Aktiesnakken — Marts 2022
-
ja, det var et klart nej
-
Mit follow up spgm var om vi skal forvente et af de andre projekter kan overhale esbjerg. Det nåede de desværre ikke at svare på
-
ja, omvendt ville det ikke være sjovt hvis de skulle ud rejse flere penge lige pt.
-
men ja det er vel dubai der kan blive en joker, der kommer lige pludselig. Men vi skal gerne forbi PoC før der skal hentes penge igen
-
De skal bruge flere penge.....
-
uden tvivl
-
MEN det han også nævnte var at de regner med det vil være muligt at tage lån i Skive, Norge og Esbjerg sorteringsanlæg.
-
ja lige det hørte jeg desværre ikke
-
men det giver god mening.
-
Så er det heldigt du kan genhøre Q&A

-

-
Ingen nye (indberettede) shorts - utroligt nok.
-
👍
-
Det kunne man godt se på kursen. Insiderkøb
-
Tror i det vil fortsætte med grønne dage så længe der ikke kommer dårlige nyheder, eller skal vi have et tilbagefald nu her efter de 2 dage?
-
Jeg <u>tror</u> der vil komme et tilbagefald i dag. De grønne aktier har haft et rebound i nogle dage, men falder igen i går i US.<br>
- Og dog PCT steg i går.<br>Jeg tror heller ikke der har været synderlig short inddækning, men det får vi at se senere i dag. Hvis der pågår inddækning kan den sagtens fortsætte op.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind