Tom Hougaard: Gevinst i 95% af alle handler
-
Hej Kamstrup.
Tillykke med den profitabel strategi.
Er det ok at jeg kopiere den???Jeg lægger en af Tom Hougaards strategier op en af de nærmeste dage.
Så kan du jo se om det er noget for dig.
-
Jeg vil selvfølgelig døbe strategien "Kamstrup strategien" efter dens ophavsmand =O)
-
Jeg proever et nyt indlaeg.... jeg har I den grad braendt mine fingre her til morgen paa Euro Dollar. Koebte stort ind til 1.3750. Blev baaret ud paa 1.3705....
tabt DK50k... det tog kun 20min.
OK...dette er nogen test posts. Jeg skal lige finde min rytme.
-
Dagens test på demokonto DOW af Kamstrup strategien gav 11 Pip på 13 min....
I LIKE IT =O)
-
Jeg har udviklet en metode som udligner to eller flere aktiver mod hinanden. Jeg handler de aktiver mod hinanden. Idag er det Dow mod DAX.
Jeg tager ofte positioner mod hinanden. Det kan vaere Twitter mod en anden social media Aktie eller Dollar Yen mod Dow.

-
Hej Tom
Vi glæder os til at høre mere fra din side.
Det kunne være spændende hvis du kunne beskrive et par enkle strategier, som vi ETX begyndere kunne øve os på.
PS. ser frem til dit seminar den 26 maj.
-
Kamstrup strategien tjente 13 Pip på 19 min. var helt oppe på 16 Pip.
5 kr. pr. Pip det er da også en slags profit... =O)
-
Fantastisk, Min kammerat lavede 55 Pip på den idag...
DET VIRKER!
Skal trade ned på DOW i eftermiddag.
-
Kommende kurser med Tom Hougaard:
-
Backtest:
Jeg har kun ll dages data i min ETX.
Jeg har backtestet strategien med følgende kriterier:Den første 10 min candle stick bestemmer retningen, er den grøn skal vi op, rød ned.
Der købes/sælges det sekund den nye candle starter.
Jeg har altså målt fra luk 1. candle og til den højeste/laveste pris i candle nr. 2
Konklusion:
Ingen dage var den målte afstand under 10 Pip.
Kun 1 dag var afstanden 10 Pip.
Den højeste gevinst var 36 Pip.Gennemsnitligt er der målt 20,72 Pip.
Kunne være spændende at se havs testen viser på 100 og 1000 dage.
Men 20 Pip i snit skulle gøre det muligt at tage 10 hver dag.
-
dd på dow lavet 43 Pip og 420 kr.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
dagens arbejde er gjort..