Skip to content
  • Debatforum
  • Seneste
  • Populære
  • Bruger
Temaer
  • Light
  • Dark

Kollaps
FORSIDEN
Log ind Opret konto

Anavex og CNS

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Debatforum
615 Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • K Offline
    K Offline
    Kikl
    wrote on sidst redigeret af

Vildt spændende er det.
    Jeg tænker lidt, om der efterhånden er mest fokus på, at det drejer sig om præcisionsmedicin og en avanceret måde at behandle forsøgets data på. Vil investorerne være tilfredse, hvis det viser sig , at der er positiv virkning på blot nogle få procent af patienterne, men hvor disse patienter, hvor behandlingen vil virke, altså fremadrettet vil kunnne findes ved hjælp af biomarkørerne, Giver det mening?
    For mig vil det altså først og fremmest være fantastisk, hvis Anavex 2-73 kan hjælpe en stor del af de syge. Og jeg spekulerer på, hvor lang tid, der normalt går, før en virksom medicin kan være i handelen? Du har vist fortalt om det tidligere Tasso?

1 Reply Last reply
    2
    • E Offline
      E Offline
      elssan

Jeg troede at Anavex havde patent på 2-73?

Måske har Tasso 1 allerede omtalt det følgende, men jeg synes alligevel der er en ny vinkel: Parkinson News skriver, at der kommer resultater fra fase 2 i juni.
      https://parkinsonsnewstoday.com/2020/04/03/anavex-plans-to-continue-oral-anavex-2-73-trials-with-adjustments-in-pandemic/

Der er jo ikke mange dage tilbage i juni!

1 Reply Last reply
      1
      • K Offline
        K Offline
        Kyed01

Ja helt sikkert, jeg besluttede at fordoble min position kort tid efter jeg skrev indlægget, heldigt nok før den røg i vejret i går.
        Maa hellere sætte stop loss på da den er lidt risikabel.

1 Reply Last reply
        1
        • D Offline
          D Offline
          deleted-user

5 $ calls udløber kl. 20 i dag - dvs nogle har købt rettigheden til at kunne købe aktien til 5 $ i dag, selvom kursen skulle være højere - se evt. en af mine tidligere indlæg om emnet.
          Har igen og igen set, at markedet formår at holde kursen under eller på netop denne kurs på den månedlige udløbsdato.
          Hvis jeg kunne købte jeg meget billige calls på 7,5 $ til udløb om en måned.
          1 Call svarer til retten til køb af 100 aktier.

Lad os nu bare få de Parkinson resultater, så vi slipper for denne markedsmanipulation!
          Vi er jo i juni nu, som elssan skriver.

1 Reply Last reply
          1
          • D Offline
            D Offline
            deleted-user

Anavex - først patient i RETT AUS 5-18 år.

Claude Buda fra RETT org. AUS har selv et barn med RETT, så der må være maksimal opbakning fra den front.
            Man vil dække alle omkostninger for forældre og patienter, der deltager i det 12 uger lange forsøg.

Rett Syndrome Association of Australia (RSAA) will make the necessary bookings and pay for them directly so as not to burden and leave participants and their families out of pocket for major expenses whilst directly participating in the EXCELLENCE trial. Please contact Claude Buda, RSAA President

https://ih.advfn.com/stock-market/NASDAQ/anavex-life-sciences-AVXL/stock-news/82769008/anavex-life-sciences-announces-first-patient-dosed

https://seekingalpha.com/news/3587640-trial-underway-testing-anavex-2minus-73-in-rare-inherited-neurological-disorder

Endnu en nedtælling er startet!
            Hvis data ellers er positive for de forskellige forsøg, er det udmærket, at resultaterne kommer med et passende interval de næste 1-2 år. for at holde gryden i kog.

1 Reply Last reply
            3
            • K Offline
              K Offline
              Kyed01

Ja hvis de forsøg er positive så vil kursen eksplodere, så fingrene krydset.

1 Reply Last reply
              2
              • D Offline
                D Offline
                deleted-user

Anavex - Opdatering af aftale med Lincoln Park vedr. salg af aktier - hæver bundgrænse for gennemsnitskurs fra 3,42 $ til 4,92 $!
                Man skal have i mente, at Anavex undtagelsesvis undlod at sælge aktier i perioden februar til min. maj 2020, selvom kursen var over 6 $ i denne periode.
                Den 4. juli er 2 mdr. efter sidste færdig behandlet Parkinson patient fra fase 2 forsøget - resultaterne må være meget tæt på.
                Hvorfor hæve bundgrænsen nu for salg af aktier og låse sig selv fast og riskerer at man ikke kan få solgt aktier ved evt. dårlige resultater? - for fejler Parkison her lige om lidt, så får man ikke solgt en eneste aktie over 4,92 $, vi er nærmere under 2 $!
                Samtidig ekspanderer man forsøgene i RETT og overtegner antallet af patienter.
                Er det fordi 2-73 virker eller er Anavex desperat for at skubbe fokus over på RETT?
                Ved CC Q2 udtalte CEOen, at man ville rampe op ved positive resultater i Parkinson - er det det vi ser nu?

https://ih.advfn.com/stock-market/NASDAQ/anavex-life-sciences-AVXL/stock-news/82786628/current-report-filing-8-k

https://ih.advfn.com/stock-market/NASDAQ/anavex-life-sciences-AVXL/stock-news/82786595/prospectus-filed-pursuant-to-rule-424b5-424b5

Endvidere ekspanderer RETT fase 2 i AUS. med nye sites i England!
                Har ikke set nogen pr. på dette!
                Hvordan kan de få overbevist endnu et nyt land og nye sites til at give 2-73 en chance?
                Uanset får vi meget snart svaret på 2-73 i Parkinson - gerne i dag kl. 13.00!

https://clinicaltrials.gov/ct2/history/NCT03941444?A=3&B=4&C=merged#StudyPageTop

1 Reply Last reply
                3
                • M Offline
                  M Offline
                  Makingmoney

AVXL Nu delt på Yahoo med kildehenvisning. Det bliver svære overvejelser, skulle PD fejle.

VH
                  MM

1 Reply Last reply
                  1
                  • D Offline
                    D Offline
                    deleted-user

Anavex - super MM, men kan ikke se det på Yahoo.

7 hints for at resultaterne fra Parkinson muligvis er positive:

Ekstrem positive prekliniske resultater - signifikante forbedringer på samtlige parameter.

CEOen udtalte ved CC Q2, at man forventede positiv effekt ved både mellem og høj dosis 2-73.

Man ekspanderede forsøget til AUS fra Spanien et godt stykke henne i studiet.

Man ansatte den ledende eksterne forsker fra Parkinson forsøget i Spanien Jan/feb. i en stilling som kun er påkrævet, hvis man vil markedsføre medicin i EMA.

Positive resultater i fælles endpoints med Alzheimer fase 2b efter 3 år.

100 % af patienterne forsætter i ekstension forsøget.

Fastsættelse ny højere bundgrænse for salg af egne aktier fra 3,42 til 4,92 $ umiddelbar før offentliggørelse af resultater fra det Vigtige placebo kontrollerede fase 2 forsøg.

Hints for det modsatte???

1 Reply Last reply
                    3
                    • M Offline
                      M Offline
                      Makingmoney

AVXL Får ikke lov, har prøvet et par gange, også at dele links op.

Hvis det fejler er det den bedste scam jeg har oplevet EVER i denne genre, g det håber jeg selvfølgelig ikke grundet min store eksponering.

1 Reply Last reply
                      1
                      • TDT123T Offline
                        TDT123T Offline
                        TDT123

Hej
                        Har du udlandske broker, du kan normalt ikke sætte SL via Nordnet eller andre danske banker...

1 Reply Last reply
                        0
                        • M Offline
                          M Offline
                          Makingmoney

TDT tænker det er mig du spørger. Har Nordnet og Nordea. I Nordnet er muligheden frataget os, husker ikke om det var mens det hed Stocknet at man kunne. Nordea har noget der hedder trigger ordrer, men jeg ved ikke om den kan bruges til stoploss. Jeg har aldrig brugt funktionen. Nordea har i øvrigt et par mærkelige regler, som jeg har klaget over, bedt mig forklaret grunden til, uden meningsfyldt svar.
                          I biotech skal man godt nok være skarp for at kunne sætte et stop loss på en case, der som i dette tilfælde, har flere skud i bøssen. Man skal beslutte om man går hele vejen, ned med skibet i så fald, eller i dette tilfælde kun "spiller" med på førstkommende indikations resultater. Jeg ved vi er forskellige i.f.t risiko, min eksponering i Anavex er som udgangspunkt afskrevet. Hvis der kommer meget dårlige resultater i PD vil jeg (gen)genoverveje sælg eller behold.

VH
                          MM

1 Reply Last reply
                          1
                          • TDT123T Offline
                            TDT123T Offline
                            TDT123

Hej

Nej den var til kyed01, som skriver han har sat SL på sin position

1 Reply Last reply
                            0
                            • K Offline
                              K Offline
                              Kyed01

TDT123, ja jeg bruger Saxo in Singapore, jeg er udelands dansker så er mere eller mindre "smidt" ud af de danske banker, well trading kan jeg ikke mere in DK banker.
                              Jeg er også ret kraftigt eksponeret i AVXL så hvis det går galt håber jeg at jeg kan komme ud med skindet på næsen men hvis den falder som en sten er det ikke sikkert.

1 Reply Last reply
                              1
                              • K Offline
                                K Offline
                                Kyed01

Jeg så på U.S. National library of medicine trial identifier: NCT03774459 at forsøget først er færdigt omkring den 31 juli 2020. Kan desværre ikke finde linket her på min laptop.
                                Det var en der sendte linket under kommentarer in Yahoo Finance

1 Reply Last reply
                                1
                                • TDT123T Offline
                                  TDT123T Offline
                                  TDT123

Access to this page has been denied

px-captcha

favicon

(seekingalpha.com)

Lad os da barehåbe hun har ret. Det sjældent jeg har været så længe i en US bio High Risk Stock

Tak for svar kyed01/ og sikket nul beskatning/ og nul fradrag ved modregning ved tab....

1 Reply Last reply
                                  1
                                  • D Offline
                                    D Offline
                                    deleted-user

Anavex Is Likely To Report Positive Parkinson's Disease Trial Results!!!

TDT - en af de ganske få analytiker, der har forstået casen og kan argumenterer for, hvorfor hun tror at 2-73 sandsynligvis vil have en positiv effekt i Parkinson.
                                    Så er det ikke kun os, der er hoppet på roller coasteren - håber den holder sig på skinnerne!

Access to this page has been denied

px-captcha

favicon

(seekingalpha.com)

1 Reply Last reply
                                    3
                                    • D Offline
                                      D Offline
                                      deleted-user

Anavex - analytikeren bag Seeking Alpha analysen.

Hun forudså med faglig begrundelse bl.a. at Neutrope ville fejle i deres Alzheimer fase 2 forsøg - hvilket de så også gjorde i september 2019.

Håber hun med sin yderst faglige indsigt også får ret mht. et positivt udfald for Anavex i Parkinson og Alzheimer mm.

Enormt potentiale hvis det skulle lykkes:

The combined world market for an Alzheimer's disease ("AD") and Parkinson's disease ("PD") drug is estimated to be 21 billion by 2026 and has a compound annual growth rate of 10%.

Skulle Anavex opnå bare 10 % af dette marked og en PE på 10 - ville MC på Anavex skulle stige ca. 10.000 %!!!
                                      HVIS SKIDTET ALTSÅ ViRKER!!!!

Richelle Cutler-Strom
                                      Long/short equity, Growth, growth at reasonable price, short-term horizon
                                      Member Since 2019
                                      Company: Battle biotech

I am a research scientist and a registered patent agent, with a wide range of biotechnology expertise. I have high accuracy in predicting clinical success of compounds in development. My success is attributed to studying a compound's mechanism of action and possible side-effects using research publications and clinical trial data. In addition, I evaluate risk by identifying the competition, intellectual property status, and financial security. Altogether, my in-depth analysis provides a reliable appraisal of market potential to ensure investment success.

INVESTING IN SCIENCE ----87% return this year. 156% time weighted return.

Offering investment consultation for developing biotech companies at $51/hr.

1 Reply Last reply
                                      2
                                      • M Offline
                                        M Offline
                                        Makingmoney

Tosser https://m.medwatch.dk/article/12275578

1 Reply Last reply
                                        0
                                        • T Offline
                                          T Offline
                                          Thorkild01

Noget tyder vel på, at de nu er nået frem til en anden konklusion. Deres pressemeddelelse antyder, at de mener at det ene af de 2 forsøg har vist sig at være positiv, se
                                          https://investors.biogen.com/news-releases/news-release-details/biogen-completes-submission-biologics-license-application-fda

1 Reply Last reply
                                          1

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

With your input, this post could be even better 💗

Tilmeld Log ind

• Log ind

• Har du ikke en konto? Tilmeld

• Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • Debatforum
                                          • Seneste
                                          • Populære
                                          • Bruger