ANAVEX NY TRÅD 2022 - positive resultater for 3-71!!!
-
Anavex Egentlig meget sigende om, hvilket absurdt aktiemiljø og verden vi lever i, at 2 linjer på sociale medier fra en skummel halvskaldet popsanger, med en blakket historik som AF, vægter mere end en offentlig PR fra et selskab med opbakning fra offentlige myndigheder!
Man har næsten lyst til at spørge: Er der en voksen tilstede? ( SEC? )
( Pelle - Trine Gadeberg )Dette er simpelthen bimlende skørt!
-
Jeg er ret sikker på at det short angreb var kommet uanset hvad.
De tunge drenge vil have flere billige aktier og det skulle overhovet ikke undre mig om de ikke har brugt A. Narstein som værktøj for at nå deres mål.
Som jeg nu kan læse mig frem til har Anavex brugt lokal retnings liner til forsøgene, FDA har ikke noget at skulle have sagt om det.
Se venligst denne udmærket post på Ihub som forklarer hvad der er sket:
Anavex Life Sciences Corp (AVXL): tootalljones Excellent post to frame...
end2war: tootalljones Excellent post to frame the issues here and get better focus on how leadership and management works. Mutiny on the Bounty has some gre...
InvestorsHub (investorshub.advfn.com)
-
Det er stadigvæk utroligt at kursen ikke flytter sig, men det nok kun og alene fordi det er private som handler aktien, og det er meget undrende, hvis de fremlagte data er valide...
Short daytrader og andet godtfolk ville ikke kunne holder kursen i dette niveau hvis data af denne kalibrere havde landet hos en anerkendt biotech selskab med muskler.
Jeg håber jeg bliver lykkelig overrasket, og det hele bare en en gang rod, blandet med total usikkerhed...
Og kursen flyver direkte tooo The moooooooon
Mvh
Torben
-
Anavex ... En forvirrende aften på Ihub. Desværre læses og høres der ikke efter det der kommer fra Anavex.
Her kom lidt afklaring, som jeg tror på og som passer godt ind i hele forløbet:
Anavex Life Sciences Corp (AVXL): ok so just got off the phone with IR. I&...
RedShoulder: ok so just got off the phone with IR. I'm paraphrasing what we both said: Q: Why do the slides from the JP Morgan conference list it as a phase 2...
Der kommer evt mere fra IR kontakten i senere indlæg. Men FDA ser ud til at være bag det hele og det er godt for den senere proces.
Jeg køber flere mandag

-
Anavex Hele samtalen med IR fra Stocktwists!
Håber virkelig at ledelsen har fået en stor lærestreg, så man fremover kommunikerer og opdaterer til os aktionærer - og vi fremover ikke skal gætte os til hvad de mener og laver!
-
Anavex. Prøver igen - første tråd blev slette på IHUB.
Tages med forbehold - om opkaldet reelt har fundet sted.
Ser frem til en klar plan fra Anavex den 9. feb. kl. 22.30 DK-tid.
Anavex Life Sciences Corp (AVXL): Communication with IR today. VG future,...
RedShoulder: Communication with IR today. VG future, OK here is the complete conversation alexrenard07 on ST had with IR just minutes ago: ok so just got off th...
-
Desværre. Men tak for korrektionen, Tasso.
-
Anavex. Meget interesant med det åbne møde mellem FDA og RETT org!
Vi ved jo, at RETT org. har været meget positive på Anavex - og hvis man forsat har set forbedringer i pigerne fra RETT US, som jo forsatte i ekstension forsøget ( med forhåbentlig en øget titreret dosis fra 5 til 30 mg, som i Avatar ), så burde vi kunne få nogle RW ( Real World ) udsagn fra disses forældre mm.
Inden da forventer jeg dog en knivskarp plan fra Anavex den 9. feb., hvordan de agter i samarbejde med bl.a. myndighederne at accelerer processen, for at få 2-73 hurtigst muligt på markedet og for alvor sætte skub i den uvidelse i nye indikationer, som Anavex nu har proklameret alt forlænge nu!
Nu har de fået de vigtige super gode resultater i Avatar, som nok har været forudsætningen for opstart af f.eks. Fragile X, Parkinson fase 3 og hvad de ellers har stillet os i udsigt på deres oversigt for deres pipeline!
Denne plan A må Anavex har haft klar i lang tid - det er nu der skal trykkes på knappen og eksekveres!
Det fine er også, at modsat mange andre mindre biotekselskaber, så har Anavex pengene på bogen til at give den max gas!Håber ledelsen har fået det spark bagi, som der skulle til og nu rykker for alvor!
Man lærer af sine fejl og giver forhåbning om, at Anavex for kommunikeret helt anderledes klart ud, når de endnu vigtigere resultater fra Excellence og Alzheimer skal præsenteres!God weekend
-
Et åbent møde med en interesseorg? Lyder meget mystisk. FDA skal i min verden vurdere data og ud fra det konkludere - ikke holde møder med pårørende til syge mennesker. Det er en glidebane og uskik. Jeg håber ikke at det her bidrager yderligere til fortællingen om fordele og særlige aftaler.
-
Kind of unrelated to the current conversation, but I would like to mention that I have completed another article which will be published on my site in the coming days. It is regarding seizure data, Anavex pre-clinical ties, and compares the significance of Blarcamesine to existing AEDs. I was able to get a distinguished epileptic physician to provide input for this. I believe it is relatively robust and ill be excited for feedback in a couple days.
ALSO, it provides a primary look at AVATAR data, with comparative analysis.
-
Tror det ikke, men måske har jeg overset evt. information og prisen vil nok helt sikkert afhænge af, hvad det i givet fald ved en FDA godkendelse Blarcamesine menes at kunne substituere.
P.t. er der således et ret vanvittigt prisspænd mellem en traditionel Alzheimers behandling med Donepezil, hvor prisen iflg. SeekingAlpha artikel er ca. $ 300 p.a. og prisen på Aduhelm, hvor prisen er ca. $ 28.000 p.a.

-
Anavex Analytiker Dawson James forventer indtjening allerede slut 2022 i RETT!
Bruger man f.eks. en relativ lav PE på 5, så skal Anavex`s markedsværdi MC være:
Forudsat uændret antal aktier og godkendelse i RETT, Alzheimer og Parkinson.
2.072.955 $ i 2023 svarende til kurs 27 $
10.783,860 $ i 2024 svarende til kurs 140 $
15.275.000 $ i 2025 svarende til kurs 200 $
osv..Normalt handles aktier jo efter, hvad de forventer at omsætte/være værd ca. 1 år før.
Tror dog at PE og dermed MC bliver langt højere ansat.
Det er ikke unormalt, at BP ligger på PE på +10.
-
Anavex ... Genmab som også et et relativt ungt biotech har været handlet i P/E op til ca 80, men ligger lige nu på ca 35 på 2022 estimat.
Så jeg mener du godt kan gange dine forventninger med 5. Dog uden at jeg har dine øvrige forudsætninger.
Ikke en kritik, men vi skal jo ikke tabe modet på kun kurs 27 i 2023

Det er efter min mening foræringskurser lige nu.
Mon ikke onsdagens regnskabs CC vil kunne give os et fingerpeg om, hvornår der vil ske noget kursmæssigt.
-
Anavex ... For mig er der ikke helt klarhed over patentudløb.
Noget udløber i først i 30'erne,men jeg mener, at man i forbindelse med første godkendelse får 15 år i US.
Patentudløb og muligheder for at Anavex kan udvikle flere stoffer i pipelinen med yderligere års salgsmonopol er afgørende for, hvor høj P/E den kan løbe op i.
Håber i øvrigt, at de selvopfundne påstande på IHub om at der skal afventes det sidste Rett forsøg (Excellence) før der kan søges om godkendelse manes til jorden på onsdag.
-
Anavex Enig Solsen på alle områder.
Øvelsen med PE på meget lave 5, var for at illustrerer, hvor skævt Anavex er prissat pt.
Da Biogen fik godkendt deres katastrofale AD produkt (gift) - fordoblede de deres markedsværdi med 30 milliarder $ med et slag - eller svarende til kurs ca. kurs 390 $ for Anavex.
Dette endda uden Parkinson, RETT, 3-71 og resten af porteføljen.Men først en ting ad gangen!
Der skal virkelig komme noget der rykker på onsdags CC.
Kommer der noget kurspåvirkende, må der nødvendigvis komme en PR ud inden - håber de denne gang har læst på lektien og forstået alvoren og det ansvar de har over for os aktionærer. -
Jeg er desværre ikke overbevidst om at Avatar forsøget er nok til godkendelse med 32 patienter medmindre FDA har sagt god for at det er et fase3 forsøg, opgraderet fra 2/3?
Synes ikke rigtigt at det der klart hvem der siger at det er et fase 3??Hvis FDA siger at det er fase 3 så skulle det ikke værre et problem når data er gode, så det må vi håbe at de har gjort det.
Missling har forhåbentlig noget at fortælle os på onsdag (torsdag)så det bliver meget spændene. Hvis han ikke kommer med noget med kød på risikerer vi at kurs 7 skal testes.
Angående patenter: Ifølge denne artikel løber et patent 20 år fra den dag det er blevet ansøgt:
What Happens When a Drug Patent Expires? Understanding Drug Patent Life
A strategic guide to patent expiry, lifecycle defense, and the economics of generic competition — for executives, investors, and analysts who need to move…
DrugPatentWatch – Transform Data into Market Domination (www.drugpatentwatch.com)
-
Jeg synes meget taler for, at fda har haft et ord med omkring de ændrede endpoints - baseret på Misslings udtalelser.
Ved JP.Morgan konf. blev han spurgt om de ville file efter Avatar. Han sagde, at nu ville han lige se data. Efter Avatars offentliggørelse giver teksten mig det indtryk, at de vil søge approval i Rett i voksne.
Omkring patentudløb beskriver de selv: "We retain global commercial rights to all of our product candidates and our lead product candidate, ANAVEX
2-73, including patent protection to 2030-2039"De 20 år du (kyed01) nævner fra linket er målt fra patentansøgning. Udløb i 2030 er relativ kort tidshorisont.
Men det er ikke klart for mig hvor det gælder for (land) eller om det er endeligt, idet jeg mener, at huske at der også gives en tidshorison ved approval. F.eks. giver ophan drug indikation (Rett) 7 års exclusivity fra approval.
Lidt om patent og ophan drug:
Hvis 2030 er udløb i US så skal de have knald på nu !
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind