Aktiesnakken — Juni 2013
-
2 sec
-
Ellers er den nok på hjemmesiden
-
jeg kan ikke finde den der
-
men de har en ny q2 2013
-
men den der solgte billetter var den engelske i min berden
-
verden
-
Genmab skal vidst under 180
-
er det ikke generelt biotek, der får et ordentligt nakkedrag?
-
inv89 og tak for godt GEN arbejde i går
-
AU har vist købt PAAL idag til modelporten
-
genmab er den der falder mindst. generel biotek ned
-
Hvorfor er at børsen skriver at det er stigninger i ejendomspriser i 2012 der har givet flere dollarmillionærer. Derefter skriver de i bunden at friværdi i ejendomme ikke regnes med: http://borsen.dk/nyheder/bolig_og_privatoekonomi/artikel/1/260168/6100_nye_danske_dollarmillionaerer.html
-
ja det giver nada mening
-
"egen bolig" må være cluet
-
med mindre de så har solgt deres ejendomme
-
det kan selvfølgelig være
-
-
ja de kører hårdt på dem nu
-
Det ser ikke ud til at NOrdea laver en Genmab i dag...
-
jeg synes stadig det var spild af aktionærernes penge at committe så mange penge på så høje multipler
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind