Politiken.dk i Rio: Stor grøn aftale er på plads
-
Count you in what?
-
Hvad går det her så ud på.Har søgt på , nettet og der står generelt købt af vestas.
-
Det ved jeg ikke. Det kan sagtens være journalistend er har misforstået det og det blot er en park med vestas mølle de har købt og ikke at det er selve parken de har købt af vestas.
-
ahh ok så er jeg med
Spørgsmålet er så hvad årstal det bliver i
-
Det startede egentlig med det her link. Hvor Mccarthy bemærkede en anden artikel som nævnte vestas salget.
-
Årstallet ligger fast 2012.
Lige nu er dog tvivl om hvorvidt det bliver i august eller september.
Så selv om det vil passe dig bedst i 2013.Så er vi desværre nødt til og fast holde året 2012.Håber at du har mulig for at rykke dine aftaler.Da det naturligvis forventes at du deltager.:-)
-
ordre
-
Danskerne mangler et vink fra Vestas.
Bare et lille positivt Pip.Så køber de.
-
Lidt til 2013
-
Danskerne har da allerede vestas. Det er jo en folke Aktie med ca 160.000 danske aktionær
-
Og når denne her lidt gamle nyhed fra Australien, bliver aktuel.Så er Vestas rigtig godt med igen.
-
De købte lige 3mw møller fra simens den anden dag. Så intet er sikkert
-
Hej cykling.
Du har evig ret i at Vestas kan være udvalgt til dette projekt. Tilsynelandende så er der Siemens og Vestas på kontinentet Australien og øerne New Zealand.
Det der er mere spændende, er landenes politiske tilgang til miljø. Australien har indført CO2 skat og New Zealand vil være uafhængig af fossilbåren energi. Begge lande er besiddende af mineraler som i dag næsten eksporteres uden forarbejdning. Det er soleklart for mig at Australien vil vindvejen fordi der kan skabes energi direkte i forbindelse med mineraludvindingen, og dermed kan forædling af mineralforekomsterne ske uden de større anlægsudgifter. Jeg stopper her fordi jeg bliver helt flyvsk når jeg fortæller om disse lande. Men fakte est, at Vestas og Siemens er de foretrukne leverandører og dette alene p.g.a. proven quality. Kina er begyndt at forstå at stabil vindenergi er laveste led på prodktionskæden, så jeg forventer at Vestas sælger en del til Kina i år. -
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind