Anavex HISTORISKE OG BANEBRYDENDE RESULTATER I ALZHEIMER!!!
-
Problemet var, at man havde tilmeldt sig at deltage i en højt profileret videnskablig konference den 1. december (CTAD)
Hvis man havde aflyst i sidste øjeblik ville aktien få mega tæsk uanset hvilken begrundelse man måtte have benyttet.
Nu havde man data til at kommunikere at primære og sekundære endpoints var nået. Det var hvad vi gerne ville høre.
Det viser sig, at deres PR ikke indeholdte deciderede fejl. Det var analytikere og investorer, der ikke var godt nok oplyste omkring beregningsmetoder.
Forsinkelsen med data var usædvanlig og burde ikke være sket. Den skyldtes, at et behandlingssite var MEGET langsomme om at afslutte databehandling. Selskabet skulle efter det oplyste have rykket dagligt for de data.
Når de færdige data med 50 mg kommer og markedet har forstået tallene kommer der forhåbentlig fokus på selskabet.
Endelig skal man vide, at der er 10 mio aktier short. De har folk siddende 24/7 der forpester diverse investorfora og betaler givetvis diverse "eksperter" for at skabe frygt, usikkerhed og tvivl. Alt for at kunne redde deres røv.
Det er delvist lykkedes for dem endnu en gang at skabe tvivl.
Men meget kunne selvfølgelig være gjort lidt bedre.
Men ja - det er første gang i historien vi vil se mange alzheimers patienter blive helbredt (superrespondere).
En sjov anekdote er, at deltagerne i konferencen (CTAD) nærmest var i chok over de gode data. Al videnskab (næsten) har haft fokus på, at fjernelse af amylin var vejen til at behandle alzheimers - en historisk og kostbar fejl, der vil være længe om at trænge ind !
-
Tusind tak for denne gode forklaring og uddybning.
-
-
Gode diskussioner på Yahoo lige nu.
https://finance.yahoo.com/quote/AVXL/community?p=AVXL -
Anavex og Missling må være temmelig sikre på hvad der skal fortælles og hvordan det skal præsenteres, ellers ville det være mærkeligt ikke at vente nogle flere dage på gennemgang af data, netop for at være 100 procent klar på kritiske spørgsmål. Vi må se..
-
Diskussionen på Yahoo er på basis af en meget kritisk artikel fra https://www.fool.com/investing/2022/12/03/is-anavex-life-sciences-a-smart-stock-to-buy-now/ og vedrører præsentationen og en sammenligning med <citat> "Lecanemab produced results that were a clear success and will more than likely lead to its approval by the end of 2023. Anavex's presentation didn't drive its stock very high because it was a lot less convincing." ..."Anavex will probably ask the FDA to approve 2-73 for the treatment of Alzheimer's disease. Given its problematic phase 3 results, though, it has nearly zero chance of earning approval."
-
Det var nok Feuerstein der lagde kimen.
An Anavex study spin job sullies an otherwise spectacular Alzheimer's conference
The company’s presentation was a textbook demonstration of the deep bag of tricks that can be deployed to spin results.
STAT (www.statnews.com)
-
Nu har jeg kun læst de første 6 linjer foran betalingsmuren af Feuerstein. Og dér opremser han bare elementære statistiske fejl i præsentationen.
Nogle synes at mene, at han er overdrevet krakilsk, pernittengrynet osv.
Det centrale er imidlertid, om ikke FDA deler Feuersteins holdning til statistisk kvalitet.
-
Anavex Husk dagens webcast kl. 14.30!
13.019.162 shortede aktier pt! - Ikke så sært at de har så travlt med at miskrediterer Anavex og de ekstrem gode resultater i Alzheimer.
Håber Anavex har arbejdet hårdt hele weekende og har haft tid til at kigge på resultatet for 50 mg alene og visualiserer effekten på kurveform sammen med placebo og 30 mg, som vi har set fra de øvrige forsøg.
Regner med at 2-73 ved 50 mg bremser udviklingen af demensscoren med min. 70-80 % (ved pts. med WT-genet ) mod de 45 % samlet for 30 og 50 mg.Anavex og Missling er fuldstændig klar over, at de skal melde fuldstændig klart og præcist ud om resultaterne - nu har de markedets fulde opmærksomhed!
-
He he , siger hver dag til mig selv, at nu skal det være slut med at følge aktien så intenst. - og hvem er det så lige, der sidder og følger denne tråd lige nu og endvidere aktiekursen på premarket i håb om at se et positivt udsving....??
Det er spændende som en krimi -
Anavex Bekræfter at nogle patienter blev bedre end udgangspunktet - dette er da helt vildt!
Guld værd med de ekstrem positive AD eksperter!
Det bliver svært for amatøranalytikerne at argumenterer mod deres udsagn! -
Hvordan defineres "udgangspunktet"?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
