Bavarian Nordic — Juli 2024
-
It's created when a stock or security price falls, then rises again to form a U-shaped cup, then falls once more (but not as far) to form the handle before rebounding. It's generally considered a bullish pattern and predicts a continuation of the advance that was taking place before the decline that formed the cup.
-
om Cup with handle: https://thepatternsite.com/cup.html
-
Den 3. bedste performende chart pattern ifølge Thomas Bulkowski.
-
Den er vist ved at falde ud af kanalen, Rsi er faldende på dags chart, der er ved at opstå en Doji -- https://invst.ly/15qgce -- 4 timers chart er faktisk det samme -- https://invst.ly/15qgd6
-
@Cupcake 22.53, jeg er helt enig, det er grotesk. US og Japan har givet tilsagn om donation, samt flere EU lande har ytret donationer af vacciner tæt på udløb. Japan har jo LC16, Kina har ikke noget mod mpox, kkjoel..de ville jo købe fra Bava, men den snak er vist forstummet. I denne udmærkede artikel - https://theprint.in/opinion/congo-needs-vaccines-to-curb-mpox-outbreak-west-knows-the-danger-in-withholding-resources/2189612/?amp&fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR2zB4DbtmRZcTYtktNWLZ9Tciv-xPU ...
-
..kan læses, -Gavi, the vaccine alliance, is prepared to facilitate vaccine donations from the United States and Japan. However, purchases for lower-income countries await WHO prequalification, wherein the WHO assesses vaccines against international standards to ensure they are safe and effective before they can be distributed in these countries.
Sharing data, technical know-how, and resources including vaccines and personnel can help ensure a coordinated and effective response.'
-
..mit bud på dit spm er, at processen er stallet i planlægning af udrulningen...logistik, obvaring, hvem gi'r shots, etc...den første del, vurdere vaccinerne mod international standarder, burde være triviel...
-
*opbevaring

-
..enig Note, stemningen og ekstrem lav omsætning gør deres laden let, men sikkert også noget profittagning på dagen..den er jo trods alt steget pænt det sidste stykke tid...og en masse nervøse småsparere på nordnet

-
...og check lige, 'Alarmingly, children account for over 62 per cent of the fatalities despite comprising only about 39 per cent of the total cases.'...WHO kunne jo starte i de flygtningelejre, hvor der sidder over en million mennesker!!
..kan jo blive en dødsfælde. -
..var det 50000 US havde doneret? Få fingeren ud.
-
*doser
-
..nå, skal prøve at styre mig. Sorry.
-
Selv om aktie markedet er negativ på bl.a., Bavarian ændre det jo intet ved at der er flere som bliver syge af Mpox dag for dag eller der bliver mindre behovfor alle de andre vacciner Bavarian har - det giver istedet for mulighed for køb af aktien til billigere penge end Igår.
-
Hvis du er i tvivl om det er en god investering så Google mpox outbreak samt husk seks analytiker har et gens kursmålpå 272
-
Jeg vil ikke stole 100% på “analytikernes kursmål”. Men jeg ved, at de fleste lader sig lokke af dem. Brug hellere din egen fornuft og due dilligence. Bankerne laver ikke gratis analyser og
kursmål for at være flinke -
@cubinvest - enig med dig i sund fornuft. Bankerne laver disse analyser for at kunne få de store investor ind og dermed tjene penge på de investeringer som de laver for disse, i den verden er der ikke plads til at lave analyser som ikke er troværdig, jeg har læst flere analyser igennem over tid på Bavarian og det er solidt arbejde som ligger bagved. Når jeg investere checker jeg altid kursmål, sådan jeg tro/ vurdere noget andet. Kursmål er som hovedregel altid 12 mdr frem.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind