Aktiesnakken — Marts 2022
-
lige nu er der nok ikke mange der har lyst til at være med på en ny emission (av av!)
-
du kunne = de kunne
-
Ja, OK jeg var langt forbi det stadie! Jeg forestiller mig vi er på vej ind i himlen (og med alle fugle siddende på taget, ikke mindst), ja hvorfor ikke - jeg HAR undervejs set det ville kikse med PoC, og en udmelding fra BASF, at de ikke gad mere? Så jer ER LIDT euroforisk, egentlig!
-
lol
-
vi må have @pensionisten på banen

-
Jeg tror klart på QF vil blive en vild investering på den lange bane. Men jeg tror det bliver lidt mere stille og roligt de næste 12-18 mdr.
-
Vi skal frem til 2. halvår 23 før der for alvor begynder at komme mange indtægter. Fra den store
sorteringsfabrikken -
ja, det kan vi slet ikke vente på.
-
Jow, men der skal da gang i nogle flere PtL fabrikker inden 23 H2
-
tiden bliver forhåbentligt moden til en ny emission på et tidspunkt inden 2023!
-
De kan ikke gøre så meget før de får adgang til endnu flere likvider. Som du selv nævnte så er det nok svært at belåne Skive ret mege
t før de har vist længere drift på alle 4 linjer. -
Så med lidt held får de adgang til 2-300 mio i Q4
-
Sorting fabrikken kan de vel ikke belåne før den er i drift?
-
Ja, det bliver ikke nemt. Måske en emission bliver lettere med en officiel partner i hånden.
-
Og derfor kommer det til at gå lidt mere stille og roligt de næste 12-18 mdr. Der skal være adgang til cashflow/belåning før de for alvor kan sætte tempo på nye fabrikker
-
ny emission tror jeg ikke på kommer i år. Dertil har forløbet af den sidste været for uskøn
-
Ja, desværre. For det er jo nu man har "first mover" fordelen og er foran konkurrenterne.
-
Spørgsmålet er også hvor meget evidens banker skal se for vedvarende produktion før de kan belåne upfront ved en ny fabrik. Så QF kun skal stille med 20% egenkapital af deres andel. Når DET tidspunkt indtræffer, så kan der hurtigere sættes mere tempo på. For så snakker vi kun omkring 100 mio per fabrik
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind