Bavarian Nordic — Juli 2024
-
Tak @Enkommentar. Det giver mig et mere nuanceret billede af deres arbejde og giver også mening. Jeg må lægge mine fordomme lidt til side :-). Lad os nu håbe på nogle store ordrer snart
-
OVERBLIK: Disse selskaber er shortet på det danske aktiemarked https://proinvestor.com/investornyt/1190626/overblik-disse-selskaber-er-shortet-pa-det-danske-aktiemarked
-
Bavarian Nordic modtager anbefaling fra det Europæiske Lægemiddelagentur om opdatering af markedsføringstilladelse for koppe- og mpox-vaccine til at inkludere data for brugen af vaccinen mod mpox fra den virkelige verden https://ml-eu.globenewswire.com/Resource/Download/80ebe801-f47c-4b39-8afd-772b891b18e2
-
Bavarian Nordic får positiv anbefaling udvidet markedsføring af koppevaccine i EUhttps://proinvestor.com/investornyt/1190646/bavarian-nordic-far-positiv-anbefaling-udvidet-markedsforing-af-koppevaccine-i-eu
-
Politikerne ignorerede i årtier rapporter om den globale opvarming, og vågnede først da jorden begyndte at brænde. De ignorede utallige advarsler om at det var dumt at gøre sig afhængig af Putins olie, og vågnede først da han sprang ledningen i luften. I årtier har de ignoreret nato aftaler og amerikanske advarsler, om at vi sparede for meget på forsvaret, og først nu hvor Putin står ved grænsen vågner de. Så vel faktisk ikke så besynderligt at politikerne sover. Det skal helst være for sent.
-
Jeg skal være den første til at beklage, at jeg i forbindelse med fase3 med både Covid-vaccinen og RSV-vaccinen forholdt mig kritisk overfor især BioBio. Det viste sig, at jeg havde taget alvorligt fejl. Og at BN falder i dag, ovenpå en særdeles positiv udmelding om Imvanex fra "real-world effectiveness data" - som var særdeles positive og vil medføre øget salg i fremtiden, fortæller i hvert fald mig, at casen stadig er intakt, men at en vaccinefabrik midt i "fedme-stormen" slet ikke
-
er attraktiv for store investorer, men tværtimod er populær hos de større short-sælgere, og sålænge det pågår, vil den være meget volatil. Jeg har bevaret troen på en fornuftig kursudvikling resten af året, men det er tydeligt for mig, at shorterne forventer en nedjustering i løbet af de kommende måneder.
-
Jeg kunne personligt ikke lide den udtalelse Paul Chaplin kom med til Børsen for nogle måneder siden, hvor han udtalte “Jeg sveder ikke endnu” (i forhold til kommende ordrer). Jeg tolkede lidt som om at han selv var lidt i tvivl om at deres guidance kunne nås. Kommer der ikke nogle store ordrer snart, ja, så er det vel en nedjustering der må være det næste
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind