Genmab — Marts 2025
-
Jeps... - Det tager lang tid og regne ud, hvor meget butikken er værd, og i den fase er der nok nogle forhandlinger der skal falde på plads.... Men jeg tror ikke at data gode eller dårlige spiller nogen rolle på nuværende tidspunkt - det er prisen på biksen der bliver forhandlet om - BUM

-
Man må sige, at der er ualmindelig begrænset shorter-interesse omkring Genmab. Mon man kan tolke det således, at der ikke er den store tro på, at det kan betale sig at satse pengene på et nej til optionen? Jeg synes, at 0,4 er ret markant lavt i forhold til andre selskaber og i forhold til tidligere. Nogen bud?
-
Kan kun give dig ret... - Også med tanke på at mange analysehuse ikke har troet på en opt in - Det med Nordea og Novod i spidsen, men det jo nok ham der står for de 0,4%..... En forklaring må jo være at markedet over en stor kam forventer en eller anden positv udgang...
-
Sagen er vel også, at trods alle gætterierne fra investorer, analysehuse og mange andre, så er der vel reelt ingen der ANER noget om, hvor pilen peger henad, om der er en stor eller lille sandsynlighed for et ja eller et nej. Jeg har i hvert fald ikke de seneste mange måneder læst noget, der indikerer, at markedet har noget at hænge en sandsynlighedsvurdering op på. Måske har jeg overset noget.
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind