Bavarian Nordic — August 2025
-
-
Gidd morgen

-
Det kan jeg ikke have på mig. Det skal være ordentligt. God morgen

-
11/8 25 20:25 af Cupcake - Der kan i en senere fase komme en kapitalforhøjelse isom våben imod fjendtlige opkøber men jeg kan ikke forestille mig at det vil blive accepteret at de laver en rettet emission, hvor kun kapitalfondene kommer til. Så tror jeg virkelig at Lau Svensens krav om anmeldelse af bestyrelsen til myndighederne kan komme i spil. Det er hellere ikke nok at slippe uden om ATP’s 10 %. Vi andre der ikke accepterer skal de jo også uden om. Selskabet bliver så også dyrere at opkøbe.
-
Tjaa godmorgen er en hilsen. God morgen bruger man ellers i alle andre sammenhænge. Også hvis du med vægt på det gode ønske ønsker en god morgen - som hilsen. I det tilfælde er der frit valg. Godmorgen og god dag

-
I mangle at have andet at skrive om så kan jeg oplyse at jeg vil jeg lægge mig på sinde at skrive "Godmorgen" viderefrem og hvis det så virkelige er en god morgen - så vil jeg dele op

-
Her er der godt nok stille på nyhedsfronten, men det er måske stilheden før stormen.
-
Bavarian skriver "Hurtigst muligt og senest den 26. august 2025 vil et tilbudsdokument, godkendt af Finanstilsynet, blive offentliggjort" - https://www.bavarian-nordic.com/investor/takeover-offer/da.aspx
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind