Skip to content
  • Debatforum
  • Seneste
  • Populære
  • Bruger
Temaer
  • Light
  • Dark

Kollaps
FORSIDEN
Log ind Opret konto

Anavex CTAD den 1. dec. 2022 TLD Alzheimer fase 2/3!!!

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Debatforum
230 Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • V Offline
    V Offline
    vestasfan
    wrote on sidst redigeret af
    #145

    Hmm., hvis data er dårlige er det sidste jeg har lyst til at vide, hvorfor. Det vil jeg trygt overlade til videnskaben at grave i.

    1 Reply Last reply
    4
    • D Offline
      D Offline
      deleted-user
      wrote on sidst redigeret af
      #146

      Anavex Årsrapport for 2022!

      Just a moment...

      favicon

      (quantisnow.com)

      "This is an exciting time in neuroscience and rare disease drug development and we remain on track for the readout of the placebo-controlled ANAVEX®2-73 Phase 2b/3 Alzheimer's disease clinical trial, a condition of significant unmet need and economic burden for which there are only limited approved pharmacological treatment options," said Christopher U Missling

      Det er vel kun spændende tider, hvis resultaterne er gode?
      Mener det var sidste chance for at udmelde fejlede resultater i dag. Når man nu tilsyneladende har tænkt sig at gemme data til CTAD, så tror jeg simpelthen ikke på, at de har fejlet, så havde man ligesom alle andre med dårlige resultater udmeldt det før konferencen.

      1 Reply Last reply
      7
      • SolsenS Offline
        SolsenS Offline
        Solsen
        wrote on sidst redigeret af
        #147

        Det er også mit ræsonnement og konklusion 🙂

        Lad os høre stemningen på cc.

        1 Reply Last reply
        4
        • K Offline
          K Offline
          Kyed01
          wrote on sidst redigeret af
          #148

          Ikke en direkte konkurent til Anavex men Axsome kom med rigtigt gode resultater her til morgen:

          Axsome says candidate for Alzheimer's agitation met main goal in late-stage trial.

          Access to this page has been denied

          px-captcha

          favicon

          (seekingalpha.com)

          Anavex kommer med en webcast 0830 EST så det bliver spændene

          1 Reply Last reply
          3
          • B Offline
            B Offline
            BioShare
            wrote on sidst redigeret af
            #149

            Synes altså at det er et lidt træls cc - det er da fuldkommen ligegyldigt at afholde efter min mening.

            1 Reply Last reply
            3
            • SolsenS Offline
              SolsenS Offline
              Solsen
              wrote on sidst redigeret af
              #150

              Sidder efter cc stadig med forventningen til gode data.

              Mange spørgere ville gerne vide lidt omkring kommende readout, men kløgtigt udlod Missling at svare på noget.

              Rett/Excellence forsøget er udskudt til H123 og nok Q223, desværre.

              Mega spændt på den 1. december.

              1 Reply Last reply
              5
              • K Offline
                K Offline
                Kyed01
                wrote on sidst redigeret af
                #151

                Ha-ha, ja der blev ikke sagt meget selvom der blev spurgt meget, han sagde at vi må vente indtil torsdag.

                Ikke et ord om PDD OLE og han regner stadig med et image forsøg via Michael Fox foundation, hmm hvor mange år har de nu snakket om det!!
                Sgu da utroligt at de ikke kan få gang i det lille forsøg!!

                Jeg ville ønske at dem der spørger kunne gå lidt til flæsket, men Missling har nok godkendt hvem der kan spørge?

                Okay på torsdag!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                1 Reply Last reply
                4
                • D Offline
                  D Offline
                  deleted-user
                  wrote on sidst redigeret af
                  #152

                  Anavex Der blev ikke røbet noget før CTAD.

                  Ja en kedelig, men "lovpligtig" årsrapport.
                  Skal afholdes max. 60 dage efter endt regnskabsår for at overholde reglerne ifht. myndighederne.

                  Missling virkede bestemt som en, der glædede sig til at præsenterer AD resultaterne på CTAD den 1. december.
                  Selvom der blev spurgt ind på forskellige måder til data for AD, så henviste han til FDA regler og CTAD.
                  Der blev dog i min optik svaret på en måde, at det første næste større fase 3 forsøg, der skulle startes, nok ville være i Parkinson/PDD. (Dvs. muligvis ikke nødvendigvis et fase 3 forsøg i Alzheimer - så enten er data i AD meget overbevisende eller total fejlet, så indikationen droppes)

                  Vi må bare have tålmodighed - men har man fejlet i AD, så er Missling godt nok en eminent skuespiller.

                  1 Reply Last reply
                  9
                  • SolsenS Offline
                    SolsenS Offline
                    Solsen
                    wrote on sidst redigeret af
                    #153

                    Der blev lagt snedige spørgsmål ind uden Missling bed på 🙂

                    Ser frem imod CTAD fremlæggelsen.

                    Regner jeg rigtigt får vi fremlæggelsen kl 1:30 den 2. December ?

                    1 Reply Last reply
                    5
                    • K Offline
                      K Offline
                      Kyed01
                      wrote on sidst redigeret af
                      #154

                      Ja hans tavshed boer tages som et meget positiv tegn vedrørende CTAD og AD data!!
                      Han skulle have nævnt det i dag hvis det fejlede!
                      Pre-Market ser da også ganske godt ud.

                      Eisai's lecanemab har nu det (måske) andet dødsfald på hænderne!

                      Just a moment...

                      favicon

                      (www.science.org)

                      1 Reply Last reply
                      3
                      • SolsenS Offline
                        SolsenS Offline
                        Solsen
                        wrote on sidst redigeret af
                        #155

                        Mht Parkinson så synes jeg, at meddelelsen ikke er entydig. For mig at se kan der ligge en overraskelse her.

                        De vil snakke med FDA om Parkinson og et muligt fase 3 forsøg. Men teksten åbner alle muligheder.

                        Hvis PDD OLE data er gode kan man jo ikke udelukke en approval med krav om fase 4 forsøg.

                        De CNS sygdomme er virkelig et samfundsproblem.

                        1 Reply Last reply
                        3
                        • SolsenS Offline
                          SolsenS Offline
                          Solsen
                          wrote on sidst redigeret af
                          #156

                          Den sædvanlige reaktion. Shorterne holder kursen om end det var mange aktier, der skulle sælges.

                          Kun få dage tilbage så ved vi hvor data bringer os hen. Indtil da er der åbent for konspirationer og manipulation.

                          1 Reply Last reply
                          3
                          • D Offline
                            D Offline
                            deleted-user
                            wrote on sidst redigeret af
                            #157

                            Anavex Ja -CTAD kl. 1.30 DK-tid.

                            Ser ud til, at intet bliver lækket før måske 5 min. Anavex går på.
                            Markedet er også lukket, så man behøver ikke engang at stoppe handlen.
                            Markedet har så indtil kl. 13.00 DK-tid, når premarkedet starter til at forholde sig til resultaterne.
                            Det virker bare som om, at Anavex forsøge at slå benene væk på den etablerede videnskab med super gode resultater.

                            Har nu lyttet til Missling i ca. 7 år nu og han har altid virket oprigtig og har udelukket præsenteret rigtig gode resultater, som også afspejlede hans fremtoning op til de forskellige data.
                            Så hvis han med hans fremtoning på både Guggenheim og på dagens CC, formår at "skjule" et fejlet og vitalt AD forsøg, så tør og kan jeg ikke fremover stole på noget af det han måtte sige fremover, og vil i den grad overveje mit fremtidige investering i Anavex.
                            ALT i mig siger dog, at han heller ikke svigter denne gang!!

                            Manipulationen især fra shorterne vil blive forsøgt, men tiden er ved at løbe ud for dem nu efter min mening - for får vi de gode data jeg forventer og efterfølgende FDA designation (AA eller BTD) og partneraftaler, så bliver det svært og farligt at forsøge at shorte Anavex.

                            Med PDD OLE resultater senere i december og RETT fase 3 i starten af 2023, så holdes gryden i kog.

                            1 Reply Last reply
                            7
                            • V Offline
                              V Offline
                              vestasfan
                              wrote on sidst redigeret af
                              #158

                              Når alt dette er sagt, så forstår jeg stadig ikke at man må vente med at melde data ud på så væsentlige forsøg - uden at det er i strid med børsens regler for noteret selskaber, og med en stor risiko for handel med insider viden. Det er mig ubegribeligt at det her er tilladt. Folk tæt på de ansvarlige kan jo handle på det her!!

                              1 Reply Last reply
                              3
                              • SolsenS Offline
                                SolsenS Offline
                                Solsen
                                wrote on sidst redigeret af
                                #159

                                At de ikke offentliggør noget før CTAD giver større chance for gode data, idet de vil få sagsanlæg på halsen, hvis det afventer offentliggørelse af viden om dårlige data.

                                Det er jeg ret sikker på, at Missling er bevidst om.

                                Men ja vi ville gerne have haft den viden nu 🙂

                                Vi investorer er ikke helt med på, at videnskabsfolk vægter de faglige konferencer højt. Derfor den lidt uforståelige afventen med top line data.

                                Og det er fortsat forbudt at handle på insider viden. Et ansvar der ligger hos insiderne i bred forstand.

                                1 Reply Last reply
                                4
                                • M Offline
                                  M Offline
                                  Milito
                                  wrote on sidst redigeret af
                                  #160

                                  Nede 12% i dag 😞

                                  1 Reply Last reply
                                  3
                                  • V Offline
                                    V Offline
                                    vestasfan
                                    wrote on sidst redigeret af
                                    #161

                                    Enig i sidste afsnit, finanspolitiet i Danmark og Sverige er som bekendt ikke de skarpeste knive i skuffen. I US er det anderledes. Dog virker det på mig som om at data er ude og ikke er gode. Der er fandme nogen som trykker til kursen - nedad.

                                    1 Reply Last reply
                                    4
                                    • M Offline
                                      M Offline
                                      Milito
                                      wrote on sidst redigeret af
                                      #162

                                      " Folk tæt på de ansvarlige kan jo handle på det her!!"

                                      Mon derfor at vi ser dagens kæmpe fald?

                                      1 Reply Last reply
                                      3
                                      • D Offline
                                        D Offline
                                        deleted-user
                                        wrote on sidst redigeret af
                                        #163

                                        Anavex Helt enig vestasfan og det kan kun ske ved en særlig aftale med FDA og SEC, hvilket efter min overbevisning må betyde, at resultaterne endda er revolutionerende, til at man har fået denne tilladelse.
                                        Var forsøget fejlet, ville det blot være endnu en i rækken af fejlede AD forsøg og ville være meldt ud lige så snart man erkendte det.
                                        Men ingen tvivl om, at alle mulige implicerede og deres omgangskreds vil blive holdt under observation af SEC for evt. insiderhandel.
                                        Ville endda gå så langt, at Misslings gennemgang de sidste par CCer ville være direkte vildledende og kunne danne grundlag for søgsmål - især i US.

                                        1 Reply Last reply
                                        7
                                        • TDT123T Offline
                                          TDT123T Offline
                                          TDT123
                                          wrote on sidst redigeret af
                                          #164

                                          Jaaa...
                                          Skulle til at skrive ned med 20% i dag ved åbningen, men ville ikke være ham den negative 🙂
                                          Grunden til at jeg overvejede det var: det som om at alt skubbes, trækkes og er lige ved og næsten, så udskydes Rett/Excellence lige nogle mdr. så skal data holdes til sidste sekund osv. ( har skrevet det før )

                                          Der bliver leget med aktien idag, måske short indækning
                                          helt sikkert daytrader, som kan se intet nyt under solen, og usikkerheder er på deres side.

                                          Nååå, men det snart den 1 december, så finder vi svaret, eller gør vi...

                                          Den kan ende i -20% eller lukke i plus 5$ umuligt at gætte

                                          Mvh

                                          Ps. Jeg er her stadigvæk all the way 🙂

                                          1 Reply Last reply
                                          1

                                          Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                                          Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                                          With your input, this post could be even better 💗

                                          Tilmeld Log ind

                                          • Log ind

                                          • Har du ikke en konto? Tilmeld

                                          • Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • Debatforum
                                          • Seneste
                                          • Populære
                                          • Bruger