Genmab — Februar 2022
-
Gælder vel så også nato som klart har overtrådt 2014 aftalen. Amerikanerne sagde nej til missiler på Cuba, må sige at jeg ikke helt forstår hvorfor det samme ikke skulle gælde i russernes baghave, jeg ville sgu heller ikke bryde mig om at få besøg af historiens mest aggressive pagt nogensinde i min baghave. Der må slås en streg i sandet, hertil og ikke længere! Og det er det der er gjort! De 2 regioner hvoraf 70-90% er russere vil forblive uafhængige ala Kosovo. Whats not to like!
-
Det er straks værre med Taiwan for de bliver snart opslugt af Kina, måske allerede i weekenden! Og så skal i bare se aktierne styrtdykke for alvor, handelsblokader, starvation, mangel på mad, olie etc. det bliver et helvede på jord. Sidst jeg tjekkede så eksporterede Ukraine gødning til hele Europa.
-
Super:-) Tror ikke du har ret, han vil ikke have Ukraine, han vil have missilerne væk og den militære opbygning så tæt på den russiske grænse. De to regioner har lidt under Ukraines kriminelle magthavers magtmisbrug mod russere i regionen, ligesom i 2014. Måske jeg tager fejl men tror ikke på han vil Ukraine, han vil have en bufferzone igen.
-
Altså skrid fra min baghave. Jeg ser mere mod Tiawan, det er mere bekymrende på den lange bane og vil nok medføre handelsblokader med deraf stigende inflation grundet varemangel, det vil kunne skabe hyperinflationen på kort tid og få økonomien til at tilte.
-
God morgen.
-
Godmorgen. Arbejder på sagen Helge
-
MOEX Rusland starter fredagen med, at suspendere al handel og 1,5 time senere meldes handlen genoptaget kl. 10.00 (8.00 DK)
-
test
-
Interessant åbningsauktion
-
Servicemeddelelse: Q&A afvikles i dag
mellem kl. 14,30 til 15. Der er lukket for yderligere spørgsmål.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind