Aktiesnakken — Juni 2013
-
inv89 og tak for godt GEN arbejde i går
-
AU har vist købt PAAL idag til modelporten
-
genmab er den der falder mindst. generel biotek ned
-
Hvorfor er at børsen skriver at det er stigninger i ejendomspriser i 2012 der har givet flere dollarmillionærer. Derefter skriver de i bunden at friværdi i ejendomme ikke regnes med: http://borsen.dk/nyheder/bolig_og_privatoekonomi/artikel/1/260168/6100_nye_danske_dollarmillionaerer.html
-
ja det giver nada mening
-
"egen bolig" må være cluet
-
med mindre de så har solgt deres ejendomme
-
det kan selvfølgelig være
-
-
ja de kører hårdt på dem nu
-
Det ser ikke ud til at NOrdea laver en Genmab i dag...
-
jeg synes stadig det var spild af aktionærernes penge at committe så mange penge på så høje multipler
-
den er alligevel 3% nede Varnæs
-
de gør det jo fordi de skal have kursen oppe til at udnytte warrants. Derfor vælger de ofte tilbagekøb istedet for udbytte. Tilbagekøb løfter kursen og warrants værdi, udbytte giver ingenting til warrants
-
GEN er vel 15% nede - der er forskel på folk
-
lars rebien tager til genmæle i dagens berlinger: http://www.b.dk/kommentarer/skraemmekampagnen-virker
-
aktionærer har ingen warrants

-
ja novo må lige oppe på hælene nu
-
mente ledelsen aka

-
Men godt svar fra Lars Rebien
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind