Aktiesnakken — Marts 2022
-
ja, klogt nok.
-
Ja der var alt for meget kortsigtet fokus på de deadlines som de selv havde meldt ud om
-
Jeps - så for forhåbenligt det næste stykke tid får vi opdateringer på produktionstal og så lander PoC kriterierne på et tidspunkt.<br>
Det var også interessant at Terje sagde at <u>redundansen</u> i Skive er/var at der er 4 linjer. Altså at hvis en linje går ned, kører de andre videre.<br>
Så er spørgsmålet hvilken oppetid man oprindeligt har sat for at køre 20.000 tons igennem om året. Om der er snor nok til de nedbrud der må komme. -
Det må man formode.
-
ja det var et svar på et af mine spgm. Hvor han siger det faktisk er en/flere af pumperne der har drillet en del. Og der vil man normalt have en anden stående på linjen man lynhurtigt kan koble ind hvis nødvendigt
-
Den backup er der så ikke i skive. Så tænker generelt så vil der være lavere oppetider i skive end nye fabrikker
-
ah ja - det var et godt spørgsmål for der kom da lidt detaljer ud

-
præcis
-
Ja det er fint med den platform hvor man direkte kan skrive til dem
-
Et andet af mine spgm gik på om Esbjerg kemisk vil blive påbegyndt i år. Dertil var svaret desværre nej
-
ja, det var et klart nej
-
Mit follow up spgm var om vi skal forvente et af de andre projekter kan overhale esbjerg. Det nåede de desværre ikke at svare på
-
ja, omvendt ville det ikke være sjovt hvis de skulle ud rejse flere penge lige pt.
-
men ja det er vel dubai der kan blive en joker, der kommer lige pludselig. Men vi skal gerne forbi PoC før der skal hentes penge igen
-
De skal bruge flere penge.....
-
uden tvivl
-
MEN det han også nævnte var at de regner med det vil være muligt at tage lån i Skive, Norge og Esbjerg sorteringsanlæg.
-
ja lige det hørte jeg desværre ikke
-
men det giver god mening.
-
Så er det heldigt du kan genhøre Q&A

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind