Bavarian Nordic — Juli 2024
-
..var det 50000 US havde doneret? Få fingeren ud.
-
*doser
-
..nå, skal prøve at styre mig. Sorry.
-
Selv om aktie markedet er negativ på bl.a., Bavarian ændre det jo intet ved at der er flere som bliver syge af Mpox dag for dag eller der bliver mindre behovfor alle de andre vacciner Bavarian har - det giver istedet for mulighed for køb af aktien til billigere penge end Igår.
-
Hvis du er i tvivl om det er en god investering så Google mpox outbreak samt husk seks analytiker har et gens kursmålpå 272
-
Jeg vil ikke stole 100% på “analytikernes kursmål”. Men jeg ved, at de fleste lader sig lokke af dem. Brug hellere din egen fornuft og due dilligence. Bankerne laver ikke gratis analyser og
kursmål for at være flinke -
@cubinvest - enig med dig i sund fornuft. Bankerne laver disse analyser for at kunne få de store investor ind og dermed tjene penge på de investeringer som de laver for disse, i den verden er der ikke plads til at lave analyser som ikke er troværdig, jeg har læst flere analyser igennem over tid på Bavarian og det er solidt arbejde som ligger bagved. Når jeg investere checker jeg altid kursmål, sådan jeg tro/ vurdere noget andet. Kursmål er som hovedregel altid 12 mdr frem.
-
Tak @Enkommentar. Det giver mig et mere nuanceret billede af deres arbejde og giver også mening. Jeg må lægge mine fordomme lidt til side :-). Lad os nu håbe på nogle store ordrer snart
-
OVERBLIK: Disse selskaber er shortet på det danske aktiemarked https://proinvestor.com/investornyt/1190626/overblik-disse-selskaber-er-shortet-pa-det-danske-aktiemarked
-
Bavarian Nordic modtager anbefaling fra det Europæiske Lægemiddelagentur om opdatering af markedsføringstilladelse for koppe- og mpox-vaccine til at inkludere data for brugen af vaccinen mod mpox fra den virkelige verden https://ml-eu.globenewswire.com/Resource/Download/80ebe801-f47c-4b39-8afd-772b891b18e2
-
Bavarian Nordic får positiv anbefaling udvidet markedsføring af koppevaccine i EUhttps://proinvestor.com/investornyt/1190646/bavarian-nordic-far-positiv-anbefaling-udvidet-markedsforing-af-koppevaccine-i-eu
-
Politikerne ignorerede i årtier rapporter om den globale opvarming, og vågnede først da jorden begyndte at brænde. De ignorede utallige advarsler om at det var dumt at gøre sig afhængig af Putins olie, og vågnede først da han sprang ledningen i luften. I årtier har de ignoreret nato aftaler og amerikanske advarsler, om at vi sparede for meget på forsvaret, og først nu hvor Putin står ved grænsen vågner de. Så vel faktisk ikke så besynderligt at politikerne sover. Det skal helst være for sent.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
men BAVA hænger i bremsen