Bavarian Nordic — August 2025
-
Tjaa godmorgen er en hilsen. God morgen bruger man ellers i alle andre sammenhænge. Også hvis du med vægt på det gode ønske ønsker en god morgen - som hilsen. I det tilfælde er der frit valg. Godmorgen og god dag

-
I mangle at have andet at skrive om så kan jeg oplyse at jeg vil jeg lægge mig på sinde at skrive "Godmorgen" viderefrem og hvis det så virkelige er en god morgen - så vil jeg dele op

-
Her er der godt nok stille på nyhedsfronten, men det er måske stilheden før stormen.
-
Bavarian skriver "Hurtigst muligt og senest den 26. august 2025 vil et tilbudsdokument, godkendt af Finanstilsynet, blive offentliggjort" - https://www.bavarian-nordic.com/investor/takeover-offer/da.aspx
-
Medwatch (MW) g.d. Pluk: KF har haft BN i kikkerten de senere år. Ifølge MW er det KF's 4. tilbud på BN.
Formand i mail til MW: Proces ikke startet af BN. Budgiverne imponeret over, hvad BN "har opnået i de sidste 5-6 år, og som har gjort dem interesserede i at accelerere strategien yderligere.”
Per Hansen: Bestyrelsens anbefaling af buddet er et udtryk for, at de kaster håndklædet i ringen. -
Fremragende kommentar (4-5 A4) i Berlingeren af Erhvervskommentator Thomas B. Henriksen, jf. @Urban 8/8 (15:52): Jf. bekendtførelsen om lov om kapitalmarkeder er best. forpligtet til at fremlægge »en korrekt og fyldestgørende redegørelse« for, hvordan best. ser på tilbuddet, og hvorfor best. indstiller, at aktionærerne siger ja tak. (fort.)
-
(fort.) Formelt skal bestyrelsens redegørelse offentliggøres, når KF fremlægger deres tilbudsdok. ultimo august. Men er det klogt, jf. oprøret fra ATP og Asger mv., at vente 2-3 uger med at tage debatten om BN’s fremtid?
Det skal også grundig forklares, hvorfor buddet er landet på 233 kr. (fort.) -
Dette skulle være kapitalfondenes 4 bud? Så må de da sænke prisen fra bud til bud

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind