
                                          2

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

With your input, this post could be even better 💗

Tilmeld Log ind

• Log ind

• Har du ikke en konto? Tilmeld

• Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • Debatforum
                                          • Seneste
                                          • Populære
                                          • Bruger