Anavex CTAD den 1. dec. 2022 TLD Alzheimer fase 2/3!!!
-
Ikke en direkte konkurent til Anavex men Axsome kom med rigtigt gode resultater her til morgen:
Axsome says candidate for Alzheimer's agitation met main goal in late-stage trial.
Anavex kommer med en webcast 0830 EST så det bliver spændene
-
Sidder efter cc stadig med forventningen til gode data.
Mange spørgere ville gerne vide lidt omkring kommende readout, men kløgtigt udlod Missling at svare på noget.
Rett/Excellence forsøget er udskudt til H123 og nok Q223, desværre.
Mega spændt på den 1. december.
-
Ha-ha, ja der blev ikke sagt meget selvom der blev spurgt meget, han sagde at vi må vente indtil torsdag.
Ikke et ord om PDD OLE og han regner stadig med et image forsøg via Michael Fox foundation, hmm hvor mange år har de nu snakket om det!!
Sgu da utroligt at de ikke kan få gang i det lille forsøg!!Jeg ville ønske at dem der spørger kunne gå lidt til flæsket, men Missling har nok godkendt hvem der kan spørge?
Okay på torsdag!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Anavex Der blev ikke røbet noget før CTAD.
Ja en kedelig, men "lovpligtig" årsrapport.
Skal afholdes max. 60 dage efter endt regnskabsår for at overholde reglerne ifht. myndighederne.Missling virkede bestemt som en, der glædede sig til at præsenterer AD resultaterne på CTAD den 1. december.
Selvom der blev spurgt ind på forskellige måder til data for AD, så henviste han til FDA regler og CTAD.
Der blev dog i min optik svaret på en måde, at det første næste større fase 3 forsøg, der skulle startes, nok ville være i Parkinson/PDD. (Dvs. muligvis ikke nødvendigvis et fase 3 forsøg i Alzheimer - så enten er data i AD meget overbevisende eller total fejlet, så indikationen droppes)Vi må bare have tålmodighed - men har man fejlet i AD, så er Missling godt nok en eminent skuespiller.
-
Ja hans tavshed boer tages som et meget positiv tegn vedrørende CTAD og AD data!!
Han skulle have nævnt det i dag hvis det fejlede!
Pre-Market ser da også ganske godt ud.Eisai's lecanemab har nu det (måske) andet dødsfald på hænderne!
-
Mht Parkinson så synes jeg, at meddelelsen ikke er entydig. For mig at se kan der ligge en overraskelse her.
De vil snakke med FDA om Parkinson og et muligt fase 3 forsøg. Men teksten åbner alle muligheder.
Hvis PDD OLE data er gode kan man jo ikke udelukke en approval med krav om fase 4 forsøg.
De CNS sygdomme er virkelig et samfundsproblem.
-
Anavex Ja -CTAD kl. 1.30 DK-tid.
Ser ud til, at intet bliver lækket før måske 5 min. Anavex går på.
Markedet er også lukket, så man behøver ikke engang at stoppe handlen.
Markedet har så indtil kl. 13.00 DK-tid, når premarkedet starter til at forholde sig til resultaterne.
Det virker bare som om, at Anavex forsøge at slå benene væk på den etablerede videnskab med super gode resultater.Har nu lyttet til Missling i ca. 7 år nu og han har altid virket oprigtig og har udelukket præsenteret rigtig gode resultater, som også afspejlede hans fremtoning op til de forskellige data.
Så hvis han med hans fremtoning på både Guggenheim og på dagens CC, formår at "skjule" et fejlet og vitalt AD forsøg, så tør og kan jeg ikke fremover stole på noget af det han måtte sige fremover, og vil i den grad overveje mit fremtidige investering i Anavex.
ALT i mig siger dog, at han heller ikke svigter denne gang!!Manipulationen især fra shorterne vil blive forsøgt, men tiden er ved at løbe ud for dem nu efter min mening - for får vi de gode data jeg forventer og efterfølgende FDA designation (AA eller BTD) og partneraftaler, så bliver det svært og farligt at forsøge at shorte Anavex.
Med PDD OLE resultater senere i december og RETT fase 3 i starten af 2023, så holdes gryden i kog.
-
Når alt dette er sagt, så forstår jeg stadig ikke at man må vente med at melde data ud på så væsentlige forsøg - uden at det er i strid med børsens regler for noteret selskaber, og med en stor risiko for handel med insider viden. Det er mig ubegribeligt at det her er tilladt. Folk tæt på de ansvarlige kan jo handle på det her!!
-
At de ikke offentliggør noget før CTAD giver større chance for gode data, idet de vil få sagsanlæg på halsen, hvis det afventer offentliggørelse af viden om dårlige data.
Det er jeg ret sikker på, at Missling er bevidst om.
Men ja vi ville gerne have haft den viden nu

Vi investorer er ikke helt med på, at videnskabsfolk vægter de faglige konferencer højt. Derfor den lidt uforståelige afventen med top line data.
Og det er fortsat forbudt at handle på insider viden. Et ansvar der ligger hos insiderne i bred forstand.
-
-
Anavex Helt enig vestasfan og det kan kun ske ved en særlig aftale med FDA og SEC, hvilket efter min overbevisning må betyde, at resultaterne endda er revolutionerende, til at man har fået denne tilladelse.
Var forsøget fejlet, ville det blot være endnu en i rækken af fejlede AD forsøg og ville være meldt ud lige så snart man erkendte det.
Men ingen tvivl om, at alle mulige implicerede og deres omgangskreds vil blive holdt under observation af SEC for evt. insiderhandel.
Ville endda gå så langt, at Misslings gennemgang de sidste par CCer ville være direkte vildledende og kunne danne grundlag for søgsmål - især i US. -
Jaaa...
Skulle til at skrive ned med 20% i dag ved åbningen, men ville ikke være ham den negative
Grunden til at jeg overvejede det var: det som om at alt skubbes, trækkes og er lige ved og næsten, så udskydes Rett/Excellence lige nogle mdr. så skal data holdes til sidste sekund osv. ( har skrevet det før )Der bliver leget med aktien idag, måske short indækning
helt sikkert daytrader, som kan se intet nyt under solen, og usikkerheder er på deres side.Nååå, men det snart den 1 december, så finder vi svaret, eller gør vi...
Den kan ende i -20% eller lukke i plus 5$ umuligt at gætte
Mvh
Ps. Jeg er her stadigvæk all the way

-
Er det efterhånden ikke et mønster. Når de kommer med nyheder, så bliver de brugt til at presse kursen voldsomt ned.
Der er så store short interesser i aktien og privat investorerne sidder i forvejen og er nervøse. Det bliver udnyttet. I stedet for at glæde sig over alt triller som det skal, bliver der nu spekuleret i om nogle insider handler på dårlige data.
Ingen tvivl om denne uge kan gå hen og blive spændende!
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind