Anavex
-
Anavex FDA og interim i AD
Solsen - hvad FDA har i tankerne kan man kun gisne om, men data for Anavexs AD vil vi nok først se senere end dette tidspunkt. Det er dog påfaldende, at FDA har været så pro Biogen, selvom deres data har været i bedste fald yderst tvivlsomme.
En evt. godkendelse af Biogens AD, vil i hvert fald sætte målepunktet meget lavt - og burde give Anavex en lettere vej til markedsgodkendelse.
Resultaterne, hvis overbevisende, i RETT og især PDD - kunne give en kraftig indikering af en forventet effekt i AD!Missling kommentar vedr. interim data i AD, er som du skriver blevet mindre afvisende - men forstår godt hans argumentation for, at en åbning af af deldata evt. ville kunne intimiteter/underminerer værdien af den placebo kontrollede struktur - og måske derfor svække de endelige resultater i fase 2/3 forsøget.
Som Missling understregede, så er AD forsøget deres fase 3 forsøg - dvs. de forventer ikke at skulle køre supplerende forsøg for ansøg om endelig godkendelse. Der er derfor ikke råd til at pille for meget ved udformningen af dette.Tror han vil lade evt. overbevisende data for RETT tale for sig selv til at opnå den vitale markedsgodkendelse her hurtigst muligt (uanset om det er i US, AUS eller i et andet land) - og lade evt. overbevisende data i Parkinson, give dem mulighed for at opsætte et endeligt fase 3 forsøg her og samtidig kraftig underbygge forventningen til, at resultaterne pga. af et stort sammenfald i målepunkter vil være tilsvarende gode i Alzheimer.
Dette tror jeg nok at markedet godt kan regne ud og værdiansætte Anavex svarende her til. -
Kunne det ikke være god timing at release Peer Review artiklen i PDD op til denne konference https://adpd.kenes.com/
"Potential stop Parkinson" kunne nok give en podieplads.
Altså på tirsdag:-)
.....
Mig bekendt har en interim analyse kun tre udfald:
- stop grundet manglende effekt
- stop grundet signifikant effekt
- fortsæt i håb om signifikans
En uafhængig komite kigger på data, men videregiver/åbner ikke databasen for andre i sidstnævnte tilfælde.
Så kan en forklare mig, at man mister power, som Missling siger.
-
Anavex tweeter forsat løs!
Anavex mener åbenbart at 2-73 i AD vil stå for et paradigmeskifte!
Må sige de ikke mangler selvtillid - men det ville nu være rart med nogle gode resultater til at underbygge alle deres påstande!Måske får lidt mere på CCen i morgen?
It's time for a paradigm shift towards #PrecisionMedicine for enhanced detection & treatment of #Alzheimers, thru the convergence of #bigdata, #genomesequencing, #biomarkers & integrated #disease modeling, like the #ANAVEX
2-73 #AlzheimersDisease program: tiny.cc/hyartzhttps://twitter.com/AnavexLifeSci/status/1368907009433698304
-
CFO Elliot Favus tror ikke på Det,solgte 145000 af en beholdning på 200000 Den anden dag. Kunne han ikke vente en måned... just saying
-
Anavex og deres tweets!
Har nu simpelthen sendt en email til Anavex, hvor jeg kommenterer deres jævnlige tweets!
Synes simpelthen ikke de kan tillade sig at påstå/antyde så betydelig ting - uden de bakker det op med verificerede resultater!
(Interim data eller peer review udgivelser)De svarer nok ikke, men måske har jeg et naivt håb om, at det kan give dem anledning til lidt eftertanke eller måske bare stikke lidt til dem, så de ved at vi holder øje med dem og hvad de kommunikerer ud til os aktionærer!
-
Godt Tasso. Det grænser til markedsmanipulation. Det er jo alt og ingenting i samme tweet. De har ikke sagt noget de ikke må, men har til gengæld mere end antyder mere end de burde. Det kan være at de virkelig har noget stort på vej, noget de næsten ikke kan holde inde, men nu skal de passe på. Lidt som at sige til sine børn 2 dage før jul. mor har købt den fedeste julegave til jer, i kan ikke gætte hvad det er. Har de små så et stort ønske vil de selvfølgelig tænke, og tro på, at det er det de får. I kan nok følge mig i analogien. Ligesom da Missling sagde at han havde masser af stoffet klar hvis... De der subtile ting er bare No go. Tror heller ikke de svarer, pisse uprofessionelt.
Pøj pøj til os. Har min portion endnu
-
Jeg tror, at de sidder med en viden de ikke kan dele i deres afventen på peer review artiklerne. Så i optakt til de artikler fyrer de løs på Twitter.
Men korrekt, at de burde holde igen på deres tweets. Men de er meget gennemtænkte og påstår intet med sikkerhed.
De satser hele deres renommé mv.
-
Anavex Makingmoney
Må indrømme at jeg bliver mere og mere kritisk, som tiden går uden reelle nyheder. Det er bekymrende, at man skal vente flere måneder på reel peer-reviewed data. Har Anavex ikke folk ansat til at lave en smule data-analyse? Og deres tweets har intet med videnskab at gøre. Jo flere jeg ser, jo mere træt bliver jeg. Det hænger ikke sammen med, at Missling vil lade data tale for sig selv. Lige nu taler han meget mere end data har gjort på noget tidspunkt. Når så deres CFO sælger ud, så er lugten ved at blive dårlig i bageriet efter min mening.
-
Boersboe Der ER kommet mange gode nyheder, som så alligevel ikke HELT er noget alligevel, i substansen, sådan helt. Det jeg hele tiden prøver at hjælpe til er at vi ikke gribes af grådighed, kun tolker, for der er blevet tolket meget i disse tråde, positivt. Og det er DER Missling er farlig, eminent udi at slippe de halvlunkne vinde, som man alt for nemt griber og puster op. Jeg brækker mig når han bruger ordet intriguing. Hvad fanden er det for et ord. Alt for og imod vasen er skrevet mange gange, nu er jeg ved at gentage mig selv, stopper nu. Men de sidste 2 års manglende kurs stigninger er helt sikkert begrundet i den manglende endelige validering, igen beskrevet tæt for og imod i disse tråde. HVIS de virkelig har noget på vej ville ingen, uanset børsregler og åbne vinduer for insidere, sælge SÅ mange aktier SÅ tæt på.
Tak til jer derude for alle vinkler. Grunden til min er at jeg en gang har prøvet at tabe MANGE penge på denne slags investering, mange.God aften derude
MM -
Anavex @Solsen
Du har ret, og jeg er ganske vist ikke det mest tålmodige menneske. Når det er sagt, så er det faktisk ikke tiden, som irriterer mig. Det er alle deres tweets om ingenting? Jeg tror, at alle ønsker en bedre behandling til Alzheimers patienter? Jeg tror også, at alle ønsker Alzheimer patienterne det bedre. Det er 2 meningsløse tweets, som i øvrigt virker ekstremt uprofessionelt.
Så er der konferencerne tilbage, hvor der heller ikke rigtig bliver sagt så meget, hvilket giver grobund for en masse spekulation og tolkning.
Og var data virkelig lige på trapperne, hvorfor sælger deres CFO så ud?Jeg synes der er mange flere spørgsmål end svar pga. alle konferencerne og tweets uden vigtig indhold. Deraf synes jeg også det er fint, at tasso1 skriver en mail. Håber de tager den til efterretning.
-
De har da formentlig en strategi med deres tweets. Så hvad vi små investorer mener er nok ligegyldigt.
Tror også der er en kultur til forskel mellem danskere og amerikanere. De ser det måske som en teser op til release i stedet for overflødigt crap, som vi nok synes.
Mht insidersalg er det jo sådan, at de ikke må sælge, hvis de sidder med viden om dårlige data etc. Mener også at salg er planlagt lang tid i forvejen.
Peer Review er mig bekendt en langvarig proces.
Jeg synes blot, at vi har så mange gode data og uafhængige udsagn omkring effekt, at der må være noget om snakken. Ventetiden er dog så irriterende, at vi måske glemmer det.
Anavex accellererer også programmerne. Det ville de nok ikke, hvis de var usikre på stofferne.
Vi håber alle på succes for patienterne !
-
MM Bio er som oftes et farligt spil, og kan koste i depotet, men det kan så også i enkelte tilfælde forsøde tilværelsen betragteligt, har prøvet begge.
En ting man skal huske på omkring disse bio investeringer, er at når man mindst venter det, og har givet op og solgt fra, så kommer gennembruddet/nyheden (siger ikke det tilfældet her) men når tvivlen indfinder sig, og man begynder at misten tålmodighed, skal man lige slå koldt vand i blodet, og huske hvorfor man lavede sin investering.
Vi har efterhånden været med nogle år, og vi har vel alle et GAK, langt under dagens kurs, personligt vil jeg følgende historien helt til dørs, det betyder ikke jeg ikke kan finde på at sælge fra, og forsøge at genkøbe billigere, men bliver nød til at se slutningen på denne case.
Jeg har selv nævnt før, at nogle ting virker underlige, men det betyder ikke at, jeg tror på direkte svindel. Noget i mig tror faktisk på at der er noget stort undervejs. Syntes der er mere og mere opmærksomhed omkring Anavex, og skulle der være svindel, ville det selv med 16-18 ansatte være yderste svært at holde alle døre lukket, der vi, altid sive info ud et eller andet sted, på et eller andet tidspunkt.
Og vi har jo i sær AUS som bekræftelse på, at der er et produkt på market.Jeg ville dog ønske, at jeg lige kun slå et smut forbi, og se ind igennem ruden, så jeg kunne konstatere at der var en reel arbejdsplads, lige som man jo kan med Lundbeck.
Jeg bliver, specielt når tvivlen indfinder sig hos nuværende aktionærer, vi har kursmål på 20-25$ ( betyder ikke meget i det store billede, men nogle analytiker må ha sat sig lidt ind i casen, ved at komme med en analyse og et kursmål.
Mvh
Torben
-
Det korte svar er grådighed. Samtidigt har jeg været med i nok 5 år nu. Det ville være tosset at springe fra nu, jeg har dog solgt ud så jeg nu har ca 1/5 af den oprindelige portion.
-
Anavex Den potentielle konkurrent i RETT ramt!
FDA er ikke helt enig med ACAD om deres markedsansøgning for pimavanserin, der angiveligt skulle kunne mindske hallucinationer i demente.
De sælger ellers samme stof til Parkinson patienter nu.
De forsøger sig også i RETT pt.
ACAD falder 45 % fra en MC på 7,3 til 4 milliarder $.Men se hvad de har opnået på antidepressiv medicin i kun Parkinson!
Fortæller lidt om potentialet i Anavex - hvis de da leverer alt det de har stillet os i udsigt.
Kom nu med noget afgørende nyt Anavex!!!
-
Anavex H.C. Wainwright præsentation fra 9. marts.
Intet nyt af betydning siden sidste CC, men en god og selvsikker præsentation af rigtig gode resultater - som vi dog stadig afventer endelig verificering af inden for de næste par uger eller måned.
For nye investorer, der ikke kendte Anavex i forvejen, kan denne præsentation dog måske give anledning til en øget interesse omkring selskabet og deres tilgang.
Især bemærkningen om, at PDD patienter på høj dosis 2-73 var mindre demente efter 14 ugers behandling! - Får vi det "skåret ud i pap" med peer review afhandlingen, må dette give anledning til et positivt aftryk i aktiekursen. -
Mange gode referater tillige på Ihub.
Lige nu virker linket ikke.
Jeg synes, at der ikke er hel klar kommunikation omkring det videre forløb i PDD.
Kunne mistænke/håbe, at fda kunne træffe beslutning ud fra det forlængede fase 2, som vi har set resultater fra.
Det ville i givet fald være rigtig godt.
Men Missling skulle have sagt noget om det godt 4 min inde i gårsdagens webcast.
-
Parkinson studier 2021 update
https://www.evaluate.com/vantage/articles/events/company-events/busy-year-ahead-parkinsons-disease
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind