Skip to content
  • Debatforum
  • Seneste
  • Populære
  • Bruger
Temaer
  • Light
  • Dark

Kollaps
FORSIDEN
Log ind Opret konto

Debat forum

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Debatforum
91 Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • W Offline
    W Offline
    weds2
    wrote on sidst redigeret af

Hej Proinvestor - kan kun være enig med alle jer andre omkring EIs lukning af debatten. Er skuffet over den lukkede, jeg brugte kun siden til debat. Er måske mere skuffet over det bare blev gjort uden varsel. Men nu er jeg her på Proinvestor og skriver det første indlæg, selvom jeg har været medlem siden 2012 🙂 Ser frem til at følge siden/debatten her og komme med indlæg, så må vi se hvor EI ender henne... det tiltag mister de mange brugere på...
    God søndag 🙂

1 Reply Last reply
    5
    • K Offline
      K Offline
      Kopmand

Det fungerer også rigtig fint på Android. Dejlig simpel og overskuelig debat.
      Jeg har de sidste par år brugt mange timer på EIs forum, så synes dælme det er ærgerligt at alle guldkornene er røget i skraldespanden.
      Håber at flere vil følge med herover

1 Reply Last reply
      1
      • H Offline
        H Offline
        Hyst

Jeg vil også være med.

(skriver dog ikke meget)

1 Reply Last reply
        0
        • H Offline
          H Offline
          Hyst

Måske ikke nu, men med en god debatstuktur overtager i reklameindtægterne som vil forsvinde fra Euroinvestor - hvis i er lidt smart.

1 Reply Last reply
          1
          • H Offline
            H Offline
            Hyst

Du for travlt hvis du vil takke alle, brug kræfterne istedet på denne strategiske mulighed i har fået.

1 Reply Last reply
            2
            • H Offline
              H Offline
              Hyst

Var der ikke et sted man kunne donere en skilling for at hjælpe dem igang?
              Synes jeg så det man kan ikke finde de lige nu.

Men sådan kunne vi hjælpe proinvestor på vej.

1 Reply Last reply
              2
              • H Offline
                H Offline
                Hyst

Proinvestor 4180 - 4777 639 528 30-09-2019 250,00
                found it.

1 Reply Last reply
                2
                • Helge_LarsenPI-redaktørH Offline
                  Helge_LarsenPI-redaktørH Offline
                  Helge_LarsenPI-redaktør

Tak Hyst, Linket til donation er på forsiden i den øverste bjælke. Små og store beløb er meget velkommen. De bruges til at købe programmørhjælp
                  ud over den time om ugen vi ellers har råd til.

Vi har været godt i gang i mange år. Vi har 40-50.000 trofaste unikke besøgende pr måned og 500-600.000 sidevisninger.

Genmabchatten trækker det meste med over min. 2.000 daglige besøg (ikke unikke) og op til 500 besøgende af gangen ved gode nyheder, Q&A og regnskaber.

BH
                  Helge

1 Reply Last reply
                  0
                    Helge_LarsenPI-redaktør

Lige nu står jeg i min detailforretning og ekspederer bag disken. Jeg når det jeg når.

Det her er ikke en "strategisk mulighed" på vort gratis- site. Det er større trafik som der i starten skal bruges tid på. Bla. med at formidle den gode debatkultur vi er vant til her.

Vi har prøvet det flere gange før. Bla. med de store aktiespil vi har være medarrangør af gennem årene.

1 Reply Last reply
                    1
                    • K Offline
                      K Offline
                      koden

Har brugt EI i ufattelig mange år...vel siden start stort set. Nu er den så bare pludselig lukket???
                      Men okay... den var godt nok også blevet ringe, så nok ikke det store tab og den forsvinder da snart helt ud cyberspace.
                      Op på hesten igen....

1 Reply Last reply
                      1
                      • S Offline
                        S Offline
                        Stroka

Berlingske havde rettighederne til brugernes indhold. Disses store arbejde gennem mange år hældte de arrogant ud med badevandet. Det er dybt umoralsk.

1 Reply Last reply
                        4
                        • K Offline
                          K Offline
                          koden

Jeg er faktisk så irreteret at jeg tror jeg vil lade mit berlingske avis abo. løbe ud til næste betaling.
                          PS. Var nok sket alligevel, men nu er jeg ikke længere i tvivl.

1 Reply Last reply
                          4
                          • P Offline
                            P Offline
                            PMPirate2

Berlingske forstår ikke at værdien i Euroinvestors debat blev skabt af brugerne. Derfor havde de ingen problemer med uden varsel at slette de mange tusinde indlæg brugerne har skrevet i løbet af mange år.

Her tror jeg Helge Larsen har en langt bedre forståelse af den økonomiske dynamik på debatfora, hvor det værdifulde indhold især skabes af frivillige debattører.

1 Reply Last reply
                            5
                              Helge_LarsenPI-redaktør

Tusinde tak Hyst, Din plusprofil er på vej.

BH
                              Helge

1 Reply Last reply
                              1
                              • H Offline
                                H Offline
                                Hyst

Det tager lidt tid at finde ud af jeres system, det er ikke lykkedes mig at afbestille mail-notificationer endnu!?

1 Reply Last reply
                                0
                                  Helge_LarsenPI-redaktør

Tak PMPirate...Økonomisk er der ikke nogen profitabel forretning i at drive et rendyrket aktiedebat-medie - slet ikke efter Facebook er kommet på banen og prisen på bannerannoncering er røget helt i kælderen. Det ved jeg lige så godt som Berlingske og Børsens dyre regnedrenge og digitale trafikkonsulenter.

At jeg alligevel i godt humør og stort set ulønnet knokler videre med Proinvestor skyldes min passion for, at vi privatinvestorer skal have seriøse rum for værdifuld videns- erfaringsudveksling. Det er det, jeg først og fremmest er ambassadør for.

1 Reply Last reply
                                  4
                                    Helge_LarsenPI-redaktør

Jeg beklager meget Hyst. Jeg er spejlblank med hensyn til den slags. Jeg prøver at sende det videre til vores programmør. Han kan se på det næste fredag.

1 Reply Last reply
                                    0
                                      Helge_LarsenPI-redaktør

PS: Har du prøvet at slå overvågning fra øverst oppe i trådstarten?

1 Reply Last reply
                                      2
                                      • D Offline
                                        D Offline
                                        Donlupo

Da Berlingske overtog Euroinvestor lagde de ud med at give deres egne aktiekommentarer forrang i brugere atten. Det i sig selv var et ret klart tegn på arrogance.
                                        En af de første kommentarer var en bedrevidende smøre om at man ikke kan slå markedet, og at der derfor ingen grund var til at sælge aktier.

Få uger senere skrev de så i en ny bedrevidende kommentar, at vi stod overfor en nedgang i markedet efter en årslang stigning, hvilket var en gevinsthjemtagningsanbefaling.

Så var det ligesom på plads, at de også på det punkt er på laveste amatørniveau. Selvmodsigende og med patent på hvordan man agerer i markedet.

Tiden inden var præget af en elendig moderator med egenrådig magt, hvilket fik mig til at stoppe indtil der måtte komme orden på den ting. Men da Berlingske viste hvordan de håndterede deres overtagelse, vidste jeg at jeg aldrig ville komme tilbage igen, og satte mig blot til at vente på at de henrettede sig selv. Og med det nye tiltag er det så sket nu.
                                        Jeg er tilhænger af en aktiedebat hvor alle som ikke går efter manden, som ikke manipulerer, som lader andre nogenlunde begrundede synspunkter komme til, og som har bare et minimum af viden om aktier, kan skrive på lige fod og døgnet rundt.
                                        Det er her den store værdi ligger i aktiedebat. Vil vi have guruer og orakler, kan vi bruge deres respektive platforme og Facebook. Men det er ikke noget jeg selv er interesseret i. Som andre også har skrevet her, bryder jeg mig heller ikke om Facebook, og mener i øvrigt at deres layout er frygteligt ringe. Ufattelig at det ene site efter det andet prøver at lægge sig op ad deres rædselsfulde grafik og funktionalitet.

1 Reply Last reply
                                        8
                                        • S Offline
                                          S Offline
                                          Slåen

Hvad mon berlingske/euroinvestor tror de vinder ved deres seneste ændring? De må jo vide at det kommer til at koste på deltagelsen i forum.

Dejligt at der stadig findes et alternativ. Jeg håber også der vil være indlæg om andet end genmab.

Jeg må dog indrømme at jeg altid har læst mere end jeg har skrevet.

1 Reply Last reply
                                          0

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

With your input, this post could be even better 💗

Tilmeld Log ind

• Log ind

• Har du ikke en konto? Tilmeld

• Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • Debatforum
                                          • Seneste
                                          • Populære
                                          • Bruger