Skip to content
  • Debatforum
  • Seneste
  • Populære
  • Bruger
Temaer
  • Light
  • Dark

Kollaps
FORSIDEN
Log ind Opret konto

Anavex CTAD den 1. dec. 2022 TLD Alzheimer fase 2/3!!!

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Debatforum
230 Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • SolsenS Offline
    SolsenS Offline
    Solsen
    wrote on sidst redigeret af
    #155

    Mht Parkinson så synes jeg, at meddelelsen ikke er entydig. For mig at se kan der ligge en overraskelse her.

    De vil snakke med FDA om Parkinson og et muligt fase 3 forsøg. Men teksten åbner alle muligheder.

    Hvis PDD OLE data er gode kan man jo ikke udelukke en approval med krav om fase 4 forsøg.

    De CNS sygdomme er virkelig et samfundsproblem.

    1 Reply Last reply
    3
    • SolsenS Offline
      SolsenS Offline
      Solsen
      wrote on sidst redigeret af
      #156

      Den sædvanlige reaktion. Shorterne holder kursen om end det var mange aktier, der skulle sælges.

      Kun få dage tilbage så ved vi hvor data bringer os hen. Indtil da er der åbent for konspirationer og manipulation.

      1 Reply Last reply
      3
      • D Offline
        D Offline
        deleted-user
        wrote on sidst redigeret af
        #157

        Anavex Ja -CTAD kl. 1.30 DK-tid.

        Ser ud til, at intet bliver lækket før måske 5 min. Anavex går på.
        Markedet er også lukket, så man behøver ikke engang at stoppe handlen.
        Markedet har så indtil kl. 13.00 DK-tid, når premarkedet starter til at forholde sig til resultaterne.
        Det virker bare som om, at Anavex forsøge at slå benene væk på den etablerede videnskab med super gode resultater.

        Har nu lyttet til Missling i ca. 7 år nu og han har altid virket oprigtig og har udelukket præsenteret rigtig gode resultater, som også afspejlede hans fremtoning op til de forskellige data.
        Så hvis han med hans fremtoning på både Guggenheim og på dagens CC, formår at "skjule" et fejlet og vitalt AD forsøg, så tør og kan jeg ikke fremover stole på noget af det han måtte sige fremover, og vil i den grad overveje mit fremtidige investering i Anavex.
        ALT i mig siger dog, at han heller ikke svigter denne gang!!

        Manipulationen især fra shorterne vil blive forsøgt, men tiden er ved at løbe ud for dem nu efter min mening - for får vi de gode data jeg forventer og efterfølgende FDA designation (AA eller BTD) og partneraftaler, så bliver det svært og farligt at forsøge at shorte Anavex.

        Med PDD OLE resultater senere i december og RETT fase 3 i starten af 2023, så holdes gryden i kog.

        1 Reply Last reply
        7
        • V Offline
          V Offline
          vestasfan
          wrote on sidst redigeret af
          #158

          Når alt dette er sagt, så forstår jeg stadig ikke at man må vente med at melde data ud på så væsentlige forsøg - uden at det er i strid med børsens regler for noteret selskaber, og med en stor risiko for handel med insider viden. Det er mig ubegribeligt at det her er tilladt. Folk tæt på de ansvarlige kan jo handle på det her!!

          1 Reply Last reply
          3
          • SolsenS Offline
            SolsenS Offline
            Solsen
            wrote on sidst redigeret af
            #159

            At de ikke offentliggør noget før CTAD giver større chance for gode data, idet de vil få sagsanlæg på halsen, hvis det afventer offentliggørelse af viden om dårlige data.

            Det er jeg ret sikker på, at Missling er bevidst om.

            Men ja vi ville gerne have haft den viden nu 🙂

            Vi investorer er ikke helt med på, at videnskabsfolk vægter de faglige konferencer højt. Derfor den lidt uforståelige afventen med top line data.

            Og det er fortsat forbudt at handle på insider viden. Et ansvar der ligger hos insiderne i bred forstand.

            1 Reply Last reply
            4
            • M Offline
              M Offline
              Milito
              wrote on sidst redigeret af
              #160

              Nede 12% i dag 😞

              1 Reply Last reply
              3
              • V Offline
                V Offline
                vestasfan
                wrote on sidst redigeret af
                #161

                Enig i sidste afsnit, finanspolitiet i Danmark og Sverige er som bekendt ikke de skarpeste knive i skuffen. I US er det anderledes. Dog virker det på mig som om at data er ude og ikke er gode. Der er fandme nogen som trykker til kursen - nedad.

                1 Reply Last reply
                4
                • M Offline
                  M Offline
                  Milito
                  wrote on sidst redigeret af
                  #162

                  " Folk tæt på de ansvarlige kan jo handle på det her!!"

                  Mon derfor at vi ser dagens kæmpe fald?

                  1 Reply Last reply
                  3
                  • D Offline
                    D Offline
                    deleted-user
                    wrote on sidst redigeret af
                    #163

                    Anavex Helt enig vestasfan og det kan kun ske ved en særlig aftale med FDA og SEC, hvilket efter min overbevisning må betyde, at resultaterne endda er revolutionerende, til at man har fået denne tilladelse.
                    Var forsøget fejlet, ville det blot være endnu en i rækken af fejlede AD forsøg og ville være meldt ud lige så snart man erkendte det.
                    Men ingen tvivl om, at alle mulige implicerede og deres omgangskreds vil blive holdt under observation af SEC for evt. insiderhandel.
                    Ville endda gå så langt, at Misslings gennemgang de sidste par CCer ville være direkte vildledende og kunne danne grundlag for søgsmål - især i US.

                    1 Reply Last reply
                    7
                    • TDT123T Offline
                      TDT123T Offline
                      TDT123
                      wrote on sidst redigeret af
                      #164

                      Jaaa...
                      Skulle til at skrive ned med 20% i dag ved åbningen, men ville ikke være ham den negative 🙂
                      Grunden til at jeg overvejede det var: det som om at alt skubbes, trækkes og er lige ved og næsten, så udskydes Rett/Excellence lige nogle mdr. så skal data holdes til sidste sekund osv. ( har skrevet det før )

                      Der bliver leget med aktien idag, måske short indækning
                      helt sikkert daytrader, som kan se intet nyt under solen, og usikkerheder er på deres side.

                      Nååå, men det snart den 1 december, så finder vi svaret, eller gør vi...

                      Den kan ende i -20% eller lukke i plus 5$ umuligt at gætte

                      Mvh

                      Ps. Jeg er her stadigvæk all the way 🙂

                      1 Reply Last reply
                      1
                      • M Offline
                        M Offline
                        Milito
                        wrote on sidst redigeret af
                        #165

                        Nede og kysse 10 nu. Et evt. søgsmål vil jo tage rigtig mange år og min erfaring er at det er råvbesværligt som non-US citizen. Håber det bare er nogle som manipulerer kursen i dag...

                        1 Reply Last reply
                        3
                        • BudweisB Offline
                          BudweisB Offline
                          Budweis
                          wrote on sidst redigeret af
                          #166

                          Er det efterhånden ikke et mønster. Når de kommer med nyheder, så bliver de brugt til at presse kursen voldsomt ned.

                          Der er så store short interesser i aktien og privat investorerne sidder i forvejen og er nervøse. Det bliver udnyttet. I stedet for at glæde sig over alt triller som det skal, bliver der nu spekuleret i om nogle insider handler på dårlige data.

                          Ingen tvivl om denne uge kan gå hen og blive spændende!

                          1 Reply Last reply
                          5
                          • SolsenS Offline
                            SolsenS Offline
                            Solsen
                            wrote on sidst redigeret af
                            #167

                            Som småinvestor kan vi glemme alt om søgsmål.

                            Pointen er, at Missling ikke ville risikere et søgsmål imod Anavex/ham.

                            Derfor er data ikke dårlige 🙂

                            1 Reply Last reply
                            8
                            • TDT123T Offline
                              TDT123T Offline
                              TDT123
                              wrote on sidst redigeret af
                              #168

                              Lige en tilføjelse til mit indlæg, kan ikke tro at man kun er interesseret i videnskaben, og penge ingen intresse har (indsidder opkøb) og kun vil patienterne, hvis det er korrekt så burde data smides med det samme/omgående hvis de positive, så medicinen kan komme hurtigst muligt ud og hjælpe.

                              Men ok, jeg har set mange sjove ting i bio, både de vildt overraskende turnaround, fra sortseer til den lyserøde sky, fra super optimist til en våd klud i ansigtet, og som her lidt mere negativ og ikke lige så positiv på casen som de sidste mange år.

                              Der kan dog være alle mulige gode grunde til at aktien trykkes, short drengene kan nogle tricks, nogle skal måske ind billigt, det behøver ikke være data som er lækket.

                              Min mavefornemmelse sagde køb for mange år siden, og man skal altid følge sin mavefornemmelse, den plejer nemlig at have ret, jeg er dog med uden risiko

                              det var bare nogle tanker, der er vokset lidt i mit hovede de sidste mange mdr.

                              Ingen skal sælge noget som helst, nu har vi været med hele vejen, og efter den 1 december kan det være helt andre børsdage vi ser frem imod ( Genmab )

                              Jeg er dog svag optimist, og regner med jeg stadigvæk er aktionær i Anavex i 23-24-25-26

                              Mvh

                              1 Reply Last reply
                              1
                              • O Offline
                                O Offline
                                otul
                                wrote on sidst redigeret af
                                #169

                                Ingen tvivl om at shorterne udnytter deres muligheder maksimalt - kan presse kursen langt ned. Håber at komme til at se dem i fortvivlede krampetrækninger ved gode data. 🙂

                                1 Reply Last reply
                                6
                                • TDT123T Offline
                                  TDT123T Offline
                                  TDT123
                                  wrote on sidst redigeret af
                                  #170

                                  Der er short restrektioner i morgen, hvis den ikke holder siger under et fald på 10%

                                  Dog ikke sikkert at nogle restrektioner hjælper på anavex casen før på torsdag.

                                  Kan se nogle spekulere i om Biogen-dødsfald er årsagen, så der den om lækket data, short- daytrader - AXSM Phase 3- indsidder osv. vi kan kun gætte

                                  Mvh

                                  1 Reply Last reply
                                  4
                                  • SolsenS Offline
                                    SolsenS Offline
                                    Solsen
                                    wrote on sidst redigeret af
                                    #171

                                    Man har mest lyst til blot at kigge i depotet igen på lørdag 🙂

                                    Hatten af for Mayomobile igen - han sagde, at vi næppe så data før CTAD.

                                    Intet i dagens CC skulle medføre den afklapsning vi ser i dag. US biotech i en nøddeskal - pilråddent marked 😉

                                    1 Reply Last reply
                                    6
                                    • M Offline
                                      M Offline
                                      Milito
                                      wrote on sidst redigeret af
                                      #172

                                      Nede 20% nu.

                                      1 Reply Last reply
                                      2
                                      • V Offline
                                        V Offline
                                        vestasfan
                                        wrote on sidst redigeret af
                                        #173

                                        Hvis data er lort på Torsdag, så laver vi fandme et gruppesøgsmål -det her stinker big time. Hvem sælger så massivt ud på opmuntrende udtalelser fra Missling så tæt på X-dag?

                                        1 Reply Last reply
                                        5
                                        • B Offline
                                          B Offline
                                          Boersboe
                                          wrote on sidst redigeret af
                                          #174

                                          Anavex

                                          Jeg følger fortsat med herinde, men blander mig ikke i "strømmen af spekulation". Intet er sikkert og data kommer til at tale for sig selv på torsdag - sundt nok. Odds er imod Anavex. Mon markedet handler på odds eller er der nogen som ved noget? Jeg giver ikke meget for folks analyse af Misslings timing og humør. Det kan ikke bruges til noget. Giver heller ikke noget for at PIs præsenterer data på CTAD... det er normal kutyme.

                                          Næsten -24%...av. Vist fint man ikke fik sat hele opsparingen i anavex!

                                          1 Reply Last reply
                                          8

                                          Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                                          Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                                          With your input, this post could be even better 💗

                                          Tilmeld Log ind

                                          • Log ind

                                          • Har du ikke en konto? Tilmeld

                                          • Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • Debatforum
                                          • Seneste
                                          • Populære
                                          • Bruger