Debat forum
-
B.Andersen, Tonny og Hanne, Det er mig som takker. Nu er jeg ikke så nervøs for det med mobiludgaven.
Forsat god weekend
BH Helge
-
Bgadk, PMPirate, Stockrosen og Allin2Much. Der er givetvis flere flygtninge fra EI her. Jeg er enig i, at det nye design på EI er håbløst.
Facebook er ikke noget for mig. Det er ekkokamre for aktiemenigheder. Det, jeg sætter allermest pris på i et diskussionsforum er, at blive modsagt på et kvalificeferet grundlag.
Når jeg er blevet godt og grundig rystet og tvinges til at gentænke min aktiecase, føler jeg, at en aktiedebatside har vist sin berettigelse.
Ekkokamre er spild af tid.
Med andre ord er det tid til at se på, hvad Proinvestor kan.
-
Godt at se du også er her Delfin
Jeg har tænkt mig at blive, så må Helge affinde sig
med vores uskadelige forskelligheder ... -
Velkommen til Delfin, ProInvestor kan det som brugerne kan og vil. Søger du sagligt modspil skal du nok også få det.
Forsat god weekend
BH
Helge -
SERVICEMEDDELSE.
Når du tilgår debatten kan du foroven vælge "Debat - gammel struktur". Den ligner meget den som mange kender fra Euroinvestor.
-
Hej Proinvestor - kan kun være enig med alle jer andre omkring EIs lukning af debatten. Er skuffet over den lukkede, jeg brugte kun siden til debat. Er måske mere skuffet over det bare blev gjort uden varsel. Men nu er jeg her på Proinvestor og skriver det første indlæg, selvom jeg har været medlem siden 2012
Ser frem til at følge siden/debatten her og komme med indlæg, så må vi se hvor EI ender henne... det tiltag mister de mange brugere på...
God søndag
-
Det fungerer også rigtig fint på Android. Dejlig simpel og overskuelig debat.
Jeg har de sidste par år brugt mange timer på EIs forum, så synes dælme det er ærgerligt at alle guldkornene er røget i skraldespanden.
Håber at flere vil følge med herover -
Tak Hyst, Linket til donation er på forsiden i den øverste bjælke. Små og store beløb er meget velkommen. De bruges til at købe programmørhjælp
ud over den time om ugen vi ellers har råd til.Vi har været godt i gang i mange år. Vi har 40-50.000 trofaste unikke besøgende pr måned og 500-600.000 sidevisninger.
Genmabchatten trækker det meste med over min. 2.000 daglige besøg (ikke unikke) og op til 500 besøgende af gangen ved gode nyheder, Q&A og regnskaber.
BH
Helge -
Lige nu står jeg i min detailforretning og ekspederer bag disken. Jeg når det jeg når.
Det her er ikke en "strategisk mulighed" på vort gratis- site. Det er større trafik som der i starten skal bruges tid på. Bla. med at formidle den gode debatkultur vi er vant til her.
Vi har prøvet det flere gange før. Bla. med de store aktiespil vi har være medarrangør af gennem årene.
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind