Anavex
-
Undskyld, selvfølgelig 15,25.Tastefejl, de som kender mig ved jeg er en ærlig mand, især når man nemt kan blive knaldet SMILEY.
-
Missling har sagt, at at de nåede alle "objectives"
Så min forventning ovenpå dette udsagn er, at alle endpoints blev opnået signifikant. Dette diskuteredes dog livligt på Ihub.
Det er stadig ikke usædvanligt, at man ikke frigiver alle data i første selskabsmeddelelse.
Jeg tror simpelthen, at de få medarbejdere i Anavex har voldsomt travlt. Jeg så gerne, at de fik nogle flere ansatte. Mon ikke de måske afventer den voucher der kan indbrige op imod $100 mln før de tænder turboen.
Mig bekendt sælger Missling ikke en eneste af hans aktier og har ikke gjort det i det i de seneste år. Det gør at jeg ikke tror at han er farlig.
-
Et af livets paradokser: De eneste der kan snyde dig er dem du stoler på...
Nej, jeg ved godt jeg strammer den helt sikkert. Jeg stoler bare ikke en skid på den mand, mine hår stritter på hele kroppen når jeg ser hans videoer. Sådan er det jo nogengange. Uanset om han er en svindler eller ej, ja så kan han jo med fordel vente med at sælge. Vi er dog HELT enige om at det er et godt tegn han ikke gør. Modsat, hvis han begynder nu så er jeg ude -
Alle må selvfølgelig tage sine egne vurderinger og beslutninger. Og et setup med en enkelt mand i spidsen og allevegne er ikke godt.
Synes dog midt i de kritikpunkter man rettelig kan anføre glemmer den mængde af kun gode data vi har set.
Husk at de sygdomme bl.a. 2-73 retter sig imod nærmest ingen fornuftig behandling er imod og at baren er sat lavt for godkendelser.
Her er en enkelt artikel uden videnskablig baggrund, der måske kan støtte tilliden til 2-73. https://www.thesenior.com.au/story/6625674/everything-is-rosie-thanks-to-new-alzheimers-drug-trial/
Der findes flere lignende beretninger fra andre patienter.
-
Anavex Ventende resultater i Parkinson.
Ved CC for Q1 i februar 2021, blev Missling netop spurgt om, hvornår man kunne forvente endelige data fra PDD!
Hans svar var dengang, at man stadig afventede analysen af data fra bl.a. den motoriske/aktivitet overvågning.
Alle patienter er udstyret med en anordning ( bl.a. et armbånd ), der har samlet div. data fra alle patienter gennem hvert døgn i alle 14 uger - og det derfor var en ret omfattende mængde af data, der skulle behandles.
Disse data skal vel puttes ind i Arianas AI computer og analyseres. (Den komplette RNA/DNA profil for hver enkel patient, udgør også en del af datapakken)Modsat er de fleste af de (signifikante) data vi allerede har fået, opnået ved relative simple, men anerkendte observationer og spørgeskemaer.
Har ofte været lidt træt af, at Missling har været langsom og dårlig til at kommunikerer ud omkring status - og især omkring de overskredende tidspunkter for div. opstart/afslutning af div. forsøg - men har aldrig betragtet ham som farlig!
Udover hans optimistiske/manglende tidsfornemmelse, har han i min optik ikke givet anledning til, at der var tvivl om videnskaben i casen - tværtimod har både resultater og den øgede aktivitet vedr. nye indikationer underbygget min tillid til Anavex og Missling.
(Tror heller ikke Missling bl.a. var blevet medlem af RAM, hvis de ikke stolede på ham. Og tror heller ikke man havde fået SAS i både AD og RETT i AUS, hvis man ikke havde set en vis effekt)Måske er Missling også kommet til den erkendelse, at nok tager markedet godt imod gode resultater, men disse positive nyheder har ikke en vedvarende effekt på kursen, medmindre de også understøttes af en Peer Review afhandling eller en egentlig markedsgodkendelse.
Samtidig er en sådan gennemarbejdet afhandling nok også forudsætningen for, at Anavex kan komme videre med bl.a. FDA - før næste skridt kan tages.Uanset bliver den samlede datapakke afgørende for Anavex og ikke noget de kan løbe fra!
Som Missling gentagende gange har sagt:
We will let the data speak for it self!Vi må bare afvente og fælde dom over disse data og casen - når de engang kommer!
Ser frem til den dag - måske i løbet af de næste par uger, hvor vi kl. 13.00 i premarkedet får nyheden om en udgivet Peer Review i enten PDD eller RETT!
Derudover får vi dog min. 8-10 nyheder i løbet af de næste få uger/måneder, som vil indikerer og evt. verificerer om Missling og Anavex er den ægte vare.Tror også Anavex har meget fokus på, at man inden den 7. juni 2021, hvor FDA skal tage endelig stilling til Biogens AD stof, skal og vil have opnået et afgørende gennembrud - så denne dato er også min milepæl for et transformationstidspunkt i Anavex casen!
-
Mener du (Tasso1), at FDA kigger på 2-73 og kan have de data på sidebordet, når de beslutter sig for Biogens crap.
Kunne man håbe, at FDA gerne vi se en interim analyse i Anavex's Alzheimers fase 3 inden da (derfor udsat afgørelsen) Missling har jo lydt mere åben for dette end han tidligere har indikeret.
Eller er det blot et optimistisk håb

Jeg tror desværre, at det er tilfældet.
-
Anavex FDA og interim i AD
Solsen - hvad FDA har i tankerne kan man kun gisne om, men data for Anavexs AD vil vi nok først se senere end dette tidspunkt. Det er dog påfaldende, at FDA har været så pro Biogen, selvom deres data har været i bedste fald yderst tvivlsomme.
En evt. godkendelse af Biogens AD, vil i hvert fald sætte målepunktet meget lavt - og burde give Anavex en lettere vej til markedsgodkendelse.
Resultaterne, hvis overbevisende, i RETT og især PDD - kunne give en kraftig indikering af en forventet effekt i AD!Missling kommentar vedr. interim data i AD, er som du skriver blevet mindre afvisende - men forstår godt hans argumentation for, at en åbning af af deldata evt. ville kunne intimiteter/underminerer værdien af den placebo kontrollede struktur - og måske derfor svække de endelige resultater i fase 2/3 forsøget.
Som Missling understregede, så er AD forsøget deres fase 3 forsøg - dvs. de forventer ikke at skulle køre supplerende forsøg for ansøg om endelig godkendelse. Der er derfor ikke råd til at pille for meget ved udformningen af dette.Tror han vil lade evt. overbevisende data for RETT tale for sig selv til at opnå den vitale markedsgodkendelse her hurtigst muligt (uanset om det er i US, AUS eller i et andet land) - og lade evt. overbevisende data i Parkinson, give dem mulighed for at opsætte et endeligt fase 3 forsøg her og samtidig kraftig underbygge forventningen til, at resultaterne pga. af et stort sammenfald i målepunkter vil være tilsvarende gode i Alzheimer.
Dette tror jeg nok at markedet godt kan regne ud og værdiansætte Anavex svarende her til. -
Kunne det ikke være god timing at release Peer Review artiklen i PDD op til denne konference https://adpd.kenes.com/
"Potential stop Parkinson" kunne nok give en podieplads.
Altså på tirsdag:-)
.....
Mig bekendt har en interim analyse kun tre udfald:
- stop grundet manglende effekt
- stop grundet signifikant effekt
- fortsæt i håb om signifikans
En uafhængig komite kigger på data, men videregiver/åbner ikke databasen for andre i sidstnævnte tilfælde.
Så kan en forklare mig, at man mister power, som Missling siger.
-
Anavex tweeter forsat løs!
Anavex mener åbenbart at 2-73 i AD vil stå for et paradigmeskifte!
Må sige de ikke mangler selvtillid - men det ville nu være rart med nogle gode resultater til at underbygge alle deres påstande!Måske får lidt mere på CCen i morgen?
It's time for a paradigm shift towards #PrecisionMedicine for enhanced detection & treatment of #Alzheimers, thru the convergence of #bigdata, #genomesequencing, #biomarkers & integrated #disease modeling, like the #ANAVEX
2-73 #AlzheimersDisease program: tiny.cc/hyartzhttps://twitter.com/AnavexLifeSci/status/1368907009433698304
-
CFO Elliot Favus tror ikke på Det,solgte 145000 af en beholdning på 200000 Den anden dag. Kunne han ikke vente en måned... just saying
-
Anavex og deres tweets!
Har nu simpelthen sendt en email til Anavex, hvor jeg kommenterer deres jævnlige tweets!
Synes simpelthen ikke de kan tillade sig at påstå/antyde så betydelig ting - uden de bakker det op med verificerede resultater!
(Interim data eller peer review udgivelser)De svarer nok ikke, men måske har jeg et naivt håb om, at det kan give dem anledning til lidt eftertanke eller måske bare stikke lidt til dem, så de ved at vi holder øje med dem og hvad de kommunikerer ud til os aktionærer!
-
Godt Tasso. Det grænser til markedsmanipulation. Det er jo alt og ingenting i samme tweet. De har ikke sagt noget de ikke må, men har til gengæld mere end antyder mere end de burde. Det kan være at de virkelig har noget stort på vej, noget de næsten ikke kan holde inde, men nu skal de passe på. Lidt som at sige til sine børn 2 dage før jul. mor har købt den fedeste julegave til jer, i kan ikke gætte hvad det er. Har de små så et stort ønske vil de selvfølgelig tænke, og tro på, at det er det de får. I kan nok følge mig i analogien. Ligesom da Missling sagde at han havde masser af stoffet klar hvis... De der subtile ting er bare No go. Tror heller ikke de svarer, pisse uprofessionelt.
Pøj pøj til os. Har min portion endnu
-
Jeg tror, at de sidder med en viden de ikke kan dele i deres afventen på peer review artiklerne. Så i optakt til de artikler fyrer de løs på Twitter.
Men korrekt, at de burde holde igen på deres tweets. Men de er meget gennemtænkte og påstår intet med sikkerhed.
De satser hele deres renommé mv.
-
Anavex Makingmoney
Må indrømme at jeg bliver mere og mere kritisk, som tiden går uden reelle nyheder. Det er bekymrende, at man skal vente flere måneder på reel peer-reviewed data. Har Anavex ikke folk ansat til at lave en smule data-analyse? Og deres tweets har intet med videnskab at gøre. Jo flere jeg ser, jo mere træt bliver jeg. Det hænger ikke sammen med, at Missling vil lade data tale for sig selv. Lige nu taler han meget mere end data har gjort på noget tidspunkt. Når så deres CFO sælger ud, så er lugten ved at blive dårlig i bageriet efter min mening.
-
Boersboe Der ER kommet mange gode nyheder, som så alligevel ikke HELT er noget alligevel, i substansen, sådan helt. Det jeg hele tiden prøver at hjælpe til er at vi ikke gribes af grådighed, kun tolker, for der er blevet tolket meget i disse tråde, positivt. Og det er DER Missling er farlig, eminent udi at slippe de halvlunkne vinde, som man alt for nemt griber og puster op. Jeg brækker mig når han bruger ordet intriguing. Hvad fanden er det for et ord. Alt for og imod vasen er skrevet mange gange, nu er jeg ved at gentage mig selv, stopper nu. Men de sidste 2 års manglende kurs stigninger er helt sikkert begrundet i den manglende endelige validering, igen beskrevet tæt for og imod i disse tråde. HVIS de virkelig har noget på vej ville ingen, uanset børsregler og åbne vinduer for insidere, sælge SÅ mange aktier SÅ tæt på.
Tak til jer derude for alle vinkler. Grunden til min er at jeg en gang har prøvet at tabe MANGE penge på denne slags investering, mange.God aften derude
MM -
Anavex @Solsen
Du har ret, og jeg er ganske vist ikke det mest tålmodige menneske. Når det er sagt, så er det faktisk ikke tiden, som irriterer mig. Det er alle deres tweets om ingenting? Jeg tror, at alle ønsker en bedre behandling til Alzheimers patienter? Jeg tror også, at alle ønsker Alzheimer patienterne det bedre. Det er 2 meningsløse tweets, som i øvrigt virker ekstremt uprofessionelt.
Så er der konferencerne tilbage, hvor der heller ikke rigtig bliver sagt så meget, hvilket giver grobund for en masse spekulation og tolkning.
Og var data virkelig lige på trapperne, hvorfor sælger deres CFO så ud?Jeg synes der er mange flere spørgsmål end svar pga. alle konferencerne og tweets uden vigtig indhold. Deraf synes jeg også det er fint, at tasso1 skriver en mail. Håber de tager den til efterretning.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind