Aktiesnakken — Juni 2011
-
som jeg ser det, har vi ikke ændret noget på det fundamentale
-
alt for meget værdi er bundet op på lånte midler og basisindtjeningen til at servicere lånene er der ikke. Den eneste grund til at det stadi
-
g hænger sammen er den negative realrente
-
uha - der tager du de lange briller på. Det kan blive en dreng eller en pige - som jeg forestiller mig det handler det om vi får ryddet op
-
eller om vi holder fast i illusionen
-
du skal i hvert fald være skarp
-
den måde pengepolitikken bliver kørt af nationalbankerne, så risikerer du at dine penge kun er papiret værd
-
ja - føj for den lede - det var høje renter, men det var endnu højere realrenter
-
Men det er lidt skægt, for alle tænker tilbage på 70'erne som krise. Det gør jeg slet ikke. 70'erne var den rene bonanza.
-
Du kunne købe et hus, arbejdet hårdt og sidde gældfrit efter 10 år!!!!!!'
-
....tænk nu på situationen i dag...
-
Det er leverage i en nøddeskal
-
Og det er lige derfor, det er så skide svært at anbringe penge på en fornuftig måde i dag
-
Radek - der har du helt ret - det er faktor nummer 1. Bolig og transport
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind