Aktiesnakken — Juni 2013
-
du skal sætte dig ned og se den nye CFO´s engelske investor præsentation
-
Trode det var BioPorto
den ligger så flot i 1,7 
-
de er vinderen i Danmark på infrastruktur. De lammetæver alle andre på indtjening
-
Har du link aka?
-
der ligger nogle debat indlæg på den. prøv lige at søg
-
du er modig at du tør tale bioporto med mig

-
Haha, tror mere jeg driller end taler

-
måske er det i chatten jeg har lagt den lidt mærkeligt
-
2 sec
-
Ellers er den nok på hjemmesiden
-
jeg kan ikke finde den der
-
men de har en ny q2 2013
-
men den der solgte billetter var den engelske i min berden
-
verden
-
Genmab skal vidst under 180
-
er det ikke generelt biotek, der får et ordentligt nakkedrag?
-
inv89 og tak for godt GEN arbejde i går
-
AU har vist købt PAAL idag til modelporten
-
genmab er den der falder mindst. generel biotek ned
-
Hvorfor er at børsen skriver at det er stigninger i ejendomspriser i 2012 der har givet flere dollarmillionærer. Derefter skriver de i bunden at friværdi i ejendomme ikke regnes med: http://borsen.dk/nyheder/bolig_og_privatoekonomi/artikel/1/260168/6100_nye_danske_dollarmillionaerer.html
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind