Aktiesnakken — Februar 2022
-
Hvor meget de har plads til at indføre af redundans aner vi så ikke. Pt fastholder de capex på fabrikken
-
En lille side note. Der er lige kommet EGF indkaldelse i SCD så de nu kan skifte navn til Ennogie Solar Group
https://www.globenewswire.com/news-release/2022/02/02/2377328/0/da/Børsmeddelelse-nr-01-2022-Indkaldelse-til-ekstraordinær-generalforsamling.html -
2/2 11:04 af oge
Omvendt må hele konseptet vel være så gennemprøvet nu, så det ER accepteret at det "bare" SKAL virke!
2/2 11:05 af oge
Det kan vel kun køre i redundant hvis har 2 feedere der komplimenterer hianden?
2/2 11:06 af oge
Eller skal "reaktoren" åbnes hver gang, der skal nye råplastik ind og koges? -
2/2 11:08 af oge
Så mangler der jo en form for "lock", der kan kan indlæsse i en form for syntakst? Det kræver nok alt sammen nogle ekstra elementer - og indtil nu har der så været ideer om at "disse" nok kan undværes? Det kunne de så ikke? Omvendt er det vel "blot" noget isenkram!
2/2 11:11 af oge
Så lavede jeg det lige igen? Det her er ovre i QF chatten! -
du tolker mine ord på en helt anden måde end jeg mener
-
hvor har du eet år fra? Hvis du mener fra nu.
-
Vi må ikke glemme at de stadig har en masse folk fra BASF gående. Så der er ret mange ingeniører på udfordringerne. Om de kan nå helt derop som de regnede med ved ingen endnu. Man at de kan hæve den fra det nuværende niveau er jeg ikke et sek i tvivl om
-
Der er ingen grundlæggende ændringer i guidance, hvilket der skulle ved lov havde været, hvis altså de ikke mente de kunne optimere de udfordringer, som de står overfor.
-
Det er før min tid i selskabet. Jeg begyndte først at følge den i juni, og investerede de første penge i juli efter poc fejlede
-
Aktier/middag: Ørsted og Novo brænder igennem på grøn dag i C25
https://www.proinvestor.com/investornyt/774867/aktier-middag-orsted-og-novo-braender-igennem-pa-gron-dag-i-c25 -
de tjener nu allerede penge ved den nuværende produktion. Men ja peak skal ligge ganske meget højere end nu
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind