Aktiesnakken — Maj 2017
-
Men mht. det med delebilsordninger som gør, at nogle familier kun vil bruge 1/2 bil i teorien som skal man altid passe på med at tro, at man kender resultatet på forhånd. Se bare det her med indførslen af mikrobiler til under 100.000 som kører langt på literen. Miljøfortalere havde nok håbet, at brændstofudledningen ville blive reduceret. Men hvad skete? Folk begyndte at holde to biler frem for en - en stor og en lille
Det er det samme med de energivenlige huse. Folk spekulerer ikke på at -
- spare på varmen som folk i huse med ringere energimærke. Ligeledes forestiller jeg mig, at delebilsordningsapps kan få folk til at bruge bil i byen - folk som i dag i højere grad bruger offentlig transport eller cykel

- spare på varmen som folk i huse med ringere energimærke. Ligeledes forestiller jeg mig, at delebilsordningsapps kan få folk til at bruge bil i byen - folk som i dag i højere grad bruger offentlig transport eller cykel
-
Det lyder ikke desto mindre som om, at jeg ikke er det eneste som undrer sig over, hvorfor de stærkeste bilmærker er prissat som skulle de gå neden om og hjem om 5-7 år

-
Har du andre eksempler på noget som virker nærmest suspekt underligt? Vi taler jo meget om Pandora og Fingerprint. Det er yngre selskaber med i mine øjne noget mere usi
kkerhed - selskaber som handles til 7-11 i P/E for 2017-forventede tal. I mine øjne er de her bilselskaber langt mindre volatile og ældre mere stabile aktier. -
Men okay - hvis det går Pandora og Fingerprint godt så er vækstpotentialet naturligvis langt større end i de her bilselskaber som jo mest af alt kan vurderes som gode gamle stabile Cash cows

-
God morgen fra Torshavn.

-
Godmorgen fra Hjørring

-
Godmorgen fra Thyborøn

-
Mente naturligvis goddag

-
er spændt på hvad Novo vælger at udbetale i halvårlig udbytte, når Q2 lander engang i August.
-
Mon ikke de har i sinde at forkæle aktionærerne lidt efter den skrækkelige kursudvikling i 2016.
-
Har lige købt en smule Genmab Bull3 og Bavarian Bull3. Tror der er en del afkast at komme efter, på de to certifikater på den korte bane. Har bestemt at bruge en lille procentdel af min portefølge på gearing fremadrettet, da jeg finder denne type handel interessant. Naturligvis med stor risiko, så derfor investerer jeg en lille procentdel. Har så valgt at starte med de to overstående certifikater. Nogle af jer som os handler en smule med Gearing?
-
Lad dem brænde op i h...... http://www.business.dk/investor/amerikansk-hedgefond-satser-flere-millioner-paa-pandora-kursfald?referrer=RSS
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
-(nonacog-beta-pegol;-N9-GP)-i-USA