Genmab — Januar 2025
-
Hej. Jeg er ny i chatten. Jeg synes virkelig, at det var en spændende præsentation fra i nat, interessant at se deres forventninger til de markant stigende indtjeninger fra andre royalties end Darzalex, samt deres præsentation af pipeline, og fremtidige investering i R&D. Ifht. Gen38 er jeg ikke nødvendigvis optimist, da de hidtidige tal kun virker marginalt bedre efter min forståelse. Tak for så meget vidensdeling i chatten her
-
Var de +3 milliarder USD for epco Genmabs andel eller det samlede salg?
-
Det ville næsten være uhørt hvis J&J rent faktisk stiller sig i vejen for bedre overlevelse hos patienterne. Også selvom de "ikke selv vil" men ligefrem forhindre Genmab i at gå andre veje. J&J har så et klart dilemma (hvis data ellers understøtter bedre overlevelse)
-
Zai Lab Announces Positive Topline Results for TIVDAK in the China Subpopulation of the Global Phase 3 innovaTV 301 Trial in Patients with Recurrent or Metastatic Cervical Cancer https://www.businesswire.com/news/home/20250115437262/en/Zai-Lab-Announces-Positive-Topline-Results-for-TIVDAK-in-the-China-Subpopulation-of-the-Global-Phase-3-innovaTV-301-Trial-in-Patients-with-Recurrent-or-Metastatic-Cervical-Cancer
-
Markedet tolker vel at fokus på plan B og Genmab's fokus på at scanne markedet for mulige opkøb er for at mitigere et nej tak fra Janssen.
-
Personligt mener jeg at der naturligvis bør være en plan B for et middel som man har investeret så mange penge i, og som E L skrev, så var det et længe ventet spørgsmål som blev besvaret. Mht. opkøb, så er det en gentagelse af tidligere udmeldinger.
-
Jeg synes at både præsentationen og svarene fra Genmab's side var gode denne gang, men der er intet (heller ikke gode udsigter i andre stoffer) som kan få markedet til at ændre mening om værdisættelsen.
-
Man kan vel tro, at vedkommende ikke så tæt på en afgørelse har CD38 opt-in med i sit target, da det tenderer til ren spekulation, når ingen reelt set har indsigt i data'en som J&J sidder med. Hvis den antagelse holder stik, så er der da heldigvis nogen som ser en masse upside i Genmab på trods af et potentielt dårligt udfald.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind