Genmab — December 2024
-
Jeg synes det er lidt sært at man ikke oplyser når datasættet sendes til Janssen. Jeg kan ikke finde der hvor Genmab oplyser om de 60 dages svarfrist. Er der nogen der ved det?
-
from Genmab A/S Virtual R&D Update and ASH Data Review
Dec 11, 2024: . Let's start with HexaBody-CD38.
Here, I will reiterate what I said already during our third quarter results call. We are well on track to submit a data package to J&J by the end of this month. The optimum period of 60 days is expected to start in the beginning of January, which means that we anticipate a decision from J&J no later than the first quarter of 2025. -
-
European Commission approves RYBREVANT
▼ (amivantamab) in combination with LAZCLUZE
▼ (lazertinib) for the first-line treatment of patients with EGFR-mutated advanced non-small cell lung cancer -MARIPOSA https://www.globenewswire.com/news-release/2024/12/30/3002463/0/en/European-Commission-approves-RYBREVANT-amivantamab-in-combination-with-LAZCLUZE-lazertinib-for-the-first-line-treatment-of-patients-with-EGFR-mutated-advanced-non-small-cell-lung-c.html -
Angående HexaCD38 - så bliver jeg stik tosset hvis vi ser underlige kursbevægelser i de to måneder der passer med om optionen går den ene eller anden vej ! Uagtet af der som sådan ikke bør være mange der kender data, men jo flere der involveres des større risiko for uønsket spredning.
-
Fik vi en PR på dem da de gik i PH 3 ? Ved godt det ik altid de store gør det men lige i dette tilfælde med vigtigheden af at de to lykkes for den langsigtede udvikling af gmab, manglede det sgu bare at de lettede bagdelen og fik gjort lidt reklame for firmaet fremskridt. Det føles som om de ikke selv tror at nyheder er med til at gøde markedet.
-
Thank you very much E L.
-
Sukkeralf, jeg syntes ikke det har noget med størrelse at gøre men, når det er strategisk vigtige produkter mener jeg det er påkrævet. Hele verden sidder og venter på bevis for om gmab kan klare sig uden Dara. Så er deres job at slå på trommer hver gang der er noget der peger den vej.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind