Tom Hougaard: Gevinst i 95% af alle handler
-
En demo konto hos ETX holder i 10 børsdage.
Der står 10.000 fiktive kr. på kontoen når den åbnes, også er det op til dig at se hvad man kan drive det til.Den første konto jeg havde sluttede med et tab på ca. 9.000kr.
Den 2. og seneste lukkede med et overskud på ca. 2.600 kr.
Det er død vigtigt at have en strategi og følge den.
Personligt syntes jeg det er svært ikke at afvige fra sin egen strategi....
Men faktum er at det godt kan lade sig gøre at lave en mønt på ETX.
God fornøjelse alle sammen.
-
Jeg har på nettet fundet flere Tom Hougaard manualer, i en af disse anbefaler han 2 bøger man bør læse hvis man vil forbedre sin handel.
Herunder ligger links til gratis download af bøgerne i PDF format.
Enjoy....
http://www.highperformanceglobal.com/downloads/High Performance Trading Extract.pdf
-
Hej Kamstrup
Kunne du løfte lidt af sløret for hvad din handelsstrategi er???
-
Hvilken tidsramme handler du?
-
Altså, DAX 30 åbner med en bullish 10 min candle.
Så snart den nye candle starter køber du.
Og du lukker når du har vundet 10 Pip.Og omvendt hvis prisen går ned fra starten.
Er dette din strategi??
Meget simpelt må man sige.
-
Hvad endte profitten på de forskellige demokontoer på???
Hvis man må spørge.
-
her kan du se mine sidste 3 dages handel i dax30... gennemsnit 12.1 point
-
Hej Kamstrup.
Tillykke med den profitabel strategi.
Er det ok at jeg kopiere den???Jeg lægger en af Tom Hougaards strategier op en af de nærmeste dage.
Så kan du jo se om det er noget for dig.
-
Jeg vil selvfølgelig døbe strategien "Kamstrup strategien" efter dens ophavsmand =O)
-
Jeg proever et nyt indlaeg.... jeg har I den grad braendt mine fingre her til morgen paa Euro Dollar. Koebte stort ind til 1.3750. Blev baaret ud paa 1.3705....
tabt DK50k... det tog kun 20min.
OK...dette er nogen test posts. Jeg skal lige finde min rytme.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind