Tom Hougaard: Gevinst i 95% af alle handler
-
Hej Kamstrup
Kunne du løfte lidt af sløret for hvad din handelsstrategi er???
-
Hvilken tidsramme handler du?
-
Altså, DAX 30 åbner med en bullish 10 min candle.
Så snart den nye candle starter køber du.
Og du lukker når du har vundet 10 Pip.Og omvendt hvis prisen går ned fra starten.
Er dette din strategi??
Meget simpelt må man sige.
-
Hvad endte profitten på de forskellige demokontoer på???
Hvis man må spørge.
-
her kan du se mine sidste 3 dages handel i dax30... gennemsnit 12.1 point
-
Hej Kamstrup.
Tillykke med den profitabel strategi.
Er det ok at jeg kopiere den???Jeg lægger en af Tom Hougaards strategier op en af de nærmeste dage.
Så kan du jo se om det er noget for dig.
-
Jeg vil selvfølgelig døbe strategien "Kamstrup strategien" efter dens ophavsmand =O)
-
Jeg proever et nyt indlaeg.... jeg har I den grad braendt mine fingre her til morgen paa Euro Dollar. Koebte stort ind til 1.3750. Blev baaret ud paa 1.3705....
tabt DK50k... det tog kun 20min.
OK...dette er nogen test posts. Jeg skal lige finde min rytme.
-
Dagens test på demokonto DOW af Kamstrup strategien gav 11 Pip på 13 min....
I LIKE IT =O)
-
Jeg har udviklet en metode som udligner to eller flere aktiver mod hinanden. Jeg handler de aktiver mod hinanden. Idag er det Dow mod DAX.
Jeg tager ofte positioner mod hinanden. Det kan vaere Twitter mod en anden social media Aktie eller Dollar Yen mod Dow.

-
Hej Tom
Vi glæder os til at høre mere fra din side.
Det kunne være spændende hvis du kunne beskrive et par enkle strategier, som vi ETX begyndere kunne øve os på.
PS. ser frem til dit seminar den 26 maj.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind