Skip to content
  • Debatforum
  • Seneste
  • Populære
  • Bruger
Temaer
  • Light
  • Dark

Kollaps
FORSIDEN
Log ind Opret konto

Anavex CTAD den 1. dec. 2022 TLD Alzheimer fase 2/3!!!

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Debatforum
230 Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • M Offline
    M Offline
    Milito
    wrote on sidst redigeret af
    #162

    " Folk tæt på de ansvarlige kan jo handle på det her!!"

    Mon derfor at vi ser dagens kæmpe fald?

    1 Reply Last reply
    3
    • D Offline
      D Offline
      deleted-user
      wrote on sidst redigeret af
      #163

      Anavex Helt enig vestasfan og det kan kun ske ved en særlig aftale med FDA og SEC, hvilket efter min overbevisning må betyde, at resultaterne endda er revolutionerende, til at man har fået denne tilladelse.
      Var forsøget fejlet, ville det blot være endnu en i rækken af fejlede AD forsøg og ville være meldt ud lige så snart man erkendte det.
      Men ingen tvivl om, at alle mulige implicerede og deres omgangskreds vil blive holdt under observation af SEC for evt. insiderhandel.
      Ville endda gå så langt, at Misslings gennemgang de sidste par CCer ville være direkte vildledende og kunne danne grundlag for søgsmål - især i US.

      1 Reply Last reply
      7
      • TDT123T Offline
        TDT123T Offline
        TDT123
        wrote on sidst redigeret af
        #164

        Jaaa...
        Skulle til at skrive ned med 20% i dag ved åbningen, men ville ikke være ham den negative 🙂
        Grunden til at jeg overvejede det var: det som om at alt skubbes, trækkes og er lige ved og næsten, så udskydes Rett/Excellence lige nogle mdr. så skal data holdes til sidste sekund osv. ( har skrevet det før )

        Der bliver leget med aktien idag, måske short indækning
        helt sikkert daytrader, som kan se intet nyt under solen, og usikkerheder er på deres side.

        Nååå, men det snart den 1 december, så finder vi svaret, eller gør vi...

        Den kan ende i -20% eller lukke i plus 5$ umuligt at gætte

        Mvh

        Ps. Jeg er her stadigvæk all the way 🙂

        1 Reply Last reply
        1
        • M Offline
          M Offline
          Milito
          wrote on sidst redigeret af
          #165

          Nede og kysse 10 nu. Et evt. søgsmål vil jo tage rigtig mange år og min erfaring er at det er råvbesværligt som non-US citizen. Håber det bare er nogle som manipulerer kursen i dag...

          1 Reply Last reply
          3
          • BudweisB Offline
            BudweisB Offline
            Budweis
            wrote on sidst redigeret af
            #166

            Er det efterhånden ikke et mønster. Når de kommer med nyheder, så bliver de brugt til at presse kursen voldsomt ned.

            Der er så store short interesser i aktien og privat investorerne sidder i forvejen og er nervøse. Det bliver udnyttet. I stedet for at glæde sig over alt triller som det skal, bliver der nu spekuleret i om nogle insider handler på dårlige data.

            Ingen tvivl om denne uge kan gå hen og blive spændende!

            1 Reply Last reply
            5
            • SolsenS Offline
              SolsenS Offline
              Solsen
              wrote on sidst redigeret af
              #167

              Som småinvestor kan vi glemme alt om søgsmål.

              Pointen er, at Missling ikke ville risikere et søgsmål imod Anavex/ham.

              Derfor er data ikke dårlige 🙂

              1 Reply Last reply
              8
              • TDT123T Offline
                TDT123T Offline
                TDT123
                wrote on sidst redigeret af
                #168

                Lige en tilføjelse til mit indlæg, kan ikke tro at man kun er interesseret i videnskaben, og penge ingen intresse har (indsidder opkøb) og kun vil patienterne, hvis det er korrekt så burde data smides med det samme/omgående hvis de positive, så medicinen kan komme hurtigst muligt ud og hjælpe.

                Men ok, jeg har set mange sjove ting i bio, både de vildt overraskende turnaround, fra sortseer til den lyserøde sky, fra super optimist til en våd klud i ansigtet, og som her lidt mere negativ og ikke lige så positiv på casen som de sidste mange år.

                Der kan dog være alle mulige gode grunde til at aktien trykkes, short drengene kan nogle tricks, nogle skal måske ind billigt, det behøver ikke være data som er lækket.

                Min mavefornemmelse sagde køb for mange år siden, og man skal altid følge sin mavefornemmelse, den plejer nemlig at have ret, jeg er dog med uden risiko

                det var bare nogle tanker, der er vokset lidt i mit hovede de sidste mange mdr.

                Ingen skal sælge noget som helst, nu har vi været med hele vejen, og efter den 1 december kan det være helt andre børsdage vi ser frem imod ( Genmab )

                Jeg er dog svag optimist, og regner med jeg stadigvæk er aktionær i Anavex i 23-24-25-26

                Mvh

                1 Reply Last reply
                1
                • O Offline
                  O Offline
                  otul
                  wrote on sidst redigeret af
                  #169

                  Ingen tvivl om at shorterne udnytter deres muligheder maksimalt - kan presse kursen langt ned. Håber at komme til at se dem i fortvivlede krampetrækninger ved gode data. 🙂

                  1 Reply Last reply
                  6
                  • TDT123T Offline
                    TDT123T Offline
                    TDT123
                    wrote on sidst redigeret af
                    #170

                    Der er short restrektioner i morgen, hvis den ikke holder siger under et fald på 10%

                    Dog ikke sikkert at nogle restrektioner hjælper på anavex casen før på torsdag.

                    Kan se nogle spekulere i om Biogen-dødsfald er årsagen, så der den om lækket data, short- daytrader - AXSM Phase 3- indsidder osv. vi kan kun gætte

                    Mvh

                    1 Reply Last reply
                    4
                    • SolsenS Offline
                      SolsenS Offline
                      Solsen
                      wrote on sidst redigeret af
                      #171

                      Man har mest lyst til blot at kigge i depotet igen på lørdag 🙂

                      Hatten af for Mayomobile igen - han sagde, at vi næppe så data før CTAD.

                      Intet i dagens CC skulle medføre den afklapsning vi ser i dag. US biotech i en nøddeskal - pilråddent marked 😉

                      1 Reply Last reply
                      6
                      • M Offline
                        M Offline
                        Milito
                        wrote on sidst redigeret af
                        #172

                        Nede 20% nu.

                        1 Reply Last reply
                        2
                        • V Offline
                          V Offline
                          vestasfan
                          wrote on sidst redigeret af
                          #173

                          Hvis data er lort på Torsdag, så laver vi fandme et gruppesøgsmål -det her stinker big time. Hvem sælger så massivt ud på opmuntrende udtalelser fra Missling så tæt på X-dag?

                          1 Reply Last reply
                          5
                          • B Offline
                            B Offline
                            Boersboe
                            wrote on sidst redigeret af
                            #174

                            Anavex

                            Jeg følger fortsat med herinde, men blander mig ikke i "strømmen af spekulation". Intet er sikkert og data kommer til at tale for sig selv på torsdag - sundt nok. Odds er imod Anavex. Mon markedet handler på odds eller er der nogen som ved noget? Jeg giver ikke meget for folks analyse af Misslings timing og humør. Det kan ikke bruges til noget. Giver heller ikke noget for at PIs præsenterer data på CTAD... det er normal kutyme.

                            Næsten -24%...av. Vist fint man ikke fik sat hele opsparingen i anavex!

                            1 Reply Last reply
                            8
                            • O Offline
                              O Offline
                              otul
                              wrote on sidst redigeret af
                              #175

                              Manipulation i den størrelsesorden,som vi har set i aften, kommer man sandsynligvis i spjældet for i mange andre lande. På den anden side, vi har set det så tit med Anavex - så det var sådan set en forventelig situation med mere end 10M shortere

                              1 Reply Last reply
                              6
                              • D Offline
                                D Offline
                                deleted-user
                                wrote on sidst redigeret af
                                #176

                                Anavex Præcis derfor virker manipulationen!

                                Når de større spillere får selv garvede investorer og folk der burde vide bedre til at miste fokus og tvivle på de fakta vi har fået præsenteret igen og igen.
                                Mange burde i virkeligheden holde sig langt væk fra Biotek og holde sig til mere til traditionelle aktier eller obligationer.

                                Tilbage står egentlig især 2 grafer/resultater:

                                Alzheimer 2b forsøget, hvor "tilfældigvis" de 6 patienter ud af 21, med de rette forudsætninger og 50 mg 2-73, minimum bibeholdt deres MMSE score efter 48 uger - 4 af disse var endda stadig forbedret efter 148 uger.
                                Dette sker bare ikke for Alzheimer patienter kan jeg hilse at sige - bare på uge/måneders basis sker der markante ændringer den forkerte vej!

                                PDD fase 2 forsøget ( 12 uger ), hvor de 44 patienter på 30 mg 2-73 bibeholdt deres score og de 44 patienter på 50 mg 2-73 helt utroligt var mindre demente, end da de startede forsøget!

                                Nu har vi så 170 AD patienter i fase 2/3 forsøget (ud af 509, 48 uger) med de rette forudsætninger, + 20 MMSE score, 80 % WT-genet og 50 mg 2-73 dosis, hvor Missling på Guggenheim hele 2 gange skar ud i pap og gentog, at man skulle huske disse dosis på 0, 30 og 50 mg 2-73 fra PDD forsøget og de store sammenfald mellem primære endpoints på AD fase 2/3 forsøget.
                                Bemærk at Missling sagde dette med kendskab til resultaterne fra AD fase 2/3 forsøget!

                                Sammensæt disse 2 sæt resultater og vi burde få 80 % (80 % af alle mennesker har WT-genet, som responderer bedre end dem uden) ud af de 170 AD patienter, som følger samme udvikling/kurve som i AD fase 2b forsøget.

                                Sammen med den efterhånden indgående og efterviste forståelse for MOA af 2-73, er dette de fakta man skal forholde sig til og ikke den manipulation fra større spillere, som man gang på gang ser i især Biotek, hvor det er så nemt at skabe usikkerhed og omdanne mange investorer til en flok forvirrede høns.

                                KIG NU PÅ BOLDEN FOR POKKER!!!

                                1 Reply Last reply
                                17
                                • F Offline
                                  F Offline
                                  Fandel
                                  wrote on sidst redigeret af
                                  #177

                                  Det er så godt og sandt skrevet Tasso1.

                                  1 Reply Last reply
                                  5
                                  • K Offline
                                    K Offline
                                    klemmensen
                                    wrote on sidst redigeret af
                                    #178

                                    @Tasso jeg er i for sig enig med dine betragtninger. Der burde være basis for gode forhåbninger for AD patienterne - og for vores investering.
                                    Men det er jo som Hansen & Larsen altid siger om Biotech i deres podcasts. Data Data Data - det er 0 eller 1, vi kender først resultatet når data frigives. Det prøver jeg selv at skrive mig bag øret inden begejstringen helt får overtaget.

                                    Kursmanipulation: I de knap 3 år jeg har været med er det tydeligt at Anavex ikke har de samme venner på WallStreet som eksempelvis Cassava (SAVA) og Annovis (ANVS). Disse biotech fungerer lidt indenfor samme "teknologi" og virkningsmåde. Jeg har sammenlignet dem både når det går op og ned - og her går hvad der ofte må formodes som kursmanipulation den anden vej. Prøv at se på SAVA de seneste 3 måneder. Pludselig stiger den til 50§ - uden reelle nyheder. Jeg kan ikke påvise en kausal sammenhæng til Anavex. Men det virker som om at der en del pengestærke interesser for at Cassava og Annovis skal lykkedes og Anavex ikke. Dette på trods af Anavex er år foran i deres forsøg.

                                    Data er en ting - men lige så vigtigt er det for Anavex at have samarbejdspartnerne og ambasadører med en vis tyngde - hvis de skal modstå presset fra BP.

                                    1 Reply Last reply
                                    5
                                    • S Offline
                                      S Offline
                                      Sukkeralf
                                      wrote on sidst redigeret af
                                      #179

                                      Data er i sidste ende 0 eller 1, men det kan nu godt tage lang tid at finde ud af om det enten er det ene eller det andet 🙂

                                      Mange større konferencer kører stadig med embargo på kliniske data, så det er ikke ualmindeligt, at data ikke må frigives før selve præsentationen. Hvis noget i disse data er vigtig for myndighederne, så er jeg sikker på de ved besked.

                                      Os der har fuldt biotek i mange mange år ved, at intet er sikkert uanset hvorledes tingene tolkes indtil data er kendt.

                                      Håber i får jeres raket i starten af december 🙂

                                      Mvh
                                      Sukkeralf

                                      1 Reply Last reply
                                      5
                                      • B Offline
                                        B Offline
                                        BioShare
                                        wrote on sidst redigeret af
                                        #180

                                        Er du ikke med her Sukkeralf? ?

                                        1 Reply Last reply
                                        4
                                        • S Offline
                                          S Offline
                                          Sukkeralf
                                          wrote on sidst redigeret af
                                          #181

                                          Investerer ikke i CNS - synes det er lidt for risikofyldt, når man tillige ikke fatter en brik af det!

                                          1 Reply Last reply
                                          3

                                          Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                                          Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                                          With your input, this post could be even better 💗

                                          Tilmeld Log ind

                                          • Log ind

                                          • Har du ikke en konto? Tilmeld

                                          • Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • Debatforum
                                          • Seneste
                                          • Populære
                                          • Bruger