Anavex Ny tråd juli 2024
-
Volume 300k nede med snart 7% ja ja...
Hele market er nede ja ja
Tålmodighed ja jaDet gas, men dog stadigvæk verdens længste elastik, hvornår mon den springe, alt har jo et bristepunkt.
Er det 7-8-9 år jeg har været med, kan ikke huske det mere.
Det positive er at jeg kom ind i ca. 2$
men havde jeg smidt mine penge i næsten alt andet så havde gevinsten været langt større, tages m et gran salt....
Mon jeg når pensionsalderen inden, en evt. market- godkendelse..
Den gode nyhed er at det super vejr, så ud og slikke sol

Mvh
-
Milito , jeg tænker at sammenfatningen fortæller os at uden et positivt peer review, så har Anavex en svær fremtid...
-
-
Anavex Præsentation HC Wainwright mandag den 9. Sep.
Anavex Life Sciences to Present at the H.C. Wainwright 26th Annual Global Investment Conference 2024
NEW YORK, Sept. 03, 2024 (GLOBE NEWSWIRE) -- Anavex Life Sciences Corp. (“Anavex” or the “Company”) (Nasdaq: AVXL), a clinical-stage biopharmaceutical company developing differentiated therapeutics for the treatment of Alzheimer's disease, Parkinson's disease, schizophrenia, neurodevelopmental, neurodegenerative, and rare diseases, including Rett syndrome, and other central nervous system (CNS) diseases, today announced that Christopher U. Missling, PhD, President and Chief Executive Officer of
Yahoo Finance (finance.yahoo.com)
Webcast kl. 17.30 DK-tid - mandag den 9. september.
HC Wainwright er en af de ganske få analytiker, der følger Anavex og med kursmål 40 $.
https://www.tipranks.com/news/blurbs/buy-rating-on-anavex-life-sciences-amid-anticipated-european-approval-and-market-opportunity-for-alzheimers-drug-blarcamesineIgen kan vi kun afvente kommende milepæle.
(I særdeleshed de meget længe ventede EMA og Peer Reveiw event)
Ingen nyheder er som altid lig med kursfald - at der så er sammenfald med en generel negativ stemning over stort set hele linjen, hjælper heller ikke ligefrem på kursen.Men igen - nuværende kursniveau har ingen forbindelse til de meget gode data vi allerede har set i casen.
Har fuld tillid til casen og at ledelsen trods mangler og udfordringer nok skal få kørt den hjem i sidste ende!God weekend og nyd de sidste sommerdage i år.
-
6,1% fee Anavex billigt billigt
Til sammenligning så er der.
113% fee i fuelcellYes yes

-
Jeg vil sige at vi inden for de næste 3-6 mdr. får afklaring på om AD casen holder eller ej.
Og hvis accept af ansøgning, så kan der ligge et afslag/godkendelse af AD indenfor 12mdr.
Alt der i mellem er blot spekulationer ...
Vente tiden er lang. Men bør ikke i teorien ikke gøre casen dårligere. -
Anavex Positiv omtale - Blarcamesine fremhæves!
Fremhæves blandt 32 fase 2/3 kandidater inden for Alzheimer - positivt, at andre også kan se potentiallet!
Håber på lidt guldkorn og måske et par gode spørgsmål på dagens præsentation kl. 17.30.
Har dog ikke de store forventninger, da reelle nyheder allerede ville blevet annonceret her kl. 13.00 i dag.
Vi kan i bedste fald håbe at Missling virker overbevist om at casen udvikler sig positivt - og kan bekræfte tidsplan mm.
Ellers kan vi kun afvente - igen!Late-Stage Alzheimer's Pipeline Goes Beyond Amyloid and Tau
Late-Stage Alzheimer’s Pipeline Goes Beyond Amyloid and Tau
The next generation of Alzheimer’s therapeutics is moving away from amyloid plaques and tau tangles, offering multiple approaches to slow cognitive decline.
BioSpace (www.biospace.com)
Anavex's ANAVEX 2-73
In New York, Anavex Life Sciences Corp. is targeting neuronal homeostasis in an ongoing Phase IIb/III study with blarcamesine, an oral, once-daily therapeutic that works "through autophagy through SIGMAR1 activation.""Blarcamesine's ability to reduce pathological brain volume loss could be defined as disease-modifying," Andrew Barwicki, company spokesperson, told BioSpace.
In the Phase IIb/III trial, blarcamesine slowed clinical progression of Alzheimer's by 38.5% at 48 weeks, compared to placebo. Analysis of the Phase IIb/III trial showed no associated neuroimaging adverse events and, unlike Kisunla and Leqembi, blarcamesine is not expected to require routine MRI monitoring.
"Blarcamesine could be appealing because of its route of administration and good comparative safety profile," Barwicki suggested.
Anavex anticipates submitting a full regulatory package to the European Medicines Agency by the end of this year.
-
Anavex Absolut intet nyt, men også intet negativt.
EMA synes nu sat til slut 2024.
Peer Review før.
Man ser meget frem til AD OLE data.
Data fra 3-71 fase 2 i skizofreni har man også store forventninger til.Blarcamesine er så nemt at distribuerer og medicinerer, at man kunne sende det ud via. Amazon - mente Missling.
-
Ligegyldigt og uden betydning, ved ikke engang hvad det skal bruges til, der kommer en ny købsanbefaling i morgen fra selv samme HC. W som de sidste mange år..
Spild af tid, og hvem ved, om de de muligvis har en aftale kørende.... Jeg har ikke meget fidus til HC.w desværre.
Den gode nyhed, aktien er de sidste 3 gange Missling har udtalt sig, ikke faldet ( skrevet i andet forum :)))))
Men børsdagen er ikke over endnu...Mvh
@Tasso1 tak for opdate til os andre på alle punkter, keep up the good work:)
-
Missling lover mange spændende nyheder med deadlines year end (tidligere during Q4).
Jeg tror stadig på casen og EMA submission, men er godt nok skeptisk over de mange deadlines, de nu arbejder parallelt på. De er trods alt kun knap 40 mennesker i virksomheden. Vil heller se, at de fokuserer på en ting og afholder deres deadline. -
Der kan desværre gå mellem 12-18 mdr. helt normalt, og der er mulighed for helt op mod 3-5 år se tidligere graf oplagt i tråden før denne evt. det jo ikke en næsespray man skal have igennem en Peer R.
Peer R. I et anerkendt tidskrift, blåstempler hele casen, men har jo reelt ikke nogle betydning for ansøgningen til EMA FDA...
Men den vil fjerne alt den tvivl fra nuværende og nye investorer.
Mvh
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind